- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan mij ook niet snel genoeg gaan, maar heb een 'vet-trauma'..Ach, als jij er geen haast bij heb. Dan is het uiteraard geen probleem.
Al kan het voor mij niet snel genoeg gaan. Al is me vp nog redelijk acceptabel, kleine cut/clean bulk voor de zomer starten en dan komt het wel goed!
Wat is bf nu trouwens?
Het is even een tussendoor weekje..dus ik dacht ach waarom geen zieke volumes draaien..5x5x160 - holie ****...zieke shit marvin!
vind je het fijn trainen als je zoveel oefening doet bij ub? ik vind 5 a 6 oefening totaal toch wel een max, persoonlijk dan heh. na 4 oefeningen is de echte power toch wel weg
Maar de kracht was er inderdaad behoorlijk snel uit
Yeah buddy, light weight!
Nog steeds op een karige 84kg and still growing..Goed te zien dat jij nog vooruit gaat, 5x5x160 is lekker
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
Op welk gewicht zit je nu?

)
Thanks hendrie! Jij ook een prettig weekend!

Thanks! Jij ook.

Gaat wel lukken denk!

Was ook een moordende intensiteit..1uur en 10minuten doorbeuken!De t*ring, wat een volume op die oefeningen!
Als ik dat doe, train ik minimaal 2u![]()

Haha, was wel nice!

Jup...en ben er ook goed doorgekomen!
Hmm..db presses vielen me een beetje tegen..draaide voorheen ook al eens 5x5x40kg
Jup..nog geen significante bf stijging..al sta ik ook niet echt droog! Maar er zijn in ieder geval nog wat adertjes zichtbaar hier en daar..is je bf beetje goed gebleven nu je aan cleanbulk doet?

Deze keer enkel press moves, maar is zeker niet standaard!Marvin. lekker getraind zo te zien.
Doe je alleen maar press moves voor de chest... geen db flies? ik kan me geen chest training voorstellen zonder db flies![]()

Zie excelSucces man, zal wel wennen zijn om weer met een stuk zwaardere gewichten te gaan trainen.
edit: Hoeveel gewicht gooi je dan elke week bij je bp.squat en dl?
Hopelijk knal ik die 1RM's eruit!
Ik ook!
Mwoah..voeding kijk ik tzt even!succes jonge met dit schema ziet er heftig uit voeding ook stuk de lucht in??

...Maar goed focus blijft op upperchest, want die is drama!