MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.301
Een toetsenbordheld is toch anders dan IRL (jij moet een hoop karma hebben uitgedeeld in 15 minuten :P)
True, true...lekker strooien vandaag:woot:

De meeste die op de meet aanwezig zijn, bashen je hier toch ook niet.
Ik wil wel een poging ondernemen volgende keer hoor :devil:

Maar ik snap je gejank wel.
Je eet graag en veel. Toch wil je die (contest)fysiek behouden.
Bij de minste uitspatting sta je gewoon veel minder (waterretentie, maaginhoud, fluff, bla bla). Het enige jammerlijke aan je gedrag is voor mij de overcompensatie (strafcardio etc). Maar misschien word je wel echt dik als je af en toe niet eens afremt.

En wat @Robke78 zegt.. Dat alle natty helden hier eens op 8-10% gaan zitten met lengte = lichaamsgewicht (+2-3kg) en dan oordelen
Precies dit! Kon ik maar gewoon vreden hebben met die fluff..maar helaas!

Robke heeft natuurlijk een punt.

Het blijven hoofdzakelijk natuurlijk grappig bedoelde opmerkingen. Marvin probeert natuurlijk ook wel wat opmerkingen los te weken en gaat er ook leuk mee om vind ik.
Even voor de duidelijkheid: Ik sta zelf op rond de 10%. Weeg 72kg bij 1,75m... :o
Ik blijf erbij..het houdt het hier een beetje levendig!:cheer:

Het leven zoals het is @ Marvin's log is toch 1 van de redenen geworden waarom ik dagelijks naar het forum kom :thumb:
Thanks....denk..:marvin:

:cheer:
Hue, hue!

Die aderige dickskin van jou heb ik nog nooit gehaald...:eek!:
Jij bent niet meer natty dus dan telt het niet :trollface:
Hue hue..:windup:
:lol:
Maar jij bitcht sowieso over andere dingen
:haha:
Wat een bende jankende bitches in dit topic. Ram er gewoon allemaal die naald in en pak eens wat gains.

#lifecanbesimple
Dus jij zegt hier dat wanneer je er een naald in duwt je easy gains maakt...

Ik wist het!:trollface:

• #39.306
:roflol:

Enfin, ik ben vorige week woensdag door 2 studententen journalistiek geinterviewd over preworkouts. Het leek hun leuk wanneer ik ook zou vloggen wanneer ik een preworkout gebruikte. Daartoe vandaag een beetje een rare training..maar dat zijn jullie wel van me gewend. Moest eigenlijk benen trainen, maar aangezien ik rustig aan moet doen heb ik niet te gek gedaan.

Nu helaas wel weer last van mijn rug/schouder..en tintelende vingers:woot:

Van alles en nog wat:
Cable fly's (high puley):
10kg: 20, 20 (warmup)
12.5kg: 15, 15 (sqeez!)
15kg: 15 (3f.:fire:), 12 (top:D), 12

Nu al meer pomp dan in de hele afgelopen stimloze preworkout week:o

Dumbbell press:
24kg: 12 (easy!)
28kg: 12 (top!)
32kg: 8 (easy reps!:fire:)
36kg: 4 (tja..:o)
30kg: 10 (sqeez!:fire:)
24kg (3-1-1-1): 12, 12, 12 (prima volume zo..:fire:)

Dumbell shoulder press:
12kg: 10 (warmup)
20kg: 10 (top!), 10 (prima zo:D)

Maandag (al)weer push...

Leg extention:
26kg: 25 (warmup)
40kg: 15, 15 (2f.), 15 (3f.:fire:), 14 (2f.:fire:)
54kg: 10 (2f.), 10 (idem!), 8 (t*ring! pumped as f**k!)

Smith calfraise:
70kg: 15
120kg: 15 (top!:D)
140kg: 12, 12 (TUT & MMC:fire:)
160kg: 10
180kg: 12 (vlottere reps:o)
120kg: 20 (slow controlled reps:fire:)

Cable curl ss rope pushdown:
10kg: 15 ss 10kg: 15
15kg: 12 ss 15kg: 14 (2f.)
17.5kg: 15 (3 licht forced) ss 15kg: 15 (3f.:o)
21kg: 17 (beuken!:fire:) ss 12.5kg: 17 (strictere reps..)

Rating: (Beetje een puinhoop, morgen rustdag..of althans ik ga mijn ouders helpen PAX kasten in elkaar zetten en verhuizen..)

Een fotootje na de shoulderpresses...

En de voeding tot nu toe...vanavond verjaardag natuurlijk..:o

Geplande voeding zaterdag 13-10-2018:
7:30 2 koppen koffie
8:15 1 kop koffie
Pre-workout: 5g monster + 7g pumpblend
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
12:15 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen
14:15 150g aardbeien + 50g whey isolaat (Prozis)
16:00 ??
18:00 150g aardbeien + 50g nightprotein (XXL)
??
??

Exclusief ??, 930kcals, E/K/V: 155g (66%) / 65g (28%) / 5g (6%)

Lekkere training en foto. Dus je staat ook buiten dit forum al bekend als stimjunk? :P
Waar staat die 'f' trouwens voor tussen haakjes?

