MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.264
Wat zijn je doelen? Dan kan je je misschien iets beter focussen.
Doelen?

Niet (te) dik op vakantie:roflol:

Dit dus:o

:woot:

De planning voor vandaag!

Dag 20: Quads & Delts:
Squats (3-1-X-0):

5x6 + na laatste set 20 seconde rust en dan nog 6 HH

Incline legpress close stance (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (3-1-X-0) ss Heel elevated dumbell squats (3-0-X-0):
4x8 ss 4x10-12 + na elke set 5 halve HH

Leg extentions (4-0-X-1):
3x10-12 + dropset (3)

Machine schoulder press/Seated OHP (3-1-X-0):
3x12

Seated db side raise (3-0-X-1) ss Cable side rais (3-1-X-0) ss Bent over rear delt cable side raise (3-0-X-2):
3x8-10 ss 3x10 ss 3x10-12

Klinkt goed, dat eten. Alles uit de Green Egg veranderd ook gewoon in iets fucking lekkers. Als ik straks m'n eigen huisje heb, dan wordt er sowieso zo een bbq aangeschaft! :rolleyes:

Jij bent trouwens wel fan van likeurtjes; Heb je wel eens een barraquito gehad?

Klinkt goed, dat eten. Alles uit de Green Egg veranderd ook gewoon in iets fucking lekkers. Als ik straks m'n eigen huisje heb, dan wordt er sowieso zo een bbq aangeschaft! :rolleyes:

Tis jammer dat die dingen zo t*fus duur zijn...anders had ik er ook al 1 gekocht. Maar ik heb echt geen €1.500 voor een BBQ over :eek2:

• #38.267

Nope, nog nooit! Wat is het?

Ik ben en blijf een zoetekauw, dus geen pure vodka of wiskey voor mij..

Tis jammer dat die dingen zo t*fus duur zijn...anders had ik er ook al 1 gekocht. Maar ik heb echt geen €1.500 voor een BBQ over :eek2:
True story:roflol:

Maar die beste man verdiend zat, en gebruikt hem serieus 3x per week voor vlees/vis/kip. Dus worth the investment..

Vroeger dronk ik nog al veel.

Goedkoop is duurkoop.
Zo'n Green Egg is simpelweg een prima investering. Ja, je betaalt er een behoorlijk bedrag voor, maar je hebt er eindeloos plezier van en bovendien behoudt zo'n ding z'n waarde.

Nee, ik wordt (helaas) niet gesponsord.

Nope, nog nooit! Wat is het?

Ik ben en blijf een zoetekauw, dus geen pure vodka of wiskey voor mij..

True story:roflol:

Maar die beste man verdiend zat, en gebruikt hem serieus 3x per week voor vlees/vis/kip. Dus worth the investment..

Daar was ik reeds van op de hoogte, vandaar ook dat ik dit vroeg, want waarschijnlijk kan je het wel waarderen. Je houdt ten slotte ook wel van koffie ;)
Barraquito, lekkerste koffie van Tenerife

There you go! Fantastisch toch :eating:

Vroeger dronk ik nog al veel.

Ok!

• #38.271
Goedkoop is duurkoop.
Zo'n Green Egg is simpelweg een prima investering. Ja, je betaalt er een behoorlijk bedrag voor, maar je hebt er eindeloos plezier van en bovendien behoudt zo'n ding z'n waarde.
True that!

Beter dan iedere 2 jaar zo'n 50euro kutding kopen..

Daar was ik reeds van op de hoogte, vandaar ook dat ik dit vroeg, want waarschijnlijk kan je het wel waarderen. Je houdt ten slotte ook wel van koffie ;)
Barraquito, lekkerste koffie van Tenerife

There you go! Fantastisch toch :eating:
Looking good!:zuip:

Je koopt toch iets omdat het meerwaarde heeft t.o.v. iets anders? Prijs is daaraan tot op zekere hoogte ondergeschikt (ligt natuurlijk aan hoeveel profijt je ervan hebt om voor dat ene te kiezen). Maar een Greenegg heeft tegenwoordig toch wel heel veel degelijke tegenhangers die hetzelfde kunnen en veel minder kosten? Een BBQ kopen voor een naam/merk en vanwege de "restwaarde" (srsly? :o ) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver :p

Xamoi? Ik dacht dat ik pillen at zonder nadenken. Wellicht lijken we meer op elkaar dan we dachten Marvin. Heb je al eens overwogen Kratom te gaan nemen (witte en groene veins) als eetlust onderdrukker? Je wordt er ook happy van. 2 vliegen in 1 klap. Ik ga er wel goed op. Smorgen even een witte kratom nemen (white thai) en dan eventueel in de middag een groene (green malay is heeerlijk). 4-5 gram per portie. Spul is niet illegaal dus ik ga linken naar kraatje.eu of dekratomshop.nl, allebei kwaliteitje.

Natuurlijk middel dus gezond enzo. Oh en het onderdrukt ook de pijn, mocht je ingegroeide teen nagel hebben ofzo.

