Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Stop nou eens met dat gevreet en gezuip! Zo dadelijk is er niets meer over voor mij :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.263
I wish..ik zou het zeker kunnen! Vind die gebakjes zo lekker!
:grumble:
Nope, 84kg en jojo'end..
Je weet tegen wie je dat zegt toch?

Lees hier 3 pagina's terug...Allemaal over wel of niet vreten van gebak, snoep en shit :roflol:

Get your shit together @Skatermarvin...Het mag niet van jezelf. Je hebt toch verdomme wel ruggengraat genoeg om een keer "Nee" te zeggen man?! :duh: :hahaha:
Zit wat in..:angstig:

Stop nou eens met dat gevreet en gezuip! Zo dadelijk is er niets meer over voor mij :mad:
Whahaha..:eating::zuip:
Niet op letterlijk elk feest vreten:roflol:. Ik probeer toch wel enkele keren te matigen en dan soms wat losser te gaan.
Daar heb je een punt natuurlijk..:lol:

• #39.265
Vraag is: ga je er ook wat mee doen...
...NEE! (default MARV answer). :D
True story:roflol:

De training van vandaag! Ging eigenlijk best lekker..totdat ik bij de tweede oefening biceps aankwam, maar heb ook gewoon een hekel aan biceps trainen:o

Pull:
Cable-row (V-handle):

40kg: 15 (super controlled)
47kg: 13 (top:D)
54kg: 11 (1f.)
61kg: 9 (1 flink forced..:o)
68kg: 6 (1f.:fire:), 5 (1 flink forced:fire:)

Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 20
40kg: 15
45kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
50kg: 10
55kg: 8 (2f.)
65kg: 6 (zeer moeizaam:o), 6 (alternate, 1f.:fire:)

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
25kg: 15
35kg: 12 (pff!)
40kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
45kg: 10 (2f.)
55kg: 7 (2f.), 6 (nipt:o)

Reverse grip pulldown:
33kg: 22 (MMC:o)
40kg: 15
47kg: 15 (top:D)
54kg: 11 (moeizaam:o)
61kg: 8 (2 flink forced..op=op blijkbaar..:o)

Cable bicep curl (midden in kabelstation):
5kg: 25
10kg: 12 (t*ring!), 10 (pff, pittig!)
12.5kg: 9 (1 alternate..)
15kg: 6 (teriing:eek!:), 6 (2 alternate:fire:)

Rope facepull:
10kg: 20, 20 (TUT & MMC:fire:)
15kg: 16 (2f.), 14 (prima:D)

Seated alternate dumbbell curl:
12kg: 16, 13 (mwoahh..), 10 (pff!)

En nog 1 setjes EZ preacher curls met 20 kg tot failure..

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Toch best een lekkere training!:D)

• #39.270
Gevoelig puntje..naast mijn benen en kuiten zijn mijn armen ook mini!

Hoeveel kilo kwam je aan dan? Weer taart bij de oefening? :D
:roflol: Dat zal wel motiveren. Ik hoop dat ik morgen nog steeds op 84.0kg zit en niet weer 84.5kg ofzo..:rollyes:
Zou kunnen, maar zou nooit een wedstrijddieet gaan volgen:roflol:

:piggy:

Moet wel zeggen, het is ook wel zwaar om een Marvin te zijn. Mijn vriendin eet meer met maten en op werk heb ik ook niet 24/7 taart tot mijn beschikking. Ik zou in dat geval niet eens zo lean als Marvin kunnen worden, langer dan 1 maand houd ik het niet vol om zo veel dingen af te slaan :o.

Vanavond twee oliebollen eten bovenop m'n 1600 kcal inname, das toch best netjes hè. Maar als m'n vriendin er 25 had gekocht en 5 taarten ja dan was het voor mij ook een heel ander verhaal geweest.

Tja, en toen woog ik weer 84kg wegens slap gedrag gister(avond). Nu heb ik vernomen dat er vandaag (al)weer gebak is op mijn werk..en voel ik mijn ruggegraat weer langzaam verdwijnen!

Maar juist die ruggegraat heb ik wel nodig vandaag..want moet mijn rug trainen!

Pull:
..

..

..

En de voeding...

Voeding, donderdag 11-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (Muscle rage)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g broccoli purree
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten(~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)

Verder stikt het weer van de social events..FML!

Social events a.k.a gevreet & gezuip:
Zaterdag: Verjaardagsfeest van schoonzusje
Zondag: Verjaardag van vrienden
Zaterdag 20 oktober: High Monster (soort high tea, maar dan met Monster energy en pannenkoeken)
Zaterdag 27 oktober: Vrienden komen Roti eten / borrelen
Zaterdag 28 oktober: Verjaardag zwager & zusje
Zondag 4 november: Oma wordt 80, AYCE brunch
zaterdag 17 november: Wedding afterparty met vrienden, dranks & hapjes
Tja, en dan is het onderhand weer sinterklaas en kerst:roflol:

Hoe gaan jullie hier mee om, want ben vast niet de enige vreetzak hier op het forum?