• #39.309
Thanks man! Nu die zwemband nog leeg laten lopen om mijn middel:roflol:
Lekkere training en foto. Dus je staat ook buiten dit forum al bekend als stimjunk? :P
Waar staat die 'f' trouwens voor tussen haakjes?
Jup, ze hadden mijn monster energy addiction gespot, en hadden daartoe gevraagd of ik de preworkout ook weleens had gebruikt..

De f. staat voor forced reps (maar zijn meestal gewoon wat minder nette reps)

• #39.310
Nou..gister is weer ouderwets uit de hand gelopen, drankjes:zuip:, chips en een scheepslading snoep:lick:...

Resultaat...ik was afgevallen vanmorgen..Juist!:roflol:

Vandaag een rustdag. Even mijn pa geholpen met 5 pax-kasten verhuizen en in elkaar zeten. Daarna even met mijn ouders gelunched..

Geplande voeding zondag 14-10-2018:
9:30 1 pistolet (half ei, half pindakaas) + 2 koppen koffie + ~200ml verse sinaasappel-aardbeisap
10:30 1 flesje Muscle monster (~190kcals, 27g eiwit)
13:45 2 bruine pistoletten (1 rolade, 1 kipfilet) + 2 krentenbollen met boter
16:00 50g whey isolaat (Prozis)
18:00 ? :burger:
Verjaardag again..

Exclusief ??, 1820kcals, E/K/V: 140g (31%) / 210g (47%) / 45g (22%)

En dan wordt de meal om 18:00 waarschijnlijk even en hapje bij de McD:mc: onderweg naar de verjaardag..dat wordt wat, nu al belabberde macro's en 1800kcals:o

27g eiwit is nog eens leuk voor een protondrankje. Normaal hebben van die drankjes, of eiwitrepen eigenlijk net wat te weinig imo.

• #39.312
  • #39.313
Zo...'diet starts (again) on monday' zullen we maar zeggen..

Vandaag hopelijk een push training, want ben verantwoordelijk voor een onderhoudsmonteur op werk.

Push:
..

..

Qua voeding het volgende..maximaal Marvinnen:marvin: Kijken hoelang ik het deze week vol hou...:o

Voeding, maandag 15-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 250g aardappels + 225g broccoli + 145g duitse biefstuk (~700kcals)

~1790kcals, E/K/V = 200g (44%) / 145g (32%) / 45g (23%)

Nu ga ik me misschien toch maar voornemen op zijn minst 1 van de twee verjaardagen dit weekend maar gewoon op alles nee te zeggen en de hele avond boos te kijken:roflol:

Je kunt die verjaardagen ook gewoon afzeggen, als je weet dat het 1 vreet festijn wordt... :windup:

Overigens, als wij verjaardagen vieren, dan zorgen we dat er ook iets voor de eeuwig diëtende jankerds klaarstaat...Een grote schaal met wortel, komkommer, bleekselderij, tomaatjes enzooo...met een light dressing :hahaha: Bij die bak ben ik dan meestal zelf te vinden. Ja, ik ben zelf 1 van die diëtende jankerds :roflol:

Ik merk dat wij onze vrienden en familie daar mee aangestoken hebben, want zij doen het tegenwoordig ook :thumb:

Je kunt die verjaardagen ook gewoon afzeggen, als je weet dat het 1 vreet festijn wordt... :windup:

Overigens, als wij verjaardagen vieren, dan zorgen we dat er ook iets voor de eeuwig diëtende jankerds klaarstaat...Een grote schaal met wortel, komkommer, bleekselderij, tomaatjes enzooo...met een light dressing :hahaha: Bij die bak ben ik dan meestal zelf te vinden. Ja, ik ben zelf 1 van die diëtende jankerds :roflol:

Ik merk dat wij onze vrienden en familie daar mee aangestoken hebben, want zij doen het tegenwoordig ook :thumb:
Goed idee, elk wat wils :)

• #39.317
We gaan het weer proberen!!:woot:

Dez jankerd heeft zaterdag gewoon de bak snoep én de bak wortels leeg gegeten..:trollface:

Skippen is lastig, sommige zijn een soort vrijwillig verplicht. En die van gister was eigenlijk meer een bezoek aan vrienden wat toevallig een verjaardag was..

Doe ik thuis op verjaardagen ook meestal. Het is ook best lekker een worteltje of een stukje komkommer, naast de taart, chips en snoep..

Jatoogg...niettannnn...

We gaan het weer proberen!!:woot:
Dez jankerd heeft zaterdag gewoon de bak snoep én de bak wortels leeg gegeten..:trollface:

Skippen is lastig, sommige zijn een soort vrijwillig verplicht. En die van gister was eigenlijk meer een bezoek aan vrienden wat toevallig een verjaardag was..

Doe ik thuis op verjaardagen ook meestal. Het is ook best lekker een worteltje of een stukje komkommer, naast de taart, chips en snoep..

Snoep en wortels...Dat wordt wat met marsepein straks. Dan zijn zelfs de wortels niet meer verantwoord :D

Dit ziet er best gezond uit...dan moet het ook wel gezond zijn toch?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #39.320
Terug
Naar boven