Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks 4 the advice!rug is toch best wel aardig gedaan zo toch?!
bankje iets op incline. met je buik op het bankje gaan liggen. en raisen maarmaar daarvoor het je wel een goede MM connectie nodig om je traps niet proberen aan te spannen. geen kilo's heb je voor deze oef niet nodig
![]()

Gelukkig maar..jullie zijn wel tevreden..

Thanks WWE!
Wat bedoel je met zittend, zittend voorovergebogen?voor de rear delts de meeste roei bewegingen en de rear lateral raise ( zittend )
Zijn ook wel redelijk qua formaat..maar de kracht (knijpkracht!..)trouwens vond jou onderarmen altijd wel groot juist!!!

Die deed ik al weleens maar was ehm vergeten..weer eens proberen!ja zittend en dan benen bijna gestrekt. Rug recht zo ver mogelijk naar voren buigen. En dan dumbbells vanaf onder je benen. Voel deze altijd behoorlijk branden.
Thanks voor de tips!reverse pec deck, bovenste greep van de T-bar machine row en face pulls vind ik wel goed voor rear delts...
Denk dat ik dat maar doe! Elke week gewoon 1 of 2 oefeningen pak en kijk of ze goed aanvoelen..zo niet dan doe ik een anderik denk dat je gewