- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Slagroom dan maar... ...en vanille ijs na.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slagroom dan maar... ...en vanille ijs na.

Met caramelsaus, pecannoten en pure choco

Weer in de val getrapt

Voor de gezelligheid?
Gezellig..DBB etentje!

Oooh..komt allemaal goed zie ik!

)
)
)
)
)
)
), 15 (doodgaan), 15 (prima, na even ouwehoeren
)
), 6 (redelijk!), 6 (au! wat branden mijn quads!
)
)

)
)
)
), 15 (MMC
)
), 9 (1f. prima TUT & sqeez)
)

(Twee apenkoppen, omdat het begin best aardig was..)Begon je deze week niet met hcg?

Hou op... ik heb nog een halve beker pistacheijs in de vriezer, als ik daar vanavond aan begin is het jouw schuld

Nou idd! Altijd gaat het over vreten

Krijg op deze manier bijna het gevoel dat ik mijn best heb gedaanIk moet zeggen dat die eerste oefeningen wel keuring zijn qua gewicht man. Zou je alleen niet gewoon wat minder volume doen? Na die leg press marathon zou ik ook naar de t*ring zijn in ieder geval![]()

En..heb je je in kunnen houden?Hou op... ik heb nog een halve beker pistacheijs in de vriezer, als ik daar vanavond aan begin is het jouw schuld
Nou idd! Altijd gaat het over vreten![]()

Als ik zwaar cut ga ik juist naar eten kijkenGezelligheid is er altijd, maar ik probeer te cutten. En alles wat ik zie is eten.. ik heb wel een beetje discipline, maar dat wordt hier toch wel moeilijk vol te houden..
Mensen feeden is ook leuk. De koekjes geven die jij niet mag eten etc.Als ik zwaar cut ga ik juist naar eten kijkenMensen feeden is ook leuk. De koekjes geven die jij niet mag eten etc.
Ik wil het niet zien. Pun forcefeed ik wel. Die gaat met een hele tas vol eten naar zijn werk. 14 boterhammen met allerlei lekkers (mmmm, hagelslag, gebakken of gekookte eieren, kaaaas), een wrap met kipfilet, sla en knoflooksaus, bastognekoekjes, twixen en marsjes, verse sapjes, ligakoekjes, chocoladerepen, fruit, ongeveer alles wat ik in "deverbodenvoorhillr"la kan vinden.
Verder word ik liever niet met eten geconfronteerd. De drang die ik ook heb om aan het einde van de dag in die tas te kijken of het brood wel op is.. "Nee, ik kook wel, ga jij maar op de bank zitten!!" En dan van ieder broodje een hap nemen voordat ik 'm weggooi
Ohh ik nietIk wil het niet zien. Pun forcefeed ik wel. Die gaat met een hele tas vol eten naar zijn werk. 14 boterhammen met allerlei lekkers (mmmm, hagelslag, gebakken of gekookte eieren, kaaaas), een wrap met kipfilet, sla en knoflooksaus, bastognekoekjes, twixen en marsjes, verse sapjes, ligakoekjes, chocoladerepen, fruit, ongeveer alles wat ik in "deverbodenvoorhillr"la kan vinden.
En na afloop van de dag vragen of ie ALLES wel opgegeten heeft...Verder word ik liever niet met eten geconfronteerd. De drang die ik ook heb om aan het einde van de dag in die tas te kijken of het brood wel op is.. "Nee, ik kook wel, ga jij maar op de bank zitten!!" En dan van ieder broodje een hap nemen voordat ik 'm weggooi
/story of my life
Van ieder broodje een hap nemen voor je hem weggooit 
Alles voor de shredgains 
Van ieder broodje een hap nemen voor je hem weggooit
Dank voor de tip, ik zal ze nu vast op het werk weggooien![]()
Alles voor de shredgains
![]()

Mensen feeden is ook leuk. De koekjes geven die jij niet mag eten etc.