darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Dat je mij met @GeenEiwittenVoorJe18Bent door elkaar haalt doet met toch wel pijn.
Het spijt me! Ik deed het niet bewust...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je mij met @GeenEiwittenVoorJe18Bent door elkaar haalt doet met toch wel pijn.

Perfecte log voor jou hier. Alleen maar op machines trainen zoals een echte opa.Ohohhhh @GeenEiwittenVoorJe18Bent is boos. Dat taggen moet je ook niet doen.
Straks gaat hij of zij ook nog echt trainen. @Skatermarvin je moet hier optreden hoor.
Straks wordt je topic gesloten.![]()
Perfecte log voor jou hier. Alleen maar op machines trainen zoals een echte opa.
Nu weet ik het zeker, ik had eerst twijfels maar na deze opmerking is het klip en klaar.
Nu weet ik het zeker, ik had eerst twijfels maar na deze opmerking is het klip en klaar.
Je bent een griet of in ieder geval zijn je vrouwelijke eigenschappen hoog.
Super sensitief, hoop gebabbel wat niet of nauwelijks aankomt, geen idee hebben waarover je praat en bovenal niet weten wanneer je gewoon je mond moet houden.![]()

Fixed!
Ik zal het maar doen, voordat @GeenEiwittenVoorJe18Bent zich er weer mee bemoeit...
Ennuh...natty? Wasda ook alweer? Laten we dat er zo op vrijdagmiddag nog een keer ingooien. Is nog niet vaak genoeg gedaan!![]()
kut gramatica!Geweldig

Wie?Verkeerde persoon voor je?
Ik ben nooit de Grammar Nazi. Misschien heb @GeenEiwittenVoorJe18Bent in gedachten.

I see what you did there!

Heerlijk dit!
Ik wou net zeggen..hoe kun je de oliebollen-kampioen verwarren met een pannenkoek?Dat je mij met @GeenEiwittenVoorJe18Bent door elkaar haalt doet met toch wel pijn.
Verdomme Marina!Heerlijk zo een start van de vrijdagmiddag rel.. maar hij is nog maar magertjes![]()
de rel of.....![]()
heerlijk dit...Aaaawh

Geen idee wat @GeenEiwittenVoorJe18Bent zegt...want die staat op negeerOhohhhh @GeenEiwittenVoorJe18Bent is boos. Dat taggen moet je ook niet doen.
Straks gaat hij of zij ook nog echt trainen. @Skatermarvin je moet hier optreden hoor.
Straks wordt je topic gesloten.![]()

Onder mijn okselsNu snap ik dat die taille zo smal is, je meet het op de dunste plek, net onder je oksels.
Gebruik je wel progresseive overload op je taille? Daar lijk je wel gains te maken.

Dit gaat vast over de genegeerde leden?Nu weet ik het zeker, ik had eerst twijfels maar na deze opmerking is het klip en klaar.
Je bent een griet of in ieder geval zijn je vrouwelijke eigenschappen hoog.
Super sensitief, hoop gebabbel wat niet of nauwelijks aankomt, geen idee hebben waarover je praat en bovenal niet weten wanneer je gewoon je mond moet houden.![]()

Wie..

Ik wou net zeggen..hoe kun je de oliebollen-kampioen verwarren met een pannenkoek?
ik krijg hier kramp van man...Heb je daar nog tips voor?![]()

Daarom staat er ook geplande voeding..dit eet ik sowiesoJe vergeet de 3000 niet geplande calorieën na half 8![]()

nope. Supermarkt..Maak je die kipsalon zelf en wat zijn de macro's? Ben benieuwd.

Fixed...again! GVD Marvin, ik krijg hier kramp van man...Heb je daar nog tips voor?![]()
Gaat dat op gewichtsklasse joh? Dat wist ik niet.Nah, op dit moment moet ik alleen maar van die zoutloze pannekoeken eten om te kunnen inwegen voor een roeiwedstrijd dus ergens klopt het wel,
Uhu...tegen kramp magnesium en taurine.Marvin heeft wel tips voor middeltjes waarvan je kramp krijgt![]()
als je iets milder wilt moet je niet in duitsland bestellen.Weet je nog een goede pre workout aanrader uit Duitsland? Heb ooit eens devils shot gekocht dus zoek zoiets, maar wellicht iets minder heftig aangezien ik meer dan een jaar geen pre workouts meer heb gebruikt.
Van de 2 welk ik laatst kocht zou ik dan de nieuwe noxipro aanraden..
Pump on the beach zeer zeker niet!
Nu in de aanbieding.. 25euro voor 40 servingswat betaal je voor zo'n potje dan? en hoeveel doseringen?

Daar loop ik wel bijna strak van rond ja
Vond bij Noxipro meevallen.

)
) ss 8kg: 15 (top
)
) ss 10kg: 15, 12 (
)
)
), 8 (MMC
)
) ss 7.5kg: 8 (2f.
)
)
) ss Bw: 8 (fuaark, die trage negatief is killing!), 7 (op=op)
) ss 6kg: 10 (easy!)
) ss 10kg: 10 (oef!
), 9 (op!)
)

(Met flink opgeblazen armpjes naar huis!)Daarom staat er ook geplande voeding..dit eet ik sowieso
nope. Supermarkt..
Maar staan legio gezonde kapsalons online. Google is je vriend
Gaat dat op gewichtsklasse joh? Dat wist ik niet.
Uhu...tegen kramp magnesium en taurine.
Voldoende drinken..maar eigenlijk moet gewoon je vocht/mineraal huishouding op orde zijn
als je iets milder wilt moet je niet in duitsland bestellen.
Van de 2 welk ik laatst kocht zou ik dan de nieuwe noxipro aanraden..
Pump on the beach zeer zeker niet!
? How thennnEmté verkoopt ze bij ons..

)