Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kans bestaat dat we hem dit weekend gaan bekijken in Kinepolis Gent (effe de uurregeling bekijken). Altijd leuke filmsNee wilde vorige weekend gaan maar besloot mijzelf klem te zuipen en te vechten met een muur.
Stond overigens niet op mijn to-do lijstje...
Purge wel...

AAS werkt goed schijnt het..Voor iemand die al 7+ jaren (naturel) traint werkt het niet zo geweldig volgens mij. Maar de vraag is natuurlijk wat er dan nog wel goed werkt....
100% mee eens..Als je al zo lang traint, zonder grote onderbrekingen tussenin, zullen de gainz inderdaad niet meer enorm zijn, als naturel.
Maar denk dat dan blessure-vrij trainen, en vooral, steeds plezier hebben en gemotiveerd blijven, veruit het belangrijkste gaan zijn. En dat gecombineerd blijven doen met gezin, job...
Ik heb voor mezelf ook wel doelen, maaar het hele jaar enigzins droog zijn is ook een doel toch?Ik ben het met veel dingen niet eens met je, ook al denk ik dat je het meeste wel doet om de boel eens op te poken. Over dit gesproken, het is vrijdag hé!
Maar wel tonnen respect om na zoveel jaar nog gemotiveerd te zijn om te trainen. Ik voel dat ik een doel (leaner of sterker worden) nodig heb of ik zou gewoon afhaken.
Precies..gelukkig zijn is ook een doelHet is ook een doel om deze fitte en gezonde status quo te handhaven.
Het is natuurlijk een beetje oud-rechts denken om steeds maar meer te willen en niet tevreden te zijn met wat je hebt![]()

Uhu..true storyIk begrijp dat gezeik m.b.t. jouw levensstijl oprecht niet.
Allereerst ben je consistent qua training, daarnaast prep je vrijwel altijd netjes je maaltijden en je houdt je ten slotte ook nog eens aan een consistent ritme.
Ik ben ervan overtuigd dat je meer uit je trainingen zou kunnen halen, maar ik ben de laatste om kritiek te hebben op jouw leefstijl. Als ik zo strikt en consistent zou zijn, dan maak ik waarschijnlijk de gains* van m'n leven in ieder geval
Uitgaande van pakweg 2x zoveel kcals uiteraard

Dit forum is het toonbeeld van gezondheid..
Ik leef zullen we maar zeggen..
Het is wel aardig begonnen...Ik hoorde dat iedereen hier zit te wachten op een rel. Laten we hier verder gaan! Scheelt vervuiling in het contesttopic.

W
Deadliften..wat is dat voor onzin? Ik postte gister nog een link waarin de waarde van MMC werd onderschreven...Het is hier wel verdacht stil. Komt waarschijnlijk omdat hij stilaan de onzin van zijn MMC en TUT inziet en aan het deadliften is om wat massa op zijn rug te krijgen.
Nu nog de naald er in en dan kan hij eindelijk weer wat gains pakken op voorwaarde dat hij dan eindelijk eens fatsoenlijk gaat eten en niet als een dik meisje.
Precies

Geen popcorn voor jou..je kunt niet sporten, dan word je dik!
Dat is als we over 5 jaar hertrouwen..Wow..rustig met je roid rageHebben jullie trouwens niet allemaal wat beters te doen dan hier in dit log te zitten wachten op een rel?
Doe verder met jullie werk (waar je voor betaald wordt) of ga trainen (als je thuis bent). Dan stijgt het niveau op het forum hier eindelijk eens. Met al die kut ecto-fysieken
Knap dat je kunt typen met 1 hand

Jij bent dan ook thuis wegens ziekte allicht. Komt ervan als je wil testen of je hand sterker is dan een muur![]()

Mijn fysiek is prima als ik hier op het forum rondkijk..en denk je werkelijk dat ik alles log dat ik doe?Afgunst? op wat moeten we jaloers zijn:
je 2 Binge-avonden
je 5dagen/week 1800kcals + 90min cardio
je zwakke TUT/MMC trainingen
je zogezegde average genen
je degressieve fysiek
nee, afgunst niet, eerder medelijden heb ik met je.
Echt..wat een hondenbaan!!
Hij ziet er een heel stuk gezonder uit dan de gemiddelde vrachtwagenchauffeur of volkszanger van die leeftijd![]()
zag gister inderdaad mijn neef(je) nog op die verjaardag..
AAS goed praten is ook wel erg typisch..Je vergeet zijn gebruik van stims en verboden middelen als clen. AAS daar blijft hij af wegens niet gezond.
#allesvoordeshredzzz
Drank is leven

Dat lijkt me wel wat..proffesioneel monster tester..
Uhu...

..
Dat zal niet best zijn. Als ik de 80 haal is het al heel wat..Ja, nou ja, ik kan niet in zijn kransslagaderen of lever kijken![]()
..
Het is wel een hoop teks om te quoten dit..man, manWeer eens een echte vrijdagrel, let the games begin!
De hyena's staan al te kwijlen aan de kant .....
- neet61
- Valve
- Veinsta
- The Admiral
- Pieter68
- Mudita
- mouss
- hoxyz
- Rambo1
- alityson
- HertogSandBox
- Banshee
- janzmeister
- ... en 3 meer

I have to ask... wie is verantwoordelijk voor de tekening?

