Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, 1 delen met zijn tweeen, daar lopen jullie echt geen hele avond op

dat is een goed argumenten hebben thuis een frituur, dus dat wandelingetje slaan we over. Willen natuurlijk ook geen cardio doen![]()

YW?

Ging prima, maar het was zeker geen 900kcals welk ik had ingecalculeerd.ja, 1 delen met zijn tweeen, daar lopen jullie echt geen hele avond op
dat is een goed argument![]()

Opzich is het geen slecht idee. Zo haalde ik vorig jaar eens een zak snoep om vervolgens dat ding al lopend (2uur) leeg te vreten..hoe noem je zo iets? Directe strafcardio?Het zou wel ideaal voor jou situatie zijn,
elke x als je iets uit de frituur eet meteen compenseren door naar een cafeteria te lopen
Zou dan overigens jouw afkeer tegen wandelen (wat jij al wandelen noemt) of jouw vraatzucht en dan maar naar de snackbar lopen sterker zijn?
)
)
)
)
)
)
), 8 (TUT!
)
)
)
), 17 (TUT & MMC
)
)
)
), 12 (op=op)
), 12 (burn!
), 15 (3f.), 12 (2f.
)
)
)
)

(Eigenlijk best lekker allemaal!)Vind je de seated variant ook zwaar genoeg zo?Keurige calf raises hoor
ik heb niets gezegd een paar dagen terug![]()
ik vind dat niet heel zwaar (2 benen tegelijk toch?) maar met het slow en controlled kan je de oefening natuurlijk wel weer veel zwaarder maken....
Klopt..maar heb deze oefening al op veel apparaten uitgevoerd en er is een groot verschil. Verder gaat het mij er gewoon om dat het zwaar voelt en dat lukt wel zo..ik vind dat niet heel zwaar (2 benen tegelijk toch?) maar met het slow en controlled kan je de oefening natuurlijk wel weer veel zwaarder maken....
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Prima workout voor de zondag!)Ik zou eerder 450 gr witte bonen in tomatensaus pakken en 250 gr biefstuk...19:15 250g gebakken aardappels + 200g witte bonen in tomatensaus + 100g biefstuk (~750kcals)

Hmm, moet ook aan mijn kcals denken. Ik vond het nu eenmaal nodig om zo ruim te ontbijten. Ik eet het liefst een hele pot witte bonen in tomatensaus leeg. Wat de biefstuk betreft zijn het de indonesian biefstukpuntjes van muscle meat. Deze zijn verpakt per 200g, en omdat mijn vriendin dat vaak teveel vind resulteert dat erin dat wanneer ik twee pakjes pak ik uiteindelijk 300g eet..dat vind ik zonde van mijn kcals en mijn eiwitten zit ik toch al aan vandaagIk zou eerder 450 gr witte bonen in tomatensaus pakken en 250 gr biefstuk...
Aardappels kunnen me op dat punt gestolen worden.
Hmmm.. brings back memories..... Op kamers.. blikken witte bonen in tomatensaus van Coroos... cheap ass.... maar gingen er per tray doorheen bij mij.. samen met bruine bonen.
Flink wat uien, paprika etc erdoorheen ... en een paar lepels piccalily...![]()

Gewicht vanmorgen 82.7kg..
+ nog 200euro van de vorige keer..320 euro is niet veel als je klachten verbeteren, wel als het weggegooid geld is ....
Klopt, echter..als je gaat rekenen aan wat je per maand extra betaald, dan betaal je ze indirect nagenoeg zelf. Zou er misschien 10-15euro op winnen. En verder geldt dat je maar 1 paar vergoed krijgt..en geen 3 zoals ik wilHeb je geen aanvullende verzekering. Bij de CZ Direct kreeg ik met het medium pakket iets van 100 euro terug voor zooltjes onder het kopje alternatieve geneeskunde. Mijn zooltjes kostten trouwens ongeveer de helft van dat![]()

Voor fysio gebruik ik ehm inderdaad maximaal (12 behandelingen). Mij part om mijn rug even los te makenJa ik ben de afgelopen 3 jaar ook voor de max. behandelingen naar de fysio geweest voor allerlei kwaaltjes (don't start). Dan heb je dat aanvullende pakket er al uit en is de rest mooi meegenomen.

Ja ik ben de afgelopen 3 jaar ook voor de max. behandelingen naar de fysio geweest voor allerlei kwaaltjes (don't start). Dan heb je dat aanvullende pakket er al uit en is de rest mooi meegenomen.

Het wordt ook schraler en schraler met het jaar..Precies dit, eigenlijk komt al mijn zorg uit de extra pakketten en heb ik het basispakket op max eigen risico staan![]()
Het wordt ook schraler en schraler met het jaar..
"Vroeger was alles beter"
True, true..maar het feit dat zorgverzekeraars dikke winsten draaien en gewoonweg profit organisaties zijn zet dan wel weer te denken. We betalen hoe dan ook teveel.Ja gelukkig zijn er no collectieven waar aan je mee kunt doen waardoor je nog wat korting krijg links en rechts. Maar we moeten gewoon accepteren dat zorg een duur iets is, als dat over het algemeen zo goed geregeld is zoals bij ons in NL. Maar wij "typische Nederlanders", willen altijd voor een duppie op de eerste rij zitten, maar qua zorg ben ik liever niet "penny wise, pound foolish".