Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.961
Haha, we zijn alweer goed bezig vandaag. Net een zooitje snoep in mijn mik geduwd en heb voor zometeen 340g kippeling (gepanneerde kipstukjes). Verder is de vrouw vannacht op stap geweest en gaf al aan behoefte te hebben aan katervoedsel...

We eten dus friet & snacks vandaag.

Deze week doordeweeks 2 trainingsdagen en 3 rustdagen, dus hoop dat het ook nog 1 of 2 van die rustdagen droog is want wil eigenlijk wel wat (preventieve) strafcardio doen. Dit ook aangezien ik donderdag ga AYCE'en..:marvin:

Je kan toch op je werk wel een setje droge kleren klaarleggen?

• #39.963
Je kan toch op je werk wel een setje droge kleren klaarleggen?
Het moet wel enigzins leuk blijven. Ben ook veel te ijdel om met een verzopen kop met haar op mijn werk te gaan lopen.

Maar goed..vooralsnog ziet dinsdag er ok uit!

• #39.964
Aawh crap! De regen begint te verschuiven naar morgen. Maar voel me vooralsnog gemotiveerd om te gaan fietsen morgen!

Maar goed...zo ver is het nog niet...eerst maandag!

Push:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, maandag 03-12-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 Roerbakpasta bolognese (~825kcals)
19:30 25g nightprotein (XXL)

~1915kcals, E/K/V = 205g (42%) / 170g (36%) / 50g (22%)

• #39.971
Dat kan uiteraard maar dat gaat wel kosten... :D Het kan ook met de motor maar ik zou het je niet aanraden. :angstig:
Voor niks gaat de zon op..

Beetje gas en de passagier ligt op straat :D
:roflol:
Grote kans dat je het wel overleeft :p
Waarschijnlijk wel..:piggy:
Goed vasthouden is het advies. :D Komt die training toch nog van pas...

:o
Welke training?

Oooh deze..?

Push:
Iso-lateral wide grip chest press (plate-loaded. gewicht/kant):

20kg: 20, 20 (warmup)
30kg: 15 (burn:fire:)
35kg: 12
40kg: 10 (nipt:o), 8 (lekker:fire:)

BuyAsian fly of zo iets:
5kg: 12, 12
7.5kg: 12, 12 (niet helemaal zoals ik wil qua uitvoering:o)

Dumbbell press (rustig opbouwen. focus schouderblad retractie):
14kg: 12
16kg: 12 (TUT!)
20kg: 12
22kg: 12 (prima!:D)

Incline fly's:
4kg: 3 sets beetje rotzooien met de uitvoering (verschillende hoeken, arm movements etc..)

Alternate frontraise ss Alternate side raise:
4kg: 20 ss 4kg: 15
5kg: 20 (beetje smijten:fire:) ss 5kg: 12 (mèèèh..)
5kg: pompsetje (stiekem wat focus op upperchest..)

Cable tricep extention (midden in kabelstation):
2.5kg: 18
5kg: 15 (zeer matige MMC en kabels schuren irritant tegen elkaar, dus gestopt ermee!)

Cable pushdown ss Reverse grip pushdown:
10kg: 15 ss 10kg: 15
12.5kg: 12 (TUT & MMC:fire:) ss 12.5kg: 12 (idem..)
15kg: 12 (kortere TUT) ss 15kg: 12 (idem)
17.5kg: 12 (pompen, close grip:fire:)

Verder nog 2 sets single arm pushdown, 2 sets cable fly's & 1 set pulldowns (V-handle)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Ach, het kan allemaal beter. Maar mag niet klagen..)

• #39.972
Oeps..de weekend kcals kwamen me vanmorgen achtervolgen:eek!: 84.5kg :piggy:

Maar goed toen eerst weer even naar de fysio voor het rug/borst/tintel vinger probleem..

Fysio:
  • Ze komt er niet meer uit waar het nu precies vandaan komt
  • Heeft zowel borst, rug als traps behandeld, waarna alles weer iets soepeler was
  • Ze gaat alles nog met een collega bespreken, mocht daar niks uitkomen adviseerde ze me langs de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een neuroloog:sad:
  • Ze zei zelfs dat ik mogelijk een periode van 4 tot 10 weken maar niet moest trainen:eek!:
Dus hoop maar op het beste! Verder had ik toevallig een maand geleden mijn eigen risico verhoogd naar 885euro, maar die kan ik beter weer verlagen wanneer ik pas in het nieuwe jaar terrecht kan in het ziekenhuis..of zit ik ernaast?

