- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is goed hoor meester..
Jullie moesten eens weten hoeveel ik typ per dag..zowel op het forum als op mijn werk..Ben ook gewoon niet zo'n talenknobbel persoon, dus echt een natural flow zit er ook niet in.
Ik laat dit even hier.
Key Points
Bodybuilders and physique athletes swear they can feel a stronger contraction during an exercise in the target muscle when they actively focus on using that muscle: the “mind-muscle connection.”
- With low (50% 1RM) loads on the bench press, trained participants were able to slightly increase pec and triceps activation by focusing on the target muscle, but only when performing slow reps.
- When trying to lift explosively, actively focusing on using the pecs or triceps didn’t affect muscle activation.
- Trying to press the weight explosively resulted in more muscle activation than pressing the weight slowly, regardless of cues.
Internal Cues Don’t Affect Muscle Activation with Explosive Lifting • Stronger by Science

Djeezzzzzzz wat een onzin. Ik weeg gewoon wat ik in mijn bakje gooi.Ik ben een neurotisch analist..
Natuurlijk weeg ik die af..tot op de gram af! Dus 30 is 30 en geen 29 of 31g..Dit doe ik overigens alleen super autistisch met mijn geplande voedsel
Ik heb nooit begrepen dat er mensen zijn die het op basis van scoops doen..
........
Trouwens de ene scoop is zwaarder dan de andere.

Ik dacht dat je het met opzet deed om @GeenEiwittenVoorJe18Bent te trollen...Is goed hoor meester..
Jullie moesten eens weten hoeveel ik typ per dag..zowel op het forum als op mijn werk..Ben ook gewoon niet zo'n talenknobbel persoon, dus echt een natural flow zit er ook niet in.
Mogelijk als ik iets na zou lezen, zou ik de fout wel zien..maar hé, waarom zou ik dat doen?
Om mensjes als jullie te pleasen?

En ga ik nu anders trainen?Ik laat dit even hier.
Key Points
Bodybuilders and physique athletes swear they can feel a stronger contraction during an exercise in the target muscle when they actively focus on using that muscle: the “mind-muscle connection.”
- With low (50% 1RM) loads on the bench press, trained participants were able to slightly increase pec and triceps activation by focusing on the target muscle, but only when performing slow reps.
- When trying to lift explosively, actively focusing on using the pecs or triceps didn’t affect muscle activation.
- Trying to press the weight explosively resulted in more muscle activation than pressing the weight slowly, regardless of cues.
Internal Cues Don’t Affect Muscle Activation with Explosive Lifting • Stronger by Science
...en je weet het rellen doen we op...

Huh..? Weeg je nu wel of niet?Djeezzzzzzz wat een onzin. Ik weeg gewoon wat ik in mijn bakje gooi.
Ik weeg nooit mijn scoops.Trouwens de ene scoop is zwaarder dan de andere.
![]()
![]()
Haha..was dat maar zo..ben gewoon niet echt een taal-puristIk dacht dat je het met opzet deed om @GeenEiwittenVoorJe18Bent te trollen...![]()

(~1250kcals)*Ik ben trots op je.Preventieve strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
80min / 28km / ~700-800kcals
Ik weet hoe erg je dit haat...

Is goed hoor meester..
Mogelijk als ik iets na zou lezen, zou ik de fout wel zien..maar hé, waarom zou ik dat doen?
Om mensjes als jullie te pleasen?

Ik ben momenteel nogal snel getriggerdVerdedig je vooral tegenover een 12-jarig meisje...Zonde van je tijd man![]()

Gooi die schijven dan door het dak heen, want dat levert meer gains op

Gooien van schijven is een explosieve beweging..dus dat moet wel!Gooi die schijven dan door het dak heen, want dat levert meer gains op![]()

Tijd van de maand??

Whahaha..I am not on tren!
Hahaha..I wish! Eindelijk weer gains, maar nee..Roid rage?
Ik vind het lame om op een forum te struikelen over schrijffouten. Als een tekst volledig vern**kt wordt door fouten en gebrek aan leestekens, dan zal ik zelf ook wel eens een opmerking maken.
Alhoewel "verklaardt" wel een beauty is![]()