- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, true..maar het feit dat zorgverzekeraars dikke winsten draaien en gewoonweg profit organisaties zijn zet dan wel weer te denken. We betalen hoe dan ook teveel.
We zijn gezegend met een royaal salaris, maar kan me voorstellen dat de zorg behoorlijk boven je pet ligt met een minimum inkomen..
Echter staat buiten kijf dat het hier in NL zeker niet slecht geregeld is allemaal.
Het meest irritant van ik dat de zorgverzekeraars tegenwoordig de prijzen van behandelingen en medicatie bepalen, niet echt een gezonde marktwerking.
Zeker waar!Het meest irritant van ik dat de zorgverzekeraars tegenwoordig de prijzen van behandelingen en medicatie bepalen, niet echt een gezonde marktwerking.
Dat laatste is ook zeker waar. Maak me oo niet druk..prijsstijgingen zijn gewoon ieder jaar weer het geval. Het is dus eigenlijk zaak je best te doen flink meer te gaan verdienen..of later een beetje gaan inleveren.Ja volledig mee eens. De weg die ingeslagen is kent zonder rigoureuze hervormingen ook geen weg terug ben ik bang. Het ziekenfonds was zo slecht nog niet, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de USA, dan is het allemaal zo slecht nog niet, om nog maar geen vergelijking te maken met 3e wereld landen (hetgeen ik ook bewust niet doe, omdat dat natuurlijk appels met peren is).
Er valt in elk geval nog heel wat te winnen, maar ik vrees toch wel het ergste gezien de vergrijzing en enorme kostenstijging de komende 1-20 jaren. Dus ik denk dat jezelf erop instellen voor nu de meest veilige optie is, scheelt een hoop ergernis.

Zeker waar!
Dat laatste is ook zeker waar. Maak me oo niet druk..prijsstijgingen zijn gewoon ieder jaar weer het geval. Het is dus eigenlijk zaak je best te doen flink meer te gaan verdienen..of later een beetje gaan inleveren.
Het zal vast ook schelen wanneer over 26 jaar(!) mijn huis is afbetaald![]()
hahahah Mooie weerspiegeling van onze samenleving ook 
Er valt in elk geval nog heel wat te winnen, maar ik vrees toch wel het ergste gezien de vergrijzing en enorme kostenstijging de komende 1-20 jaren.
En helemaal als mensen allerlei levensverlengende oligopeptiden gaan innemen: FOXO4-DRI (peptide) draait veroudering terug
ik denk dat ik genoegen neem met ergens tussen de 75 en 85 
Ja volledig mee eens. De weg die ingeslagen is kent zonder rigoureuze hervormingen ook geen weg terug ben ik bang. Het ziekenfonds was zo slecht nog niet, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de USA, dan is het allemaal zo slecht nog niet, om nog maar geen vergelijking te maken met 3e wereld landen (hetgeen ik ook bewust niet doe, omdat dat natuurlijk appels met peren is).
Ik zou het ook oprecht niet aandurven om me te laten opereren buiten West-Europa. In noodgevallen heb je helaas geen keuze, maar als ik de keuze heb, vlieg ik lekker terug naar Nederland.
Ik zou het ook oprecht niet aandurven om me te laten opereren buiten West-Europa. In noodgevallen heb je helaas geen keuze, maar als ik de keuze heb, vlieg ik lekker terug naar Nederland.
Ik heb me in 2016 bewust in Duitsland laten opereren in een prive kliniek, geloof me, ten opzichte van de NL ziekenhuizen kan het ALTIJD nog VEEL beter. Kijk dus altijd verder dan je neus lang is en dus verder dan een ziekenhuis bij jou om de hoek.

.Daar sluit ik mij geheel bij aan. Je gaat hier in sommige ziekenhuizen terug naar de jaren 60/70 als je binnenstapt.
Anyways, kan me wel voorstellen dat de ziekenhuizen van iets mindere kwaliteit zijn. Wellicht moet ik me inhouden op vakantie haha.Altijd gedacht dat dat grappig bedoeld was.... daar woon je echt dus.

Over 26 jaarhahahah Mooie weerspiegeling van onze samenleving ook
![]()

Wat??En helemaal als mensen allerlei levensverlengende oligopeptiden gaan innemen: FOXO4-DRI (peptide) draait veroudering terug
Dat redt ik nietJa iddik denk dat ik genoegen neem met ergens tussen de 75 en 85
![]()

Liever niet nee, maar als het niet ander kan..Ik zou het ook oprecht niet aandurven om me te laten opereren buiten West-Europa. In noodgevallen heb je helaas geen keuze, maar als ik de keuze heb, vlieg ik lekker terug naar Nederland.
Dat is natuurlijk wel wat anders. Je had er goede ervaringen mee ook tochIk heb me in 2016 bewust in Duitsland laten opereren in een prive kliniek, geloof me, ten opzichte van de NL ziekenhuizen kan het ALTIJD nog VEEL beter. Kijk dus altijd verder dan je neus lang is en dus verder dan een ziekenhuis bij jou om de hoek.
Holy shit..zonder verdoving!!Soms heb je geen keus. In de jaren 1990 is mijn ex in Malawi geopereerd i.v.m. blinde darm ontsteking, ZONDER VERDOVING. Mijn dure Nederlandse verzekering die ik speciaal voor dit soort noodgevallen had afgesloten, wilde niets doen.

Uhu..Ik zeg niet voor niets West-Europa. Al zou ik Japan en Zuid-Korea bij nader inzien ook wel vertrouwen. De rest wordt een stuk lastiger![]()

Dat geloof ik directDaar sluit ik mij geheel bij aan. Je gaat hier in sommige ziekenhuizen terug naar de jaren 60/70 als je binnenstapt.

..
Wel mooi daar!
Whahaha..wat was je allemaal van plan op vakantie dan?Oh nice! Daar ga ik deze zomer wss op vakantieAnyways, kan me wel voorstellen dat de ziekenhuizen van iets mindere kwaliteit zijn. Wellicht moet ik me inhouden op vakantie haha.
Woon je daar eigenlijk standaard @kardemompeul of is dat je afkomst land?Altijd gedacht dat dat grappig bedoeld was.... daar woon je echt dus.![]()

)Thanks man

)
)
)
)
)
)
)
)
), 8 (waarvan 2 pushpress), 6 (waarvan 2 pushpress
)
)
)
)
) ss 4kg: 15 (lekker!
)
)
) 6kg: 15 (ook een beetje gooien
)

(Ik ben tevreden!)Altijd gedacht dat dat grappig bedoeld was.... daar woon je echt dus.![]()
Woon je daar eigenlijk standaard @kardemompeul of is dat je afkomst land?
De hele familie van m'n vaders kant zit daarom ook nog hier (Hongarije en deels Transsylvanië).