MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.101
Die heb ik niet zoveel meer sinds ik bewuster eet. Ik vraag me bij alles af of ik het nou echt wel lekker vind of dat ik op de automatische piloot vreet.
Dat werkt bij mij niet..

het een sluit het ander toch niet uit? :D
True, true..
Bij mij niet..en vind snoepjes gewoon lekker!
Goed bezig Marv! 285 g snoep, ja, daar wordt je inderdaad wel "zacht", "zoet" en op een gegeven moment waarschijnlijk 'zuur' van :o..
Snoep is gezond!

Bij het stoepje moet je echt spakenburgs hart halen, t*ring wat is dat lekker :heart:
Edit: nog lekkerder als je het even in de vriezer legt vind ik
Ken ik niet..hoe ziet dat eruit?

Precies de hele zak..

61932-22157-red-band-magische-feestmix.4-400.jpg

Hah! Die heb ik afgelopen maandag ook in mijn eentje burgejuffrouw gemaakt :roflol:

Dat gaat ook echt a la vreetbui hoor..beetje vreten om het vreten..

In een blinde vlek is heel die zak leeg en dan is het vaak maar goed dat ik niet thuis ben..van de sneuveld er nog veel meer:eating:

Precies dat. Nee, nog een zure.. Nou nog een aardbei dan.. Zo, nu weer terug in het laadje, genoeg geweest.
Mwaaa, eigenlijk nog wel trek in een zure. Agh f**k dit, hij is toch al bijna leeg, "kan ik morgen weer gewoon met een schone lei beginnen, anders eet ik de rest morgen op".

Die heb ik niet zoveel meer sinds ik bewuster eet. Ik vraag me bij alles af of ik het nou echt wel lekker vind of dat ik op de automatische piloot vreet.

Pfoe.. dat requires wel een bepaalde mindset zeg. Ik bedenk me wel vaak of ik het nou echt nodig heb. Maar eenmaal als het vreetfestijn is begonnen............ dan is het einde pas in zicht wanneer de zak leeg is :roflol:

• #37.104
Hah! Die heb ik afgelopen maandag ook in mijn eentje burgejuffrouw gemaakt :roflol:
De bodemdrift!!
Precies dat. Nee, nog een zure.. Nou nog een aardbei dan.. Zo, nu weer terug in het laadje, genoeg geweest.
Mwaaa, eigenlijk nog wel trek in een zure. Agh f**k dit, hij is toch al bijna leeg, "kan ik morgen weer gewoon met een schone lei beginnen, anders eet ik de rest morgen op".

Pfoe.. dat requires wel een bepaalde mindset zeg. Ik bedenk me wel vaak of ik het nou echt nodig heb. Maar eenmaal als het vreetfestijn is begonnen............ dan is het einde pas in zicht wanneer de zak leeg is :roflol:
Zo herkenbaar! Vooral dat eerste stukje! Als een ware idioot begon ik die zak leeg te vreten..toen ik eenmaal de bodem zag besloot ik dat het beter was oom gewoon door te vreten, zodat ik vandaag weer kon proberen normaal te doen:o

De planning voor vandaag!

Push 1:
Incline benchpress (ramping):

40kg: 10
50kg: 10
60kg: 10
70kg: 10
75kg: ..
kg:
kg: pumping

Dumbbell OH press (ramping):
12kg: 12
16kg: 10
22kg: 10
24kg: ..

DB Floorpress:
24kg: 8 (warmup)
28kg: 3x8-12

Standing cable fly’s:
10kg: 10
12.5kg: 3x8-12

CGBP:
40kg: 12
50kg: 3x6-12

Side raise:
4kg: 12
5kg: 3x12-15

Kneeling rope pushdown:
10kg: 8
12.5kg: 3x8-15

En de voeding..:meal:

Voeding, donderdag 08-03-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 2 scoop S.A.W (TrecNutrition)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1905kcals, E/K/V = 190g (40%) / 180g (37%) / 50g (23%)

• #37.107
Ken ik niet..hoe ziet dat eruit?

c321ebaea37d4e0ac477f19cd63c411806a52c36.jpg
def-Coop-Spakenburgs-hart_26-copy-copy.jpg

Zo zien ze eruit bij 't stoepje (links). Vaak wordt in Spakenburg e.o. een grote versie gemaakt met gepersonaliseerd glazuur en getrakteerd tijdens een verjaardag (rechts).
Het is een koek die net niet gaar is en daardoor heerlijk zacht.

