- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan toch niet de enige zijn die staat te wachten tot die 2000 pagina's bereikt worden? Bij deze
Je bent de eerste!Man, man wat een mijlpaal!Maar de vraag is wie het 40000ste bericht gaat posten hier.
Man, man wat een mijlpaal!
Moet je eens voorstellen hoeveel tijd van mijn leven ik hier al heb doorgebracht!

Klopt. (Flink) kuren zou het allemaal een stuk makkelijker maken.En hoe weinig gains je hebt gepakt in al die tijd... Naar het schijnt bestaat er een manier om easy te gainen zonder trainen... 12kg VVM op 20 weken las ik in een ander topic![]()

Moet je je voorstellen hoeveel geld jouw baas jou al betaald heeft om tijd op dit forum door te brengen.Man, man wat een mijlpaal!
Moet je eens voorstellen hoeveel tijd van mijn leven ik hier al heb doorgebracht!
Moet je je voorstellen hoeveel geld jouw baas jou al betaald heeft om tijd op dit forum door te brengen.
Schandalig eigenlijkHelaas weet ik dit maar al te goed (pokkeduur!), maar gaat dan over tarieven in België (plus: wordt zo goed als niet terugbetaald), dus wellicht heb jij daar niks aan...Ben er al weleens geweest. Wat mij betreft wel een aanrader hoor, ruime keuze en leuke opzet met soort van foodstandjes van verschillende keukens..
Ik twijfel een beetje. Kan het wel missen, maar heb geen idee wat een bezoekje en eventueel onderzoekje of scan bij een neuroloog kost. Ik wacht nog even af, maar mocht een doorverwijzing nog even opzich laten wachten neig ik wel weer te verlagen qua eigen risico...en dat bedrag een soort van gespreid te betalen over het hele jaar
Iemand een idee wat een gemiddeld bezoekje aan de neuroloog kost?
In NL werkt dat gelukkig wel anders. Normaal eigen risico is 385euro (die ben je vrij vlot kwijt dan). Echter had ik die verhoogd naar 885euro, omdat ik afgelopen 5jaar 0.0euro eigen risico had...tot nuHelaas weet ik dit maar al te goed (pokkeduur!), maar gaat dan over tarieven in België (plus: wordt zo goed als niet terugbetaald), dus wellicht heb jij daar niks aan...

Altijd vervelend om die zaken te moeten regelen, I know ...In NL werkt dat gelukkig wel anders. Normaal eigen risico is 385euro (die ben je vrij vlot kwijt dan). Echter had ik die verhoogd naar 885euro, omdat ik afgelopen 5jaar 0.0euro eigen risico had...tot nu
Maar goed..heb nog tot 31 december om het 1 en ander te wijzigen..
Er heerst vooral ontzettend veel onduidelijkheid over wat nu wel en niet vergoed wordt. Er schijnen best wat situaties te zijn waarin zowat alles vergoed wordt, maar de man van de zorgverzekering wist me te vertellen dat dat afhankelijk was van de klachten en het behandeltraject..Altijd vervelend om die zaken te moeten regelen, I know ...
En dan hangt t ook nog van de diagnose af... en of er wel een diagnose gesteld wordt. Anders moet je alsnog alles zelf betalen.Er heerst vooral ontzettend veel onduidelijkheid over wat nu wel en niet vergoed wordt. Er schijnen best wat situaties te zijn waarin zowat alles vergoed wordt, maar de man van de zorgverzekering wist me te vertellen dat dat afhankelijk was van de klachten en het behandeltraject..

Duidelijk..en zo waar inderdaad! Eigenlijk schandalig ddat het nog verzekering genoemd wordt.En dan hangt t ook nog van de diagnose af... en of er wel een diagnose gesteld wordt. Anders moet je alsnog alles zelf betalen.
Er wordt steeds meer geschrapt uit de lijst van wat vergoed wordt...![]()

Inderdaad... het is soms echt vechten tegen de bierkaai. Als je ziet welke aantallen documenten en papieren en rotzooi er in België moeten ingevuld worden om alleen nog maar “mogelijks in aanmerking te komen” voor een pietlullige tussenkomst van welke instantie dan ook, dan heb je vaak al geen zin meer om er nog maar aan te beginnen; en zegt men al vaak “foert”. Terwijl we wel ieder jaar braafjes afdragen aan de staatskas en mutualiteitenEn dan hangt t ook nog van de diagnose af... en of er wel een diagnose gesteld wordt. Anders moet je alsnog alles zelf betalen.
Er wordt steeds meer geschrapt uit de lijst van wat vergoed wordt...![]()

May the gains be with you!Duidelijk..en zo waar inderdaad! Eigenlijk schandalig ddat het nog verzekering genoemd wordt.
Enfin..jullie kunnen wel raden wie er nu as we speak strooigoed zit te vreten! Gelukkig sabbel ik op kruidnoten en duurt het best lang voordat ik veel op heb..![]()