Chast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 814
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Wat zijn je doelen? Dan kan je je misschien iets beter focussen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn je doelen? Dan kan je je misschien iets beter focussen.

Doelen?Wat zijn je doelen? Dan kan je je misschien iets beter focussen.

Dit dus

Klinkt goed, dat eten. Alles uit de Green Egg veranderd ook gewoon in iets fucking lekkers. Als ik straks m'n eigen huisje heb, dan wordt er sowieso zo een bbq aangeschaft!![]()

Nope, nog nooit! Wat is het?Klinkt goed, dat eten. Alles uit de Green Egg veranderd ook gewoon in iets fucking lekkers. Als ik straks m'n eigen huisje heb, dan wordt er sowieso zo een bbq aangeschaft!
Jij bent trouwens wel fan van likeurtjes; Heb je wel eens een barraquito gehad?
True storyTis jammer dat die dingen zo t*fus duur zijn...anders had ik er ook al 1 gekocht. Maar ik heb echt geen €1.500 voor een BBQ over![]()

Vroeger dronk ik nog al veel.Klinkt goed, dat eten. Alles uit de Green Egg veranderd ook gewoon in iets fucking lekkers. Als ik straks m'n eigen huisje heb, dan wordt er sowieso zo een bbq aangeschaft!
Jij bent trouwens wel fan van likeurtjes; Heb je wel eens een barraquito gehad?
En nu?
Tis jammer dat die dingen zo t*fus duur zijn...anders had ik er ook al 1 gekocht. Maar ik heb echt geen €1.500 voor een BBQ over![]()
Nope, nog nooit! Wat is het?
Ik ben en blijf een zoetekauw, dus geen pure vodka of wiskey voor mij..
True story
Maar die beste man verdiend zat, en gebruikt hem serieus 3x per week voor vlees/vis/kip. Dus worth the investment..

True that!Goedkoop is duurkoop.
Zo'n Green Egg is simpelweg een prima investering. Ja, je betaalt er een behoorlijk bedrag voor, maar je hebt er eindeloos plezier van en bovendien behoudt zo'n ding z'n waarde.
Looking good!Daar was ik reeds van op de hoogte, vandaar ook dat ik dit vroeg, want waarschijnlijk kan je het wel waarderen. Je houdt ten slotte ook wel van koffie
Barraquito, lekkerste koffie van Tenerife
There you go! Fantastisch toch![]()

Niet meer! Veel water enkel
True that!
Beter dan iedere 2 jaar zo'n 50euro kutding kopen..
Looking good!![]()

) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver 
Een BBQ kopen voor een naam/merk en vanwege de "restwaarde" (srsly?) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver
![]()

Dit dus...ik ben geen krent en wil zeker gewoon betalen voor kwaliteit. Ik doelde meer op het feit dat die €1.500 mijn doel van BBQ-en voorbij streeft en ik dan liever een BBQ van €600 koop en van het restant iets leuks met m'n gezin ga doen. Priorities guys...![]()

Water is vies

Dat geloof ik graag..lekker na het diner!Eens.
Jazeker. Wel verslavend spul trouwens, zo op vakantie![]()
HARDCOREEE!
Zeker waar, je hebt tegenwoordig wel dergelijke BBQ's voor een kleine 200euro denk..Je koopt toch iets omdat het meerwaarde heeft t.o.v. iets anders? Prijs is daaraan tot op zekere hoogte ondergeschikt (ligt natuurlijk aan hoeveel profijt je ervan hebt om voor dat ene te kiezen). Maar een Greenegg heeft tegenwoordig toch wel heel veel degelijke tegenhangers die hetzelfde kunnen en veel minder kosten? Een BBQ kopen voor een naam/merk en vanwege de "restwaarde" (srsly?) voor 2-3x de prijs van een ander apparaat wat precies hetzelfde doet gaat zelfs mij wat ver
![]()
Haha, gezondheid staat duidelijk niet voorop hier. Die Xamoi is troep van de bovenste plank. Daar moet wel iets van pep inzittenXamoi? Ik dacht dat ik pillen at zonder nadenken. Wellicht lijken we meer op elkaar dan we dachten Marvin. Heb je al eens overwogen Kratom te gaan nemen (witte en groene veins) als eetlust onderdrukker? Je wordt er ook happy van. 2 vliegen in 1 klap. Ik ga er wel goed op. Smorgen even een witte kratom nemen (white thai) en dan eventueel in de middag een groene (green malay is heeerlijk). 4-5 gram per portie. Spul is niet illegaal dus ik ga linken naar kraatje.eu of dekratomshop.nl, allebei kwaliteitje.
Natuurlijk middel dus gezond enzo. Oh en het onderdrukt ook de pijn, mocht je ingegroeide teen nagel hebben ofzo.
Dat Kratom hoorde in @vntl oook al over..al betwijfel ik of er werkelijk iets bestaat wat mijn eetlust onderdrukt

True, true..Dit dus...ik ben geen krent en wil zeker gewoon betalen voor kwaliteit. Ik doelde meer op het feit dat die €1.500 mijn doel van BBQ-en voorbij streeft en ik dan liever een BBQ van €600 koop en van het restant iets leuks met m'n gezin ga doen. Priorities guys...![]()
Exact en voor die resterende 900,00 kun je heel wat vlees kopen![]()

)
) ss 15kg: 12 + 5 halve reps
) ss 15kg: 12 + 5 halve reps (Burn!
)
)
)
), 6 (zonder hold..
)
)
)
)
)