Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet op letterlijk elk feest vretenHoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?
. Ik probeer toch wel enkele keren te matigen en dan soms wat losser te gaan.I wish..ik zou het zeker kunnen! Vind die gebakjes zo lekker!

Nope, 84kg en jojo'end..
Zit wat in..Je weet tegen wie je dat zegt toch?
Lees hier 3 pagina's terug...Allemaal over wel of niet vreten van gebak, snoep en shit
Get your shit together @Skatermarvin...Het mag niet van jezelf. Je hebt toch verdomme wel ruggengraat genoeg om een keer "Nee" te zeggen man?!![]()
![]()

Whahaha..Stop nou eens met dat gevreet en gezuip! Zo dadelijk is er niets meer over voor mij![]()

Daar heb je een punt natuurlijk..Niet op letterlijk elk feest vreten. Ik probeer toch wel enkele keren te matigen en dan soms wat losser te gaan.

Vraag is: ga je er ook wat mee doen...

True storyVraag is: ga je er ook wat mee doen...
...NEE! (default MARV answer).![]()

)
)
), 5 (1 flink forced
)
)
), 6 (alternate, 1f.
)
)
)
)
)
)
)
), 6 (2 alternate
)
)
)

(Toch best een lekkere training!
).totdat ik bij de tweede oefening biceps aankwam, maar heb ook gewoon een hekel aan biceps trainen

Hoeveel kilo kwam je aan dan? Weer taart bij de oefening?

Hoeveel kilo kwam je aan dan? Weer taart bij de oefening?![]()

Gevoelig puntje..naast mijn benen en kuiten zijn mijn armen ook mini!
Hoeveel kilo kwam je aan dan? Weer taart bij de oefening?![]()
Dat zal wel motiveren. Ik hoop dat ik morgen nog steeds op 84.0kg zit en niet weer 84.5kg ofzo..:rollyes:Zou kunnen, maar zou nooit een wedstrijddieet gaan volgen

.Tja, en toen woog ik weer 84kg wegens slap gedrag gister(avond). Nu heb ik vernomen dat er vandaag (al)weer gebak is op mijn werk..en voel ik mijn ruggegraat weer langzaam verdwijnen!
Maar juist die ruggegraat heb ik wel nodig vandaag..want moet mijn rug trainen!
Pull:
..
..
..
En de voeding...
Voeding, donderdag 11-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (Muscle rage)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g broccoli purree
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten(~750kcals)
~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)
Verder stikt het weer van de social events..FML!
Social events a.k.a gevreet & gezuip:
Zaterdag: Verjaardagsfeest van schoonzusje
Zondag: Verjaardag van vrienden
Zaterdag 20 oktober: High Monster (soort high tea, maar dan met Monster energy en pannenkoeken)
Zaterdag 27 oktober: Vrienden komen Roti eten / borrelen
Zaterdag 28 oktober: Verjaardag zwager & zusje
Zondag 4 november: Oma wordt 80, AYCE brunch
zaterdag 17 november: Wedding afterparty met vrienden, dranks & hapjes
Tja, en dan is het onderhand weer sinterklaas en kerst
Hoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?
Meestal zeg ik dat ik dan later in de avond aansluit, maar dat zorgt wel voor veel onbegrip en gemene opmerkingen vanuit hun kant. Door dus voor 'mezelf' en mijn doelen te kiezen, lijk ik nu dus wel een aantal vrienden kwijt te raken. 
Gewoon niet meer omgaan met dat soort mensenNiemand in mijn kring is echt actief bezig met sporten, laat staan met voedingsschema's.

Heb je last van sociale druk om mensen een plezier te doen en mee te eten? Of is het bij jou vooral de innerlijke vreetzak die vecht om nee te zeggen tegen al die gebakjes, etentjes en snoepjes?
Ikzelf zou namelijk gek worden van zoveel sociale afspraken waarbij eten centraal staat. De afgelopen paar dagen ben ikzelf nogal gefrustreerd geweest door de sociale druk die ik voel als vrienden willen afspreken. Niemand in mijn kring is echt actief bezig met sporten, laat staan met voedingsschema's. En dan willen ze telkens alleen maar uiteten gaan.Meestal zeg ik dat ik dan later in de avond aansluit, maar dat zorgt wel voor veel onbegrip en gemene opmerkingen vanuit hun kant. Door dus voor 'mezelf' en mijn doelen te kiezen, lijk ik nu dus wel een aantal vrienden kwijt te raken.
![]()

Iedereen loopt hier te b**chen maar staan +5% hoger in BF dan Marv![]()

Imo heeft Marv gewoon een gezonde balans tussen zijn 'hobby' en privé leven. Het ene staat het andere niet in de weg. En zo hoort het ook.