- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel gelijk hoor..maar de bodybuilding spirit riep me steeds een beetje terug! Gister ook nog een junkmeal gehad als avondeten...congrats bro ...
je had wel wat beter je best mogen doen met dat birthday food![]()

Thanks Jonguh!Gefeli, k*t! Dat je nog maar veel muscle mag gainen het komende jaar!

Thanks Tymen!beter te laat dan nooit
nog van harte gefeliciteerd! en dat je nog veel gezonde jaren te gemoed komt.
Daar zijn middelen voor, no worries Marvin25 alweer jong! Nog 1 jaar en je testesteron gaat zakken; dus nog een jaar van profiteren in de gym man.

Merci
Gracias
Koek!25 alweer jong! Nog 1 jaar en je testesteron gaat zakken; dus nog een jaar van profiteren in de gym man.

Gelukkig maar...wat dan?
Dank u!

Thanks Hendrie..maar ze waren echt niet mooi! Het lijkt af en toe wel of ik slapper word door te trainen! Misschien maar gewoon 60kg gaan bor'en dan maar!
Hmmm...

Heb voorlopig niet mijn doel bereikt! Het wordt zowieso een neverending story met bulken --> cutten omdat ik grotendeels endo ben...wat doe je als je je doel hebt bereikt heb je dan niet de neiging om nog verder te gaan?
Vandaag enkel 12x12kg...normaal dan ook nog 8x20-22kg ofzo...Nette incline!
Wat doe je eigenlijk als warming up hiervoor?
!

Rustdag vandaag in verband met een etentje van een college welk 254jaar bij de zaak is! Lekker Mexican food eten!