Daarna op de fiets naar werk gegaan, want het is droog vandaag en heb zelfs droge kleding voor morgen neergelegd. Dus mocht het morgen enigzins meevallen, dan pak ik wederom de fiets:thumbs:

Cardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, dinsdag 04-12-2018:
7:30 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
11:15 40g whey delicious (XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 ~250g gebakken aardappels + 225g sperziebonen + 175g gemarineerde pangafilet (~800kcals)

~1720kcals, E/K/V = 195g (45%) / 75g (17%) / 75g (38%)

Oeps..de weekend kcals kwamen me vanmorgen achtervolgen:eek!: 84.5kg :piggy:

Maar goed toen eerst weer even naar de fysio voor het rug/borst/tintel vinger probleem..

Fysio:
  • Ze komt er niet meer uit waar het nu precies vandaan komt
  • Heeft zowel borst, rug als traps behandeld, waarna alles weer iets soepeler was
  • Ze gaat alles nog met een collega bespreken, mocht daar niks uitkomen adviseerde ze me langs de huisarts te gaan voor een doorverwijzing naar een neuroloog:sad:
  • Ze zei zelfs dat ik mogelijk een periode van 4 tot 10 weken maar niet moest trainen:eek!:
Dus hoop maar op het beste! Verder had ik toevallig een maand geleden mijn eigen risico verhoogd naar 885euro, maar die kan ik beter weer verlagen wanneer ik pas in het nieuwe jaar terrecht kan in het ziekenhuis..of zit ik ernaast?

Daarna op de fiets naar werk gegaan, want het is droog vandaag en heb zelfs droge kleding voor morgen neergelegd. Dus mocht het morgen enigzins meevallen, dan pak ik wederom de fiets:thumbs:

Cardio, naar werk fietsen (totaal):

En de voeding..

Voeding, dinsdag 04-12-2018:
7:30 Iomax
11:15 40g whey delicious (XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix
19:30 ~250g gebakken aardappels + 225g sperziebonen + 175g gemarineerde pangafilet (~800kcals)

~1720kcals, E/K/V = 195g (45%) / 75g (17%) / 75g (38%)
Buhhhh, ik hoop echt voor je dat het niets ernstigs is en dat je gewoon kunt blijven trainen. Wat frustrerend ook dat ze niet weten wat nu precies de oorzaak is. Let's hope for the best. :heart:

• #39.976
Ik ben zo goed bezig..:rolleyes:

en heb echt geen AYCE morgen..:rolleyes:
Zeg maar dat dat geen optie is :D

Ik ben trots op je :)
Haha, Ik zei al dat ik een kleine paniekaanval kreeg van de gedachte:roflol:

Buhhhh, ik hoop echt voor je dat het niets ernstigs is en dat je gewoon kunt blijven trainen. Wat frustrerend ook dat ze niet weten wat nu precies de oorzaak is. Let's hope for the best. :heart:
Zo maar echt hoor! Niet trainen is niet echt een optie.

De vakantie Amerika in februari zal ik overigens wel circa 2a3 weken weinig tot niet trainen..

Enfin..vanmorgen gelukkig iets minder dik (82.6kg) opgestaan en dat mag ook wel, want heb morgen een all you can eat:roflol: ( https://www.foodexplore.nl/ )

Daartoe vandaag ook maar op de fiets gestapt, want het was wederom droog vanmorgen!:woot:

Strafcardio, naar werk fietsen (totalen):

En de voeding...

Voeding, woensdag 05-12-2018:
7:30 2 koppen koffie + Iomax
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik Nocco Caribbean
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
19:30 250g aardappels + ~225g snijbonen + ~175g gepanneerde schnitzel (~850kcals)

~1750kcals, E/K/V = 210g (47%) / 80g (18%) / 70g (35%)

Laat me weten hoe die Foodexplore is, ben erg benieuwd. Even wat fototjes maken ook :D Concept ziet er tof uit.

Zou de verzekering weer bijstellen of je moet het kunnen missen:P ga er maar niet vanuit dat je dit jaar nog terecht kunt.

• #39.979
Laat me weten hoe die Foodexplore is, ben erg benieuwd. Even wat fototjes maken ook :D Concept ziet er tof uit.
Ben er al weleens geweest. Wat mij betreft wel een aanrader hoor, ruime keuze en leuke opzet met soort van foodstandjes van verschillende keukens..

Zou de verzekering weer bijstellen of je moet het kunnen missen:P ga er maar niet vanuit dat je dit jaar nog terecht kunt.
Ik twijfel een beetje. Kan het wel missen, maar heb geen idee wat een bezoekje en eventueel onderzoekje of scan bij een neuroloog kost. Ik wacht nog even af, maar mocht een doorverwijzing nog even opzich laten wachten neig ik wel weer te verlagen qua eigen risico...en dat bedrag een soort van gespreid te betalen over het hele jaar:roflol:

Iemand een idee wat een gemiddeld bezoekje aan de neuroloog kost?

Terug
Naar boven