MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vind reverse grip juist fijn voor het lagere deel van de lats!:thumbs:

Even toch vluchtig op dbb kijken...Kan je even uitleggen waarom dit precies de nadruk legt op het lagere deel van de lats?
Doe momenteel namelijk BTN en erna to the front (gewone bovenhandse versie).

goed bezig skaterman
sterke sumo's+pull downs

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
Goeie gewichten marvin lekker getraind
Thanks Hendrie!:D
Mooie gewichten sowieso, vooral op die pulldowns!
Neem die pulldown maar een beetje met een korrel zout..;) Waren spuuglelijk (die 114 en 100kg!)...maar wel goed voor m'n ego

Thanks Chreiz!
Even toch vluchtig op dbb kijken...Kan je even uitleggen waarom dit precies de nadruk legt op het lagere deel van de lats?
Doe momenteel namelijk BTN en erna to the front (gewone bovenhandse versie).
Pfoe..het is met name een gevoel...al pak ik de barbell op schouder breedte met een reversed grip (handpalmen van je af) dan voel ik ehm gewoon beter werken aan de onderkant. Probeer maar eens met lichte gewichten, laat ehm goed op rek komen en knijp hard bovenin..je zult het verschil IMO wel merken tussen regular grip en reversed grip rows

goed bezig skaterman
sterke sumo's+pull downs
Thanks wederom Ove:thumbs:

Vandaag is het zaterdag!:D Weekend dus, niet getraind, maar even naar de stad geweest!

Voeding voor alsnog vandaag! Geen zin om totalen te berekenen!;)

Voeding zaterdag 15-01-2011::meal:
10:00 2 pannekoeken + stroop + 30g whey + 200ml soya melk light + kiwi
11:00 1 snack-a-jack
12:15 4 boterhammen (2 met gebakken ei (totaal 3), 2 filet american)
15:00 100g rijst + 150g kipfilet
16:00 Appel
17:30 Couscous met kip
20:00 30g whey + 90g kipfilet
Verder nog geen idee, maar heb nog 500g kipreepjes met shoarma kruiden staan:meal: nomnom!

couscous :D smullen!

lekker hoor:D mmmmmmm

500g kipreepjes met shoarma kruiden staan :D dat is pas smullen !

Pfoe..het is met name een gevoel...al pak ik de barbell op schouder breedte met een reversed grip (handpalmen van je af) dan voel ik ehm gewoon beter werken aan de onderkant. Probeer maar eens met lichte gewichten, laat ehm goed op rek komen en knijp hard bovenin..je zult het verschil IMO wel merken tussen regular grip en reversed grip rows

Ik was wel bezig over de lat pulldown en niet rows;).

Gewone bb row doe ik onderhands, grip op schouderbreedte, richting onderkant buik en ellebogen 'tucked-in'. Maar ik voel mijn lats eigenlijk alleen maar bij lat pulldown to the front..

Had gisteren een kleine discussie met iemand in de gym. Hij gaf comment om mijn bb row uitvoering en zei dat ik wat breder moet nemen. Zei dat hij de info had van Peter (wedstrijdatleet, traint al 14jaar, ook in die gym); deze vertelde hem namelijk dat hij dan beter de lats voelt. Uitvoering is hierbij grip meer dan schouderbreed, richting onderkant buiten en ellebogen dus 'flared-out'.
Dit gaat in tegen de info die ik hier op het forum heb van o.a. 3XL..

• #3.748
Ik was wel bezig over de lat pulldown en niet rows;).

Gewone bb row doe ik onderhands, grip op schouderbreedte, richting onderkant buik en ellebogen 'tucked-in'. Maar ik voel mijn lats eigenlijk alleen maar bij lat pulldown to the front..

Had gisteren een kleine discussie met iemand in de gym. Hij gaf comment om mijn bb row uitvoering en zei dat ik wat breder moet nemen. Zei dat hij de info had van Peter (wedstrijdatleet, traint al 14jaar, ook in die gym); deze vertelde hem namelijk dat hij dan beter de lats voelt. Uitvoering is hierbij grip meer dan schouderbreed, richting onderkant buiten en ellebogen dus 'flared-out'.
Dit gaat in tegen de info die ik hier op het forum heb van o.a. 3XL..
Ooh..voor de lat pulls geld wel een beetje hetzelfde eigenlijk...grip op ongeveer schouderbreedte of zelfs iets smaller...ik voel daarmee iets meer de onderkant werken...