Aan deze prooi zit veel te weinig vlees voor allen...
savage dit..Meer vlees dan aan jouw smalle armpjes. Less forumtime - more trainingtime 4 you.
De grootste ramptoerist staat op 1![]()

Whahaha
Dit dus..stelletje blaaskaken die aas gebruikersWat schiet er nog van jou over sinds je je geleende spiertjes moeten terugbrengen hebt?

True, true..ik ben inderdaad ook zo een gefrustreerde natty.Typische post van een jaloerse natty die het niet aandurft om AAS te gebruiken. Je lijkt meer op Marvin dan gedacht... Nu nog een kutdieet, MMC en TUT en je bent Marvin 2.0

Uhu...
Ik was aan het werk...en aan het trainen...Ik dacht dat ie off was, mijn excuses voor de verkeerde veronderstelling. Toch een gevalletje liever spuiten dan trainen blijkbaar. Kunnen we ons nu weer de prooi richten?
DIE IS TOCH NIET ECHT AAN HET WERKEN ZEKER![]()
Ik ben 100% natty sinds vorig jaar maar heb nu eenmaal van nature een heel hoge testosteronproductie. Vraag dat maar aan je moeder, ze kan beamen dat ik energie genoeg heb...

Dus ook nog goede genen..collega / beste vriendin. Alleen niet over nagedacht dat ik binnenkort belangrijk gesprek heb.
Maar goed, ik denk wel vaker niet na![]()

Hahaha oh was jij dat, ze had het pas nog over een geile, klein geschapen ecto![]()

WhahahahahaDit is echt op de man spelen. Ik begrijp @Ron501 wanneer hij een welgemeende f**k you aan het forum geeft. Allemaal vriendenklikjes!
Klopt en als je daar niet bij past dan wordt je weggepest....arme Ron...
Best zielig om bejaarden te plagen...

The purge..Hij durft zich hier gewoon niet meer laten zien op vrijdagnamiddag omdat hij weet dat we dan allemaal doen zoals in 'the purge' en hij bang is om 'gepurged' te worden.

Ik niet...
Toch nog aan de tren? Ook behoefte aan oma's?
...Nee wilde vorige weekend gaan maar besloot mijzelf klem te zuipen en te vechten met een muur.
Stond overigens niet op mijn to-do lijstje...
Purge wel...
Zijn prima films inderdaad!Kans bestaat dat we hem dit weekend gaan bekijken in Kinepolis Gent (effe de uurregeling bekijken). Altijd leuke films![]()
On topic

Kans bestaat dat we hem dit weekend gaan bekijken in Kinepolis Gent (effe de uurregeling bekijken). Altijd leuke films![]()
Beste quote weerIk wilde eigenlijk mijn training loggen, maar moest eerst deze ellende even door..![]()

1 van de langste ooit denk..

)
)
)
)
)
), 7 (man, man!)
)
):
), 10 (idem), 9 (jezus
), 7 (op=op
)
)
) ss Bw: 20 (pumped!)
) ss Bw: 20 (net aan, damn
)

(Prima workout zonder carbs
Nu wel fucking hongerrrrrr)Whaha..no problem.Mijn excuses voor de vele posts. Het rellen kwam moeizaam op gang deze week...
Goede tren trouwens!
Deze quote!! Het is dat ik geen karma meer kan geven.
Nu is het weer wachten op de roid rage![]()

Yes! 51 zelfs..in minder dan 13 minuten..

Dus uiteindelijk hebben ze het maar opgegeven...maar goed die speurtocht kwam dus uit bij de McDonalds.
En pas vanaf nugget 35a40 begon ik het echt klote te vinden.
, waar ik wat ongemakkelijke challenges moest doen. 1 daarvan was een ongevraagd een mooie food foto maken van iemand zijn/haar bord en de ander was een pizza met ananas eten 

Maar AAS gebruikers hebben wel makkelijk lullen als het om gains gaat. Je zou ook gek zijn wanneer je loeizwaar gaat deadliften, want met als een mong**l trainen word je ook groot..![]()
Goede vraag...

Ha ha, mooi man. Ouderwets als een varken kunnen eten op je vrijgezellendagDat ik me nog enigzins ok voel verbaast me wel
Hier wat footage van mijn dag en outfit..

Sinds ik gestopt ben met blasten/cruisen zuigt mijn leven echt hard --> Nu moet ik namelijk echt tijd spenderen aan trainen om gainz te pakken/behouden. Pfff...

Vreemd dat @Skatermarvin als natural dan niet modder vet wordt...Dan moet je nu zeker ook veel meer eten dan eerst? En super clean. Met de eetgewoontes van @Skatermarvin wordt je als natural gewoon modder vet..![]()