Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
True, true...lekker strooien vandaagEen toetsenbordheld is toch anders dan IRL (jij moet een hoop karma hebben uitgedeeld in 15 minuten)

Precies dit! Kon ik maar gewoon vreden hebben met die fluff..maar helaas!De meeste die op de meet aanwezig zijn, bashen je hier toch ook niet.
Ik wil wel een poging ondernemen volgende keer hoor
Maar ik snap je gejank wel.
Je eet graag en veel. Toch wil je die (contest)fysiek behouden.
Bij de minste uitspatting sta je gewoon veel minder (waterretentie, maaginhoud, fluff, bla bla). Het enige jammerlijke aan je gedrag is voor mij de overcompensatie (strafcardio etc). Maar misschien word je wel echt dik als je af en toe niet eens afremt.
En wat @Robke78 zegt.. Dat alle natty helden hier eens op 8-10% gaan zitten met lengte = lichaamsgewicht (+2-3kg) en dan oordelen
Ik blijf erbij..het houdt het hier een beetje levendig!Robke heeft natuurlijk een punt.
Het blijven hoofdzakelijk natuurlijk grappig bedoelde opmerkingen. Marvin probeert natuurlijk ook wel wat opmerkingen los te weken en gaat er ook leuk mee om vind ik.
Even voor de duidelijkheid: Ik sta zelf op rond de 10%. Weeg 72kg bij 1,75m...![]()

Thanks....denk..Het leven zoals het is @ Marvin's log is toch 1 van de redenen geworden waarom ik dagelijks naar het forum kom![]()

Hue, hue!
Die aderige dickskin van jou heb ik nog nooit gehaald...

Hue hue..

Dus jij zegt hier dat wanneer je er een naald in duwt je easy gains maakt...Wat een bende jankende bitches in dit topic. Ram er gewoon allemaal die naald in en pak eens wat gains.
#lifecanbesimple
Ik wist het!

)

Niet verder vertellen hè, straks staan ze in de rij.
), 12 (top
, chips en een scheepslading snoep
...
onderweg naar de verjaardag..dat wordt wat, nu al belabberde macro's en 1800kcals
Bij die bak ben ik dan meestal zelf te vinden. Ja, ik ben zelf 1 van die diëtende jankerds