XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Damn wat een harde training ... dacht dat jij trouwens wel sterker was in je schouders?
Of was het lampje uit na die monster beentraining :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.802
maak gelijk ook een paar van haar:cool:
hehe j/k, ben benieuwd is alweer een tijdje terug de laatste pics. van jou.
Zal ik doen..;)

Heb al een tijdje geen foto's gemaakt omdat ik zelf weinig verandering zie...ben vrij stabiel in gewicht, dus dat leverd niet echt spannende pics..;)

Maar ga absoluut weer eens kijken..:D

Damn wat een harde training ... dacht dat jij trouwens wel sterker was in je schouders?
Of was het lampje uit na die monster beentraining :p
Tja...de benen workout was al enigsinds killing indeed! Verder ben ik ook wel (nog) strikter gaan drukken en probeer ik de 4x8 vol te maken met een zelfde gewicht...voorheen deed ik ook weleens 8x60+ kg volgens mij...en m'n 1 rm stond op ~80kg geloof ik..(Maar dat is al een tijd geleden!)..:D

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Yeah buddy:evilnana: vanavond mijn rug en biceps weer eens flink vol knallen!

C1, Rug + biceps
BOR: 4x8
Reverse grip pulldown: 4x8
Single arm cable row: 3x8-12
Deadlift: 4x8
Cable shrugs: 4x8-12

Hammer curl: 3x8
CG Preacher curl: 3x8

Voeding donderdag 20-01-2011: :meal:
7:30 30g whey + 200ml soyamelk light + 2 pannenkoeken + stroop + multivit
9:00 3 boterhammen (2 filet, 1 kipfilet) + sinaasappel
11:00 35g pinda’s
12:45 2 boterhammen (filet, 1 kipfilet) + kiwi
15:30 125g rijst + 170g kipfilet
17:45 Avondeten
20:00 25g dextrojuice
20:30 30g whey + 200ml soyamelk light + 75g rijst + 120g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~2990kcals: E/K/V = 235g (32%) / 300g (40%) / 95g (28%)

• #3.803
Zeau, dat zit er weer op! Ging niet super..want had zo'n knallende idiote koppijn!:mad:

C1, Rug + biceps
BOR: 20x20kg, 12x60kg, 4x8x80kg, 15x60kg
Reverse grip pulldown: 2x8x77kg, 8x73kg, 16x64kg
Single arm cable row: 10x55kg, 10x50kg, 8x50kg

Deadlift: 10x60kg, 6x100kg, 8x150kg, 8x140kg, 8x130kg, 22x100kg (Rep-out, lights out!)
Cable shrugs: 12x110kg, 10x110kg, 2x12x100kg

Hammer curl: 12x16kg, 8x20kg, 10x16kg+6x12kg
CG Preacher curl: 10x27.5kg, 10x27.5kg, 6x32.5kg+3x32.5kg (Rest-pause)

Dat was het weer! Die rep-out was wel dodelijk:eek:

Rep out op deadlift is echt dodelijk, ook al paar keer gedaan met 25 reps :roflol:

Voor de rest sterke BOR!

Wat vind je trouwens van de rep range 4x8, weet niet welke reps ranges je nog meer hebt geprobeerd.

• #3.805
Rep out op deadlift is echt dodelijk, ook al paar keer gedaan met 25 reps :roflol:

Voor de rest sterke BOR!

Wat vind je trouwens van de rep range 4x8, weet niet welke reps ranges je nog meer hebt geprobeerd.
Mijn record repout lag ook ongeveer 25+ x 100kg

Ik vind 4x8 niet superfijn, zeker niet op alle oefeningen...en vooral ook omdat ik probeer 4x8xzelfde gewicht te doen..

Wat betreft repranges heb ik werkelijk alles al gedaan...5x5; 12,10,8,6,6; 5x2...WSB...etc etc.

Mijn record repout lag ook ongeveer 25+ x 100kg

Ik vind 4x8 niet superfijn, zeker niet op alle oefeningen...en vooral ook omdat ik probeer 4x8xzelfde gewicht te doen..

Wat betreft repranges heb ik werkelijk alles al gedaan...5x5; 12,10,8,6,6; 5x2...WSB...etc etc.

En hoezo doe je dan 4x8 als je het niet fijn trainen vind?

En welke rep range vond je het beste?

• #3.807
En hoezo doe je dan 4x8 als je het niet fijn trainen vind?

En welke rep range vond je het beste?
Als ik aan een schema begin...dan ga ik er voor!

Er is geen beste rep range! Verder houdt ik wel van low-rep werk, maar das bodybuilding technisch natuurlijk ruk..:rolleyes:

Als ik aan een schema begin...dan ga ik er voor!

Er is geen beste rep range! Verder houdt ik wel van low-rep werk, maar das bodybuilding technisch natuurlijk ruk..:rolleyes:

Hoezo is dat bb technisch ruk? Omdat hogere rep ranges voor massa zijn en low reps voor kracht, lijkt mij toch per persoon verschillend. Als jij op low reps gaint en het leuker vind, waarvoor niet?

