Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Sterke bor ;o
Zie dat jij ook altijd laatste maaltijd hebt rond half 11... Heb je ook altijd zo ****ing veel honger tegen 12 uur weer? xD Just wondering
Meestal eet ik kwark wel later (12 uur ofzo), maar tegen 1-2 uur heb ik al weer honger, en als ik dan weer eens leuk niet in slaap wil vallen is het tegen 3 uur al helemaal dramatisch![]()
Wat betreft de honger...ik neem die caseine net voordat ik naar bed ga en wil niet zo freaky worden dat als ik snachts moet pissen dat ik nog even een shakie erin knal rond 3:00uur s'nachts..

Yup..ik ben een kerstelf...
Ik ga samen met mijn vriendin een dagje snowboarden met vreten en een hotelovernachting erbij in Landgraaf..
:
En verder van mijn familie wat geld, cadeaubonnen en een deel van mijn uitzet (pannen, bestekset, ovenwanten, messen, etc etc..)...

Haha..ik geloof dat m'n vriendin alles wil filmen..ook goed
?Wie zegt dat ik naar snowworld ga..in Landgraaf, dan ga ik een dagje naar SnowWorld hehe

Ik zeg dat - kan je de trap aanschouwen die ik afgelopen zomer op heb gerent als cardio

[/QUOTE]Ik doelde op verder is er niks in Landgraaf waar je kan snowboarden..

Ik doelde op verder is er niks in Landgraaf waar je kan snowboarden..
Pinkpop heb ik niks over gezegt, misschien dat ik er dit jaar naar toe ga op 8% bf in me korte broekje, u mirin?
![]()

Oja..dat was daar he!Ik zeg dat - kan je de trap aanschouwen die ik afgelopen zomer op heb gerent als cardio
(verder is er niks in landgraaf en toevallig ook een sporthotel)
![]()

[(verder is er niks in landgraaf en toevallig ook een sporthotel)
![]()

Dat wil zien Koen!Ik doelde op verder is er niks in Landgraaf waar je kan snowboarden..
Pinkpop heb ik niks over gezegt, misschien dat ik er dit jaar naar toe ga op 8% bf in me korte broekje, u mirin?
![]()

Yes...!