- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
In Keulen hebben ze meer ervaring met Lancasters.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Keulen hebben ze meer ervaring met Lancasters.

Yes! Die dusNoiceee, roerbaknoodles zijn echt chill. Van Maggi toch? Love them.

Nomnomnom

Zou dom zijn om dat niet te doen..badum tss..

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Volgende week hopelijk weer een normaal aantal trainingsdagen..)
. Keulen was leuk (regenachtig en koud..precies de dag dat wij er waren
)!

geniet van je bulk een maandje
Road to 90 kg?En de vreet-ellende planning voor de komende tijd..![]()

Thanks!

Het concept is overal hetzelfde. Ik vond die in Eindhoven wel leuk..ook qua sfeer.Road to 90 kg?
dat ayce t zusje staat ook nog op de planning bij mij om ooit eens te doen. Hoor ik zeer goede verhalen over. Er is er geen hier in de buurt. Is dat allemaal hetzelfde of is er een vestiging beter/minder?
94kg heel wat jaar terug..Wat is het zwaarst wat je ooit geweest bent marvin?
Zo! Ik ben weer volgevreten, gezopen enzo..83.5kg vanmorgen. Keulen was leuk (regenachtig en koud..precies de dag dat wij er waren
)!
En nog een beetje cultureel zuipen
Vandaag maar weer eens trainen na 2 dagen niks doen..
Legs + bench/dumbbellpress:
..
..
En de voeding..
Voeding, maandag 26-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: Blast (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 Avondeten(~750kcals)
19:30 25g nightprotein (XXL)
~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)
En de vreet-ellende planning voor de komende tijd..
Marvinnen in november en december:
Woensdag 28 november: Spelletjesavond
Donderdag 29 november: Gourmetten met schoonzusje
Zaterdag 1 december: Amsterdam Throwdown + Dunkin Donuts & Burgers
Donderdag 6 december: AYCE, FoodXplore Utrecht
Vrijdag 7 december: Verjaardag
Kerstavond: AYCE: 't Zusje
Eerste kerstdag: Gourmetten
Tweede kerstdag: Brunch + eten bij schoonfamilie
Oud & Nieuw: ??
Januari: Cutten![]()

Oh ja die oliebollen challengeHehehe, goed om te zien dat er zoveel chill eten op de planning staat in december. Gewoon een lekker bulkmaandje dus, inclusief wat oliebollen knallen met oud en nieuw.
Ik heb gezien dat je daar wel goed in bent: oliebollen knallen.

@ScumbagAnnie ik voel een weekendje Eindhoven met training bij sport arena en etentje bij t zusje aankomenHet concept is overal hetzelfde. Ik vond die in Eindhoven wel leuk..ook qua sfeer.
Goh, wat vervelend.@ScumbagAnnie ik voel een weekendje Eindhoven met training bij sport arena en etentje bij t zusje aankomen

Klopt..als je mij met oliebollen echt mijn gang laat gaan eet ik er met oud en nieuw gerust 50..Hehehe, goed om te zien dat er zoveel chill eten op de planning staat in december. Gewoon een lekker bulkmaandje dus, inclusief wat oliebollen knallen met oud en nieuw.
Ik heb gezien dat je daar wel goed in bent: oliebollen knallen.

Heel onsmakelijk!

Zeker doen! Eindhoven zelf is ook erg leuk voor een 'stedentripje'. Wel reserveren trouwens bij 't Zusje!@ScumbagAnnie ik voel een weekendje Eindhoven met training bij sport arena en etentje bij t zusje aankomen
wanneer #cutleven, #kutleven wordt..

Ik dacht serieus gisteren nog dat om ter snelst een pot pindakaas leeg lepelen een mooie zou kunnen zijn

bahahaha, dat belooft een geweldige challenge te worden. Met je pindakaasplakbek die pot leeglepelen is denk ik moeilijker dan je zou denken.Ik dacht serieus gisteren nog dat om ter snelst een pot pindakaas leeg lepelen een mooie zou kunnen zijn![]()

Preciesbahahaha, dat belooft een geweldige challenge te worden. Met je pindakaasplakbek die pot leeglepelen is denk ik moeilijker dan je zou denken.![]()

40 boterhammen zijn 40 bonuspunten.Ik pass!
Vind pindakaas alleen lekker op brood en om nu een hele pot op 40 boterhammen te smeren en die op te eten..
Je hebt helemaal geen 40 bammies nodig om die pot op te maken Marvin...Ik pass!
Vind pindakaas alleen lekker op brood en om nu een hele pot op 40 boterhammen te smeren en die op te eten..
Met 10 kom je al een heel eind hoor!