Een BBQ kopen voor een naam/merk en vanwege de "restwaarde" (srsly? :o ) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver :p

Dit dus...ik ben geen krent en wil zeker gewoon betalen voor kwaliteit. Ik doelde meer op het feit dat die €1.500 mijn doel van BBQ-en voorbij streeft en ik dan liever een BBQ van €600 koop en van het restant iets leuks met m'n gezin ga doen. Priorities guys... ;)

Dit dus...ik ben geen krent en wil zeker gewoon betalen voor kwaliteit. Ik doelde meer op het feit dat die €1.500 mijn doel van BBQ-en voorbij streeft en ik dan liever een BBQ van €600 koop en van het restant iets leuks met m'n gezin ga doen. Priorities guys... ;)

Exact en voor die resterende 900,00 kun je heel wat vlees kopen :D

• #38.279
Water is vies:rolleyes:
Eens.

Jazeker. Wel verslavend spul trouwens, zo op vakantie :rolleyes:
Dat geloof ik graag..lekker na het diner!
HARDCOREEE!
Je koopt toch iets omdat het meerwaarde heeft t.o.v. iets anders? Prijs is daaraan tot op zekere hoogte ondergeschikt (ligt natuurlijk aan hoeveel profijt je ervan hebt om voor dat ene te kiezen). Maar een Greenegg heeft tegenwoordig toch wel heel veel degelijke tegenhangers die hetzelfde kunnen en veel minder kosten? Een BBQ kopen voor een naam/merk en vanwege de "restwaarde" (srsly? :o ) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver :p
Zeker waar, je hebt tegenwoordig wel dergelijke BBQ's voor een kleine 200euro denk..

Xamoi? Ik dacht dat ik pillen at zonder nadenken. Wellicht lijken we meer op elkaar dan we dachten Marvin. Heb je al eens overwogen Kratom te gaan nemen (witte en groene veins) als eetlust onderdrukker? Je wordt er ook happy van. 2 vliegen in 1 klap. Ik ga er wel goed op. Smorgen even een witte kratom nemen (white thai) en dan eventueel in de middag een groene (green malay is heeerlijk). 4-5 gram per portie. Spul is niet illegaal dus ik ga linken naar kraatje.eu of dekratomshop.nl, allebei kwaliteitje.

Natuurlijk middel dus gezond enzo. Oh en het onderdrukt ook de pijn, mocht je ingegroeide teen nagel hebben ofzo.
Haha, gezondheid staat duidelijk niet voorop hier. Die Xamoi is troep van de bovenste plank. Daar moet wel iets van pep inzitten:roflol: Dat Kratom hoorde in @vntl oook al over..al betwijfel ik of er werkelijk iets bestaat wat mijn eetlust onderdrukt:roflol:

Klinkt well als grappig spul, maar is dat poeder niet ontzetten smerig:o
True, true..

BBQ van 600euro vind ik al wat gortig IMO

Exact en voor die resterende 900,00 kun je heel wat vlees kopen :D
:meal: :eatmeat:

De training van vanmiddag! Kon helaas niet met squats beginnen, want het rack was bezet..:o

Dag 20: Quads & Delts:
Incline legpress close stance (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (3-1-X-0) ss Heel elevated dumbell squats (3-0-X-0):
50kg: 10
100kg: 10 (warmup)
130kg: 8 (controlled) ss 10kg: 15 + 5 halve reps (:fire:)
150kg: 8 (MMC:fire:) ss 15kg: 12 + 5 halve reps
170kg: 8 (t*ring:o) ss 15kg: 12 + 5 halve reps (Burn!:fire:)
170kg: 8 (laatste twee korte hold bovenin..) ss 20kg: 12 + 5 halve reps (AU!:fire:)

Squats (3-1-X-0):

50kg: 6 (easy!)
70kg: 6 (Lekker!:D)
90kg: 6 (pittig zonder hold!), 6 (tempo 3-1-X-1:o), 6 (zonder hold..:eek!:)
80kg: 6+6+6 (20 seconde hold tussen setjes:fire::fire:)

Leg extentions (4-0-X-1):
61kg: 12 (nipt!:o)
56.5kg: 10 (AU!)
Dropset: 61-->54-->47-->40kg: 7, 5, 2, 6 (AU!:fire:)

Seated OHP (3-1-X-0):
37.5kg: 12 (warmup)
47.5kg: 12 (top MMC:fire:)
57.5kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
62.5kg: 9 (fuaark)

Seated db side raise (3-0-X-1):
3kg: 10 (top:D)
4kg: 10 (2f.:fire:)
3kg: 12 (3f.:fire:)

Niet in superset, te druk!

Cable side rais (3-1-X-0) ss Bent over rear delt cable side raise (3-0-X-2):
1.25kg: 10, 10, 12 (TUT/MMC/sqeez:fire:) ss 1.25kg: 12, 12, 12 (AU!:fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Ok, ok..nu helemaal stimoverloaded naar de klote:o)

Kratom is niet te vreten, klaar. Maar goed, doel heiligt de middelen. Als ik jou was zou ik eens een zakje white thai en een zakje green malay bestellen en beginnen met 4 gram. Niet te veel want dan wordt je misselijk en moet je kotsen.

Bereid je voor op een niet te vreten hapje. Maar het doet wel goed werk als energizer en als eetlust onderdrukker.

Terug
Naar boven