XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.903
Is goed hoor meester..

Jullie moesten eens weten hoeveel ik typ per dag..zowel op het forum als op mijn werk..Ben ook gewoon niet zo'n talenknobbel persoon, dus echt een natural flow zit er ook niet in.

Mogelijk als ik iets na zou lezen, zou ik de fout wel zien..maar hé, waarom zou ik dat doen?

Om mensjes als jullie te pleasen?

Ik laat dit even hier.

Key Points
  1. With low (50% 1RM) loads on the bench press, trained participants were able to slightly increase pec and triceps activation by focusing on the target muscle, but only when performing slow reps.
  2. When trying to lift explosively, actively focusing on using the pecs or triceps didn’t affect muscle activation.
  3. Trying to press the weight explosively resulted in more muscle activation than pressing the weight slowly, regardless of cues.
Bodybuilders and physique athletes swear they can feel a stronger contraction during an exercise in the target muscle when they actively focus on using that muscle: the “mind-muscle connection.”

Internal Cues Don’t Affect Muscle Activation with Explosive Lifting • Stronger by Science

Ik laat dit even hier.

Key Points
  1. With low (50% 1RM) loads on the bench press, trained participants were able to slightly increase pec and triceps activation by focusing on the target muscle, but only when performing slow reps.
  2. When trying to lift explosively, actively focusing on using the pecs or triceps didn’t affect muscle activation.
  3. Trying to press the weight explosively resulted in more muscle activation than pressing the weight slowly, regardless of cues.
Bodybuilders and physique athletes swear they can feel a stronger contraction during an exercise in the target muscle when they actively focus on using that muscle: the “mind-muscle connection.”

Internal Cues Don’t Affect Muscle Activation with Explosive Lifting • Stronger by Science
:roflol::roflol:

Ik ben een neurotisch analist..

Natuurlijk weeg ik die af..tot op de gram af! Dus 30 is 30 en geen 29 of 31g..:roflol: Dit doe ik overigens alleen super autistisch met mijn geplande voedsel ;)
Ik heb nooit begrepen dat er mensen zijn die het op basis van scoops doen..

........
Djeezzzzzzz wat een onzin. Ik weeg gewoon wat ik in mijn bakje gooi.
Ik weeg nooit mijn scoops. :gek: Trouwens de ene scoop is zwaarder dan de andere. :roflol: :roflol:

Is goed hoor meester..

Jullie moesten eens weten hoeveel ik typ per dag..zowel op het forum als op mijn werk..Ben ook gewoon niet zo'n talenknobbel persoon, dus echt een natural flow zit er ook niet in.

Mogelijk als ik iets na zou lezen, zou ik de fout wel zien..maar hé, waarom zou ik dat doen?

Ik dacht dat je het met opzet deed om @GeenEiwittenVoorJe18Bent te trollen... :D

• #36.908
Ik laat dit even hier.

Key Points

En ga ik nu anders trainen?

Nee, ik vind het lekker te trainen zoals ik train..en zo slecht is mijn fysiek niet. Kan het beter? Mogelijk..Wil ik daar alles voor doen en laten? Nee..

Trainen moet voor mij vooral leuk zijn, en zoals dat nu gaat is dat het ook. Ga regelmatig naar bodybuilding meetings en ben daar zeker niet de kleinste en zelfs soms groter dan mensen die kuren (tja, die zijn misschien te vroeg gaan kuren).

Verder ben ik zelf van mening dat je door te focussen echt wel beter je spier activeert, en daar kun je hier honderd artikelen over plaatsten, maar doe er waarschijnlijk vrij weinig mee.

Ik zal hooguit mijn explosiviteit qua reps weer eens wat omhoog moeten gooien, dus bedankt voor die reminder!

En verder...het is geen vrijdag:finger:...en je weet het rellen doen we op...:eyebrow:

:sukkeltje:

Djeezzzzzzz wat een onzin. Ik weeg gewoon wat ik in mijn bakje gooi.
Ik weeg nooit mijn scoops. :gek: Trouwens de ene scoop is zwaarder dan de andere. :roflol: :roflol:
Huh..? Weeg je nu wel of niet?

Ik dacht dat je het met opzet deed om @GeenEiwittenVoorJe18Bent te trollen... :D
Haha..was dat maar zo..ben gewoon niet echt een taal-purist ;)

Enfin..vandaag weer even wegen en meten om te kijken of die low kcals onzin werkt..:o

Meting & weging 22-02-2018:
Gewicht: 81.8kg (-1.9kg t.o.v zondag)
Taille: 75.0cm (-1.0cm t.o.v zondag)

En de dag gestart met wat preventieve strafcardio

Preventieve strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
80min / 28km / ~700-800kcals

Vandaag lekker half dagje werken en vanmiddag vrij. Omdat ik met de aniversary met mijn verloofde naar bodybuilding united ben vieren we het vandaag..

Lekker naar de bioscoop (game night) en daarna uit eten bij Loetje

Voeding, donderdag 22-02-2018:
Pre-cadio: 6g BCAA (XXL)
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 45g whey isolaat (XXL) + peer+ multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
14:30-16:30 Bioscoop: Medium zoete popcorn (~375kcals)
17:30 Uit eten bij Loetje: biefstuk XL, frietjes en sticky toffee:meal: (~1250kcals)*
19:30 40g nightprotein (XXL)

~2200kcals, E/K/V = 180g (33%) / 195g (35%) / 80g (32%)

* Dit dus!

ge=https%3A%2F%2Fmedia-cdn.tripadvisor.com%2Fmedia%2Fphoto-s%2F0b%2Fe3%2F9c%2F15%2Fsticky-toffee.jpg

• #36.910
Is goed hoor meester..

Verdedig je vooral tegenover een 12-jarig meisje...Zonde van je tijd man ;)

• #36.915
Ik ben momenteel nogal snel getriggerd:o

Roid rage? :P

Ik vind het lame om op een forum te struikelen over schrijffouten. Als een tekst volledig vern**kt wordt door fouten en gebrek aan leestekens, dan zal ik zelf ook wel eens een opmerking maken.

Alhoewel "verklaardt" wel een beauty is :D

• #36.919
Whahaha..I am not on tren!
Roid rage? :P

Ik vind het lame om op een forum te struikelen over schrijffouten. Als een tekst volledig vern**kt wordt door fouten en gebrek aan leestekens, dan zal ik zelf ook wel eens een opmerking maken.

Alhoewel "verklaardt" wel een beauty is :D
Hahaha..I wish! Eindelijk weer gains, maar nee..

Ben een soort van een mini-cut aan het doen, om alle festiviteiten heen..

Terug
Naar boven