darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ik zie een nieuw dieet voor Hill aankomen...1 pizza a day, keep the doctor away!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie een nieuw dieet voor Hill aankomen...1 pizza a day, keep the doctor away!![]()

Als ik het zo lees is dit IIFYM...mits je het bij die ene pizza houdt, heeft hij niets in te brengen![]()

True maar carbs worden altijd gevolgd door nog meer carbs. Succesvol cutten voor @HillR betekent gewoon wegblijven van Carbs = 0 cravings = ripped sexy body![]()

Thanks..
Yes! En hoog in eiwit..en nog best lekker:15 Pizza pollo BBQ (Musclemeat, ~754kcals, 46g eiwit)
19:30 25g nightprotein (XXL)
Is zo'n pizza maar 754 kcals??

@HillR krijgt een idee
[/QUOTE]Thanks voor de links
410g.. prima te fitten.Ik heb 'm in de vriezer liggen.. maar bij pizza denk ik altijd 1500 kcal, dat kan ik nooit eten..
Maar de waarden zijn per 100gr, dus moet ik 'm eerst wegen blijkbaar/lazy
NYP zijn echt helden wat dat betreft voor proffesioneel macro-fitten"Een complete high protein pizza weegt 410gr."
184*4,1 = 754,4 kcal.
Als je 'kcal arme' pizza wilt kun je ook bij NYP kijken, die geven de voedingswaarde gewoon op de site aan.
![]()
Ik zie een nieuw dieet voor Hill aankomen...1 pizza a day, keep the doctor away!![]()

ooooh yeah!

Je verpest het zelf door die tag hè..

Die pizza's zijn perfect in te fitten!Als ik het zo lees is dit IIFYM...mits je het bij die ene pizza houdt, heeft hij niets in te brengen![]()

Dat herken ik wel..geen carbs eten is makkelijker dan weinig carbs.True maar carbs worden altijd gevolgd door nog meer carbs. Succesvol cutten voor @HillR betekent gewoon wegblijven van Carbs = 0 cravings = ripped sexy body![]()
Dat moet wel!Dus als ik stop of minder met carbs, ben ik ook voor de zomer nog bikini-proof?
![]()
![]()
)
), 10 (pompje al hoor!)
)
)
), 8
), 10 (matige TUT & MMC)
)
)
)
)
) ss 5kg: 10 (smide raise..
)
) ss 2.5kg: 10 (mwoah)
), 8 (pff!) ss 2.5kg: 10 (2f.), 8 (2f.)

(Prima workout wel..nog steeds wennen
)Waar haal je zo iets? Ik vraag dit voor een vriend..

Wow..die laatste is erg
Er verschillende varianten verkrijgbaar...
Ik hoop dat mijn ICT afdeling mijn internet geschiedenis niet nagaat!!
Mankini
Mankini
Mankini
En deze dan voor jou @Skatermarvin...?
![]()

Dat dacht ik dus ook! Leek wel een vaginaLekker strak rond de scrotum...Ik vraag me alleen af (maar eigenlijk ook weer niet) waar z'n lul zit![]()

Goede vraag..en het is niet eens vrijdag!
We zijn Marvin zijn garderobe aan het uitbreiden...Het festivalseizoen begint bijna hè?![]()
Zal niet naar veel festivals gaan dit jaar denk..
Net als Joel zelf

Dat claimed hij ja..