Wel netjes iig je dedication!

Sterke training weer man!!;)

• #3.810
Hoezo is dat bb technisch ruk? Omdat hogere rep ranges voor massa zijn en low reps voor kracht, lijkt mij toch per persoon verschillend. Als jij op low reps gaint en het leuker vind, waarvoor niet?

Wel netjes iig je dedication!

Volgens onderstaand artikel is low rep not the way to go!

11r3x51.jpg - 212435

14wahpt.jpg - 212436

Even uit Robke's log gejat....maar de theorien jojo'en behoorlijk...

Zo volgde Rob G WSB tijdens zijn carbcycle en had aan het eind een gruwelijk fysiek!:D

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Thanks Man!..:D

Heb dat artikel ook gelezen, ook even ingelezen in WSB = West Side Barbell toch?

Ziet er leuk uit, heb alleen geen bands en chains voor handen.

Al was het maar discutabel, je hebt genoeg andere artikels die weer het tegendeel beweren. Verschilt per persoon, genen, eten, gains, enzovoort.

zelfs met koppijn nog zo knallen! :thumbs:

bb technisch ruk? kom op man... weer een theorie en zo zijn er 100-en.
mijn benen reageren het beste op low reps - dan kan iedereen lullen wat ze willen over benen die meer reps nodig hebben, maar mijn benen blijven groeien en m'n broeken worden te klein.

als iemand (niet jij ofzo hoor marvin) zegt dat z'n rug niet groeit en zegt dat hij altijd netjes 10 reppers doet met super vorm dan ga je toch gewoon lekker 6 reppers doen en een beetje meer cheaten...maar nee, dat is bb technisch niet verantwoord dan zeker?! onzin. als een spiergroep niet groeit dan gooi je toch gewoon je methode door elkaar...geen progressie zou een signaal moeten zijn voor een fout - iets dat voor jou niet werkt. men kan analyseren als een bezetene, maar switch je shit gewoon en pak die spiergroep anders aan.

niets persoonlijks verder marvin, dat weet je. maar de hoeveelheid discussies over methodes enzo irrriteert met soms gewoon, aangezien voor alles wel wat te zeggen valt.

wanneer kom je 200+ squatten in Utrecht? ;)

• #3.814
Heb dat artikel ook gelezen, ook even ingelezen in WSB = West Side Barbell toch?

Ziet er leuk uit, heb alleen geen bands en chains voor handen.

Al was het maar discutabel, je hebt genoeg andere artikels die weer het tegendeel beweren. Verschilt per persoon, genen, eten, gains, enzovoort.
WSB is inderdaad westside barbell!:D En het hele gebeuren rondom repranges e.d heeft inderdaad met zoveel factoren te maken...

zelfs met koppijn nog zo knallen! :thumbs:
Yes! koppijn sucks...maaar niet trainen sucked harder!..;)

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

bb technisch ruk? kom op man... weer een theorie en zo zijn er 100-en.
mijn benen reageren het beste op low reps - dan kan iedereen lullen wat ze willen over benen die meer reps nodig hebben, maar mijn benen blijven groeien en m'n broeken worden te klein.

als iemand (niet jij ofzo hoor marvin) zegt dat z'n rug niet groeit en zegt dat hij altijd netjes 10 reppers doet met super vorm dan ga je toch gewoon lekker 6 reppers doen en een beetje meer cheaten...maar nee, dat is bb technisch niet verantwoord dan zeker?! onzin. als een spiergroep niet groeit dan gooi je toch gewoon je methode door elkaar...geen progressie zou een signaal moeten zijn voor een fout - iets dat voor jou niet werkt. men kan analyseren als een bezetene, maar switch je shit gewoon en pak die spiergroep anders aan.

niets persoonlijks verder marvin, dat weet je. maar de hoeveelheid discussies over methodes enzo irrriteert met soms gewoon, aangezien voor alles wel wat te zeggen valt.

wanneer kom je 200+ squatten in Utrecht? ;)
You're right Sjaak!...ik zoek gewoon een reden om schaamteloos te pompen!!;)

Ben ook nog aan het denken over what to do next! En WSB wordt dit jaar ook zeker nog een optie!:D

Uiteindelijk is afwisseling echt de sleutel tot suc6!

Binnenkort maar even een meet plannen...maar 200+ squaten, das wel veel van het goeie momenteel...maar wie weet..;)

You're right Sjaak!...ik zoek gewoon een reden om schaamteloos te pompen!!;)

Ben ook nog aan het denken over what to do next! En WSB wordt dit jaar ook zeker nog een optie!:D

Uiteindelijk is afwisseling echt de sleutel tot suc6!

Binnenkort maar even een meet plannen...maar 200+ squaten, das wel veel van het goeie momenteel...maar wie weet..;)
meer eten kerel!

met koppijn toch nog een gruwelijke deadliftsessie hoor!

• #3.818
Ah nice training marvin goeie dl man en reageer jij goed op hoog volume?? Of laag??wel interessant

• #3.820
Terug
Naar boven