Heb je last van sociale druk om mensen een plezier te doen en mee te eten? Of is het bij jou vooral de innerlijke vreetzak die vecht om nee te zeggen tegen al die gebakjes, etentjes en snoepjes?
Ikzelf zou namelijk gek worden van zoveel sociale afspraken waarbij eten centraal staat. De afgelopen paar dagen ben ikzelf nogal gefrustreerd geweest door de sociale druk die ik voel als vrienden willen afspreken. Niemand in mijn kring is echt actief bezig met sporten, laat staan met voedingsschema's. En dan willen ze telkens alleen maar uiteten gaan. :o Meestal zeg ik dat ik dan later in de avond aansluit, maar dat zorgt wel voor veel onbegrip en gemene opmerkingen vanuit hun kant. Door dus voor 'mezelf' en mijn doelen te kiezen, lijk ik nu dus wel een aantal vrienden kwijt te raken. ???

Heb je last van sociale druk om mensen een plezier te doen en mee te eten? Of is het bij jou vooral de innerlijke vreetzak die vecht om nee te zeggen tegen al die gebakjes, etentjes en snoepjes?
Ikzelf zou namelijk gek worden van zoveel sociale afspraken waarbij eten centraal staat. De afgelopen paar dagen ben ikzelf nogal gefrustreerd geweest door de sociale druk die ik voel als vrienden willen afspreken. Niemand in mijn kring is echt actief bezig met sporten, laat staan met voedingsschema's. En dan willen ze telkens alleen maar uiteten gaan. :o Meestal zeg ik dat ik dan later in de avond aansluit, maar dat zorgt wel voor veel onbegrip en gemene opmerkingen vanuit hun kant. Door dus voor 'mezelf' en mijn doelen te kiezen, lijk ik nu dus wel een aantal vrienden kwijt te raken. ???

Dat is wel enigszins herkenbaar. En dan hebben mensen commentaar dat je teveel met sport en voeding bezig bent. Dat zou volgens die mensen ongezond zijn. Dat diezelfde mensen zich op vrijdag en zaterdag helemaal klem zuipen, is vanzelfsprekend wel super gezond....

Overigens om op de vraag van @Skatermarvin terug te komen. Ik heb ook erg veel moeite mij in te houden qua eten. Als ik eenmaal begin, weet ik van geen ophouden meer. Vooral bij gelegenheden waar het eten voor het grijpen ligt, zorgde dat in het verleden voor forse vreetfestijnen. Inmiddels weet ik dat bij mij "alles of niets" het beste werkt en maak ik vooraf een duidelijke keuze: ik eet wel of ik eet niet. Dat kan dus betekenen dat ik op verjaardagen vlaai, taart, toastjes en chips etc allemaal afsla. Dat kan ook betekenen dat ik op een bbq helemaal los ga. Intermittent fasting vind ik ook een super uitvinding. Daarmee houd ik mijn bloedsuikerspiegel (had ik voorheen erg veel last van) perfect onder controle en dat helpt voor mij enorm tegen zoete trek. Verder werkt het natuurlijk ook goed om dagelijks flink cardio te doen. Ik weet dat veel mensen op dit forum daar een gruwelijke hekel aan hebben, maar ik vind het een prettige manier om mijn hoofd leeg te maken. Ik ben nogal beweeglijk ingesteld en door cardio kan ik tenminste een deel van mijn overtollige energie kwijt. Dat ik dan extra veel kan eten, is een mooie bijkomstigheid!

Het meeste is in de posts hierboven wel gezegd. Wat ook helpt is Deadliften, dan krijg je misschien weer een sterkere ruggengraat. ;)
Als je cut voor de fotocontest lukt het je toch ook gebakjes te skippen, of niet? Het zou sowieso al schelen als je buiten de feestjes in het weekend doordeweeks wel gewoon 100% je aan je schema houdt. In het verleden pakte je wel eens de fiets naar je werk. Na een cheat is dat natuurlijk prima voor de extra (straf)cardio.

Iedereen loopt hier te b**chen maar staan +5% hoger in BF dan Marv :roflol:

Tis gewoon "the fun thing to do" :)

Eerlijk is eerlijk: zijn fysiek is beter dan het grootste deel van het forum... Stel je voor wat zijn mogelijkheden zouden zijn als hij eens wat dedication toont en gaat BULKEN.

Imo heeft Marv gewoon een gezonde balans tussen zijn 'hobby' en privé leven. Het ene staat het andere niet in de weg. En zo hoort het ook.

Imo heeft Marv gewoon een gezonde balans tussen zijn 'hobby' en privé leven. Het ene staat het andere niet in de weg. En zo hoort het ook.

Nou, er zijn toch wel uitspattingen die vermeden kunnen worden zonder in te boeten op zijn sociaal leven :P

Maar nogmaals: Zijn fysiek is prima, net daarom de vraag wat hij zou bereiken met 1 jaar 100% toewijding.

Hij zegt wel dat hij er de genen niet voor heeft maar dat is onzin IMO als je bedenkt dat hij deze fysiek heeft en eigenlijk qua voeding nog veel marge heeft.

Het is maar wat je prioriteiten zijn en we zullen nooit het antwoord weten op de vraag"wat als...?".

Terug
Naar boven