hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes Hendrie!

Nette trainingen, sterke BOR's ook. Maar ik zou toch wat meer eten als ik jou was man! 2900/3000 kcals is toch best weinig hoor. Pak eens een paar dagen 3300 gevolgd door 2 dagen op 3000 en dan weer eens een dag 3500 ofzo Damn, Koek je hebt natuurlijk helemaal gelijk! En het idee van het 'cyclen'bevalt me wel...echter wat denk jij dat slim is om te uppen? Alles of bijvoorbeeld enkel carbs?Marvin! Heb weer eens eventjes tijd om wat logjes door te spitten dus jou sla ik zeker niet overNette trainingen, sterke BOR's ook. Maar ik zou toch wat meer eten als ik jou was man! 2900/3000 kcals is toch best weinig hoor. Pak eens een paar dagen 3300 gevolgd door 2 dagen op 3000 en dan weer eens een dag 3500 ofzo
![]()
Thanks mate!
True...Ik wil ook baas zijn!Echt bazen eten!
Maar zoals koekiemonster zegt, ga klein beetje hoger in cals. Op naar die 90kg!

nice incline bench press heel goed man!!! en goeie workout man!!!
Thanks Mannen!

Is echt lekker eigenlijk! Echter voelt het wel een beetje als polsen verneuker..maar borst/tricep technisch zeg ikhmm dat opdrukken lijkt me vrij pittigjij ook een fijn weekend!
![]()
Jup! Borst zat behoorlijk vol!Sterke shit weer Marvin.. borst zat zeker wel helemaal vol ?
Zeker, zeker!

Thanks Ove!

Het risico word met de rep die je maakt groter inderdaad! Maar de explosiviteit van de oefening op die wijze is heerlijk!mooie training
en ik zou zo hard oep mn b**kes vallen met die plyo push :')

----------------------------------------------------------------

Ruim voldoende...beetje voorzichtig aan met carbs!

Nu kip bakken!