Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, fysiek gebeurt er weinig en ben slapper dan ooit! Denk dat mijn intake inderdaad omhoog moet! Zit nu gemiddeld op 3100-3200 kcals, maar ga niet monsterlijk verhogen, dan word ik een vetklep!Hoe gaat nu met je fysiek marvin?tevreden?na de contest nog wat gegaint??ga je je intake nog verhogen??

Pfff, viel me rete-zwaar vanavond!

Ehm 3x16m. = 48m. = 0.048kilometer..Hoeveel km ga je wandelen met lunges bro?
Gaat iig nice training worden neem ik aan![]()

Nothing special for the abs..ik zie ze toch nietsucces met de training
Welke oefeningen voor de abs doe je?

Nais!Lekkah!
Voor mij waren ook de satéprikkers aan de bird![]()

..

Thanks man! Wil gaan toewerken naar een nieuwe 1RM, maar weet niet of het erin zit!
idd echt lekker 5x5 160kgen daarna nog ff lekker lungen
![]()
lunges!Thanks mate
!Was het ookmooie squat, mooie lunges, ziet er heavy training uit!

”)..
Ja...zie boven..

Thanks Hendrie
Jup..met back support...Dit: "Alternate schoulder press: 4x8-12"
Met back support?

Ik was eigenlijk wel blij dat mijn taille geslonken was en wil eigenlijk niet graag zo'n gruwel toename zie nals vorige winter (op 4000kcals), dus vandaar dat ik het langzaam aan opvoer om te zien waar ik weer ga gainen (VVM). Het heeft ook geen haast verder..ben 25 dus heb nog wel wat jaartjes te gaan om de 90kg te bereiken.Waarvoor zo 'weinig' carbs als je graag groter wilt worden.
Zo nu voor de zomer begrijp ik wel dat je een clean bulk doet. Al duurt dat ook nog 3 maande, dus zal je makkelijk 1,5 maand kunnen bulken en daarna weer verder clean bulken. Maar in de winter kan je toch makkelijk richting de 4000 cals. Daar gain ik, en wss ook jij ook gewoon veel beter op. Wat ik nu even snel heb doorgelezen, is dat je al een tijdje op hetzelfde gewicht zit kwa bf.

Ik was eigenlijk wel blij dat mijn taille geslonken was en wil eigenlijk niet graag zo'n gruwel toename zie nals vorige winter (op 4000kcals), dus vandaar dat ik het langzaam aan opvoer om te zien waar ik weer ga gainen (VVM). Het heeft ook geen haast verder..ben 25 dus heb nog wel wat jaartjes te gaan om de 90kg te bereiken.![]()