• #37.109

Zo zien ze eruit bij 't stoepje (links). Vaak wordt in Spakenburg e.o. een grote versie gemaakt met gepersonaliseerd glazuur en getrakteerd tijdens een verjaardag (rechts).
Dan had ik toch goed gegoogled..maar had iets lekkerders verwacht:o

Het bedrijf die onze pensioenen regelt zit in Spakenburg en de contactpersoon die altijd langskomt als we nieuwe medewerkers hebben neemt dan zo'n ding mee. Die beland dan op tafel in de kantine. Met kerst krijgen we er ook 1. Nu gaat die redelijk op, maar toen ik hier net werkte waren we maar met 4 medewerkers. Dan vrat je je echt misselijk aan zo'n ding. Veel te lekker inderdaad.

• #37.113
Het ziet er niet bijzonder uit, maar probeer het eens. De smaak is geweldig!
Hmm, toch eens proberen dan!
Het bedrijf die onze pensioenen regelt zit in Spakenburg en de contactpersoon die altijd langskomt als we nieuwe medewerkers hebben neemt dan zo'n ding mee. Die beland dan op tafel in de kantine. Met kerst krijgen we er ook 1. Nu gaat die redelijk op, maar toen ik hier net werkte waren we maar met 4 medewerkers. Dan vrat je je echt misselijk aan zo'n ding. Veel te lekker inderdaad.
Hmm, ik geloof dat je bij ons zo iets krijgt wanneer je 50 wordt. Dus moet nog 18 jaar wachten:rolleyes:
Je ziet het niet goed op die foto van die stukjes, maar de binnenkant is zacht smeuïg en de buitenkant krokant en dan ook nog die suiker glazuur. Echt super lekker!
Hmm, dit klinkt al beter inderdaad!

Je ziet het niet goed op die foto van die stukjes, maar de binnenkant is zacht smeuïg en de buitenkant krokant en dan ook nog die suiker glazuur. Echt super lekker!

Exactly! Heb ook wel eens 4 van die plakken op vroeger, echt teveel eigenlijk maar het is veelste lekker.
En het heeft een romige smaak.

• #37.115
Exactly! Heb ook wel eens 4 van die plakken op vroeger, echt teveel eigenlijk maar het is veelste lekker.
En het heeft een romige smaak.
:meal: :heart:

Enfin..de training vanmiddag..met deze pre-workout. Ging best goed, maar man, man wat een koppijn nu:eek!:

28871159_1916553051751667_1019419457741407132_n.jpg

Push 1:
Incline smith benchpress (ramping):
40kg: 10 (lekker TUT'en:fire:)
50kg: 10
60kg: 10
70kg: 10 (prima reps!:fire:)
75kg: 10 (controlled:D)
80kg: 8 (prima TUT & MMC:fire:)
50kg: 21 (because it can..)

Dumbbell OH press (ramping):
12kg: 12
16kg: 10
22kg: 10 (lekker!)
24kg: 10 (MMC!:fire:)
26kg: 9 (fuaark!)
28kg: 6 (op=op:o)

DB Floorpress:
24kg: 8 (warmup)
28kg: 10 (de t*ring!), 10 (nipt!), 8 (laatste rep slowmotion!)

Standing cable fly’s:
10kg: 10
12.5kg: 15 (TUT & MMC:fire:), 15 (idem:D)
15kg: 11 (2f.)

In superset met..

Side raise:
4kg: 15
5kg: 15, 15, 15 (TUT & MMC:fire:)
3kg: 20 (slow reps, strepen trekken:fire:)

Kneeling rope pushdown:
10kg: 8
12.5kg: 15 (lekker!:D)
15kg: 15
17.5kg: 11 (1f.), 10+5 explosief

In superset met...

Alternate frontraise:
3kg: 15 (slow reps, strepen!)
4kg: 15, 15 (top!:D)

V-handle pushdown ss Reverse grip pushdown:
2 sets elk

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (Lekker workout! Shape zag er goed uit!)

I confirm, deze koek is de bom. Een vriendinnetje van de universiteit werkte bij 't Stoepje:eating:

Dat is best stevig gewerkt Marv!

c70b715ec3f2b2e95499eaeb7088c62a--friday-meme-funny-its-friday-humor.jpg

Terug
Naar boven