MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Oh ja die oliebollen challenge:roflol:

Oh god, the memories:bang:

ken t filmpje nog :o

Misschien een andere eet challenge dit jaar??
@Sanca idee voor een poll? :D

Out. Ik moet ooit nog kunnen inwegen.:(

Ik dacht serieus gisteren nog dat om ter snelst een pot pindakaas leeg lepelen een mooie zou kunnen zijn :D

Oké misschien toch in.

bahahaha, dat belooft een geweldige challenge te worden. Met je pindakaasplakbek die pot leeglepelen is denk ik moeilijker dan je zou denken. :lol:

En dan niks tussendoor mogen drinken en ook nog 100% pindakaas. Dan plakt je gehemelte echt aan elkaar.

Alhoewel er dan nog een reële kans is dat iemand stikt dus laten we dat maar niet doen.

Als ik dit zo aanzie, ben ik echt nog normaal :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.904
Oh god, the memories:bang:

Out. Ik moet ooit nog kunnen inwegen.:(

Oké misschien toch in.

En dan niks tussendoor mogen drinken en ook nog 100% pindakaas. Dan plakt je gehemelte echt aan elkaar.

Alhoewel er dan nog een reële kans is dat iemand stikt dus laten we dat maar niet doen.
:roflol:

Dit jaar weer? Verbreking van het oude record? :eek: :D
Ik zou het met vers gebakken mini oliebollen best eens willen proberen. Baalde toch stiekem een beetje dat ik van die taaie supermarkt dingen weg probeerde te duwen en mogelijk daardoor niet won.

Als ik dit zo aanzie, ben ik echt nog normaal :p
Redelijk..redelijk..

Enfin..

Vanmorgen netjes een half kilootje lichter en een centimeter van mijn taille af..:woot:

Vandaag een pullworkout..en spelletjesavond:o

Pull:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 28-11-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop 235U (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Kip tandoori + stukje Daim taart:heart: (~1000kcals)

~2065kcals, E/K/V = 200g (39%) / 200g (38%) / 50g (23%)

Geen preventieve strafcardio ivm de spelletjesavond?

• #39.906
  • #39.908
Komkommer en wortel op tafel :roflol:
Nee, we eten kip tandoori en daarna Daim taart..daarna hebben hun vaak geen honger meer ;)

al252-13_daim_400g_eu1_0.png

Oh ik dacht dat wat er nog op tafel ging komen niet ingecalculeerd was. Had die daim taart idd al zien staan. Vind ik zelf maar droge zooi trouwens.

• #39.912
Daar heb ik nou ook al zo lang zin in...
Bij ons zeggen ze altijd dat als je verlangt naar eten, vooral als dit lang aanhoudt je dit niet moet negeren. Dunno if its true tho :)

Schijnt vooral belangrijk te zijn bij zwangere vrouwen, die mogen dit gevoel niet negeren want dan krijg je kinderen met huidproblemen of veel moedervlekken. Geen idee of dit waar is en heb ook geen wetenschappelijk bewijs, misschien village gossip of een smoesje van de vrouwen haha!

Terug
Naar boven