- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Grip voor gewoon iets tillen gaat wel..maar 3a4 seconden negatief vergt toch even wat anders..
Respect voor je fysiek, maar 47kg is een opwarmgewicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grip voor gewoon iets tillen gaat wel..maar 3a4 seconden negatief vergt toch even wat anders..
Ook een optie..zou dat er niet gewoon bij kunnen?
Probeer het eens zou ik zeggen..Respect voor je fysiek, maar 47kg is een opwarmgewicht.

Probeer het eens zou ik zeggen..
Verder loopt die klote puley regelmatig aan bij het leven (zo een dubbele stack geval), en voelt het soms zwaarder.
Gewoon lompe reps zoals half het forum (ja, dat weet ik want heb al een x aantal meetings gedaan), dat lukt wel met zowat het dubbele![]()
OeiRespect voor je fysiek, maar 47kg is een opwarmgewicht.

Oei
Je weet dat er nu een verhandeling over TUT en MMC gaat komen he?

Klopt..daarom is deze wijze van trainen ook totaal anders.Maar je basismassa zoals te zien in je OP, heb je toch wel met relatief zware gewichten gebouwd? Daar wijzen je krachtstats iig wel op.
Jij snapt hetOei
Je weet dat er nu een verhandeling over TUT en MMC gaat komen he?

De TUT was misschien wel lang toen..Het zal vast geen supervloeiende lift zijn geweest.Precies, commentaar ga ik er toch wel op krijgen..Mooi dat het nieuwe schema een impuls is weer lekkerder te trainen.
Daar gaat het uiteindelijk om.

Verandering van schema is altijd weer een goeie impuls, al moet je natuurlijk ook weer geen schema hopper worden. Al begin ik wel te zoeken naar een omschrijving van je schema hiervoor.... gevarieerd en licht met veel ruimte voor MMC?Mooi dat het nieuwe schema een impuls is weer lekkerder te trainen.
Daar gaat het uiteindelijk om.
Focus ligt inderdaad op TUT & MMC.Verandering van schema is altijd weer een goeie impuls, al moet je natuurlijk ook weer geen schema hopper worden. Al begin ik wel te zoeken naar een omschrijving van je schema hiervoor.... gevarieerd en licht met veel ruimte voor MMC?
:15 Pizza pollo BBQ (Musclemeat, ~754kcals, 46g eiwit)
19:30 25g nightprotein (XXL)
Is zo'n pizza maar 754 kcals??

@HillR krijgt een idee
[/QUOTE]Ik heb 'm in de vriezer liggen.. maar bij pizza denk ik altijd 1500 kcal, dat kan ik nooit eten..
Maar de waarden zijn per 100gr, dus moet ik 'm eerst wegen blijkbaar/lazy