Wat betreft die rows heb ik het idee dat ik daarmee meer rear delt ga staan trainen dan mijn lats..maar ga het eens proberen..weet wel zeker dat je in kilo's op de barbell wel mag gaan inleveren..;)

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

500g kipreepjes met shoarma kruiden staan :D dat is pas smullen !
Zeker, zeker!!

• #3.749
Vanaf morgen 1 boterham toevoegen aan de voiding, rijst houden we nog even gelijk! Training van vanavond behoort een beetje tot mijn favorieten…borst, triceps en buik:D (Wel k*t dat het deze week weer op maandag (lees: de landelijke borstdag) terrecht komt!

A1, Borst + triceps + buik:
Benchpress: 4x8
Incline dumbbellpress: 4x8
Standing cable fly’s: 4x8-12

Skullcrushers: 4x8
Pressdown: 4x8-12

Side machine crunch: 3 sets
+ ??

Voeding maandag 17-01-2011: :meal:
8:00 40g whey + 60g brinta + 35g rozijnen + stukje pure chocolade + multivit en vit. B
9:30 2 boterhammen filet + appel
11:00 2 snack-a-jack’s
12:30 2 boterhammen filet + appel
15:00 100g rijst + 150g kipfilet
16:45 30g pinda’s
17:30 Avondeten
20:00 25g dextrojuice
20:30 200ml soya melk light + 30g whey + 100g rijst + 150g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~2900kcals: E/K/V = 240g (32%) / 330g (46%) / 70g (22%)

Doet dat wat dan 1 boterham??

• #3.751
Doet dat wat dan 1 boterham??
Langzaam opbouwen Hendrie! Wil geen kilo's per week aankomen...dus kijk het 1 week aan...is m'n gewicht nog stabiel/klein beetje gestegen..nog 1 erbij...enz enz. :D

Even heel wat anders, ben 29 januari jarig en word dan 25. Nu vraagt mijn vriendin steeds wat ik wil hebben, maar ik weet niks:( ....iemand tips?

een 2de vriendin?

Lading sups

Eerder een koeltas voor als je weg moet. Kan je eten gewoon lekker mee. Beste aankoop
van mijn leven was dat ... helaas nu redelijk versleten en moet ik ook maar weer eens
verjaren :p

• #3.756
M'n vriendin wil iets speciaals geven..wil ook op mezelf gaan wonen, maar mochten dus ook geen pannensets of strijkijzers zijn..;)
Eerder een koeltas voor als je weg moet. Kan je eten gewoon lekker mee. Beste aankoop
van mijn leven was dat ... helaas nu redelijk versleten en moet ik ook maar weer eens
verjaren :p
Hmm...zo vaak ben ik niet weg..en geloof dat ik ergens nog wel zo'n ding heb!:D Orgineel is het wel!:D

Eerste waar ik aan denk als ik lees op jezelf wonen: Powercage ;)
Misschien beetje duur, dacht 275,- via die jongen van DBB, zijn wel echt super kwaliteit dus misschien half om half voorstellen?

Ahhh precies even groot en zwaar als ik haha.

• #3.759
A1, Borst + triceps + buik

Eerste waar ik aan denk als ik lees op jezelf wonen: Powercage ;)
Misschien beetje duur, dacht 275,- via die jongen van DBB, zijn wel echt super kwaliteit dus misschien half om half voorstellen?
Nee..dat thuis trainen ben ik klaar mee! Of ik moet de loterij winnen, dan koop ik een huis met een kelder waar een volledige gym in kan!

Ahhh precies even groot en zwaar als ik haha.
Welkom hier..ik ga jou ook volgen? Wat is je vetpercentage ongeveer en wat zijn je doelen? Bulk of cut?

Training van vandaag is weer afgewerkt!!

A1, Borst + triceps + buik:
Benchpress: 10x40kg, 8x60kg, 4x8x80kg (1 na laatse set 1 spot, laatste set twee spot)
Incline dumbbellpress: 6x34kg (:(), 8x32kg (45°), 10x30kg, 8x30kg (60°)
Standing cable fly’s: 2x15x18kg (low pull), 8x27kg, 20x18kg (high pull)

Skullcrushers: 4x12x27.5kg
Pressdown: 3 sets + 1 dropset (gewicht niet relevant ivm katrollen stelsel)

Rope crunch: 3 sets
Side machine crunch: 4 sets/kant

Dat was ehm weer! Nu kip bakken en rijst koken!!:D:meal:

Lekkere incline db press

Terug
Naar boven