Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aan deze prooi zit veel te weinig vlees voor allen...De hyena's staan al te kwijlen aan de kant .....
- neet61
- Valve
- Veinsta
- The Admiral
- Pieter68
- Mudita
- mouss
- hoxyz
- Rambo1
- alityson
- HertogSandBox
- Banshee
- janzmeister
- ... en 3 meer
Aan deze prooi zit veel te weinig vlees voor allen...
De hyena's staan al te kwijlen aan de kant .....
- neet61
- Valve
- Veinsta
- The Admiral
- Pieter68
- Mudita
- mouss
- hoxyz
- Rambo1
- alityson
- HertogSandBox
- Banshee
- janzmeister
- ... en 3 meer

Wat schiet er nog van jou over sinds je je geleende spiertjes moeten terugbrengen hebt?Meer vlees dan aan jouw smalle armpjes. Less forumtime - more trainingtime 4 you.
De grootste ramptoerist staat op 1![]()
Wat schiet er nog van jou over sinds je je geleende spiertjes moeten terugbrengen hebt?
Typische post van een jaloerse natty die het niet aandurft om AAS te gebruiken. Je lijkt meer op Marvin dan gedacht... Nu nog een kutdieet, MMC en TUT en je bent Marvin 2.0
Ik dacht dat ie off was, mijn excuses voor de verkeerde veronderstelling. Toch een gevalletje liever spuiten dan trainen blijkbaar. Kunnen we ons nu weer de prooi richten?

I have to ask... wie is verantwoordelijk voor de tekening?

Ik ben 100% natty sinds vorig jaar maar heb nu eenmaal van nature een heel hoge testosteronproductie. Vraag dat maar aan je moeder, ze kan beamen dat ik energie genoeg heb...

Hahaha oh was jij dat, ze had het pas nog over een geile, klein geschapen ecto![]()
Dit is echt op de man spelen. Ik begrijp @Ron501 wanneer hij een welgemeende f**k you aan het forum geeft. Allemaal vriendenklikjes!
Klopt en als je daar niet bij past dan wordt je weggepest....arme Ron...
Best zielig om bejaarden te plagen...
Ik dacht dat ie off was, mijn excuses voor de verkeerde veronderstelling. Toch een gevalletje liever spuiten dan trainen blijkbaar. Kunnen we ons nu weer de prooi richten?
DIE IS TOCH NIET ECHT AAN HET WERKEN ZEKER![]()
Hij durft zich hier gewoon niet meer laten zien op vrijdagnamiddag omdat hij weet dat we dan allemaal doen zoals in 'the purge' en hij bang is om 'gepurged' te worden.