- Waardering
- 8.339

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herkenbaar..echter: ik heb helemaal geen disciplineGezelligheid is er altijd, maar ik probeer te cutten. En alles wat ik zie is eten.. ik heb wel een beetje discipline, maar dat wordt hier toch wel moeilijk vol te houden..

Als ik zwaar cut ga ik juist naar eten kijkenMensen feeden is ook leuk. De koekjes geven die jij niet mag eten etc.
Iedereen om je heen dikker maken, zodat je zelf minder dik lijkt..
Toch ook maar aan de HGH..scheelt toch al snel 500kcals per dag..Ohh ik nietIk wil het niet zien. Pun forcefeed ik wel. Die gaat met een hele tas vol eten naar zijn werk. 14 boterhammen met allerlei lekkers (mmmm, hagelslag, gebakken of gekookte eieren, kaaaas), een wrap met kipfilet, sla en knoflooksaus, bastognekoekjes, twixen en marsjes, verse sapjes, ligakoekjes, chocoladerepen, fruit, ongeveer alles wat ik in "deverbodenvoorhillr"la kan vinden.
En na afloop van de dag vragen of ie ALLES wel opgegeten heeft...Verder word ik liever niet met eten geconfronteerd. De drang die ik ook heb om aan het einde van de dag in die tas te kijken of het brood wel op is.. "Nee, ik kook wel, ga jij maar op de bank zitten!!" En dan van ieder broodje een hap nemen voordat ik 'm weggooi
/story of my life

Van ieder broodje een hap nemen voor je hem weggooit
Dank voor de tip, ik zal ze nu vast op het werk weggooien![]()
Alles voor de shredgains
![]()
verraad ze even zichzelf...onze secret eater @HillR 

KEIHARD shinenNog 3 maanden en dan gaan we bijna shinen op Kos.. Just saying![]()

Donuts

De powerlifting leef!
Wat een liefde hier

Thanks en welkom hierZo ook maar even komen kijken. Paar dikke trainingen gezien kerel![]()

)..

Was 2013, dus 27jaar oud..sick man, vooral die bovenste, hoe oud was je daar ?
Kurkdroog idd daar.
Clen verkopers spreken nog altijd over "de gouden tijd"
Clen verkopers spreken nog altijd over "de gouden tijd"

Nope..toen geen clenClen verkopers spreken nog altijd over "de gouden tijd"

Precies

Godver zo droog dat ik even twijfelde of je natty was![]()
True, ik weet ook wel dat ik het kan, m,aar zie nu vaak de noodzaak niet.Impressive hoor, die lijnen op je benen ook ....
Maar goed om te weten dat je het eens bereikt hebt, nu weer normaal Marvinnen?![]()

Netjes, netjes!
Ehm, vanavond beginnen we netjes..

Nope, maar wel een relatie waarbij wat minder gevreet en gezuip op het programma stond