Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Hendrie! Je blijft een trouwe volger!
Ehm ik zelf heb het idee dat mijn upperchest beter te isoleren is op 60°, echter schrijft de bodybuildingbijbel 45 of zelf 30° voor, waardoor ik 50/50 doe qua setsmerk je nog veel verschil qua graden bij de incline press? Heb hem zelf meestal op 45 graden staan, veel hoger vind ik niet echt fijner..

Ik haat het op maandag...echter zit ik als vervolg op dit schema te denken aan:
blijft ook gewoon leerzaam en leuk om te lezen marvin! waarneer ga je je cut starten?Thanks Hendrie! Je blijft een trouwe volger!
Ehm ik zelf heb het idee dat mijn upperchest beter te isoleren is op 60°, echter schrijft de bodybuildingbijbel 45 of zelf 30° voor, waardoor ik 50/50 doe qua sets![]()
Welkom dan maar!
Thanks Hendrie!blijft ook gewoon leerzaam en leuk om te lezen marvin! waarneer ga je je cut starten?
eind april/begin mei begin ik denk met cutten...als ik mijn zwembroek weer aanmoet...Warmer weer vind ik het lastiger veel te eten dus lijkt me een logische timing.Welkom dan maar!
Thanks Hendrie!eind april/begin mei begin ik denk met cutten...als ik mijn zwembroek weer aanmoet...
Midden nederland (tussen Gouda en Utrecht in...rand zuid-holland/utrecht)Warmer weer vind ik het lastiger veel te eten dus lijkt me een logische timing.
Welk deel van het land woon jij eigenlijk?
Jij dan?Ik haat het op maandag...echter zit ik als vervolg op dit schema te denken aan:
Ma: (Upper)chest + schouderpress + front
Di: Back + traps & rear delt
Wo: Off
Do: Legs & abs
Vr: Benchpress + side delt, bicep en tricep
Maar is ergens ook wel een bende...maar zou graag borst twee keer per week pakken...1x volume, de andere keer opbouwend voor een nieuwe 1RM..
Je wilt dus gewoon WSB doen?Ik haat het op maandag...echter zit ik als vervolg op dit schema te denken aan:
Maar is ergens ook wel een bende...maar zou graag borst twee keer per week pakken...1x volume, de andere keer opbouwend voor een nieuwe 1RM..

Vlakbij de Lekdijk?Midden nederland (tussen Gouda en Utrecht in...rand zuid-holland/utrecht)Jij dan?

True...
Woon in Oudewater!..Nee WSB doe ik later dit jaar weer!Je wilt dus gewoon WSB doen?
Vlakbij de Lekdijk?
Ik in Amsterdam![]()

Is zeker een idee! Heb nog twee weken om te brainstormen over een nieuw split schema!je kan ook gewoon high rep incline BP toevoegen aan je schouder training...dat heeft robert volgens mij ook een tijdje gedaan, met succes. Vraag hem anders ff. Dan is het niet zo'n warrig geheel.
Nee momenteel flat! Maar decline moet ik zeker eens proberen!

Ik haat het op maandag...echter zit ik als vervolg op dit schema te denken aan:
Das waar, maar dan gaat het IMO teveel op WSB lijken wat ik hierna wil gaan doen..dan kan ook met een ub/lb vorm
op je ub-dagen pak je dan borst/rug/schouders/arms of schouders/rug/borst/armen
dan heb je nog twee dagen voor je benen om dit in te vullen
100g op 4 boterhammen niet bijzonder veel, maar is ook overrated denk..hoeveel kipfilet doe je eigenlijk op je brood kerel?
willen je benen onderhand al wat meer groeien van die onnozel zware squats van je?

...dus kom binnenkort mijn techniek bijvijzelen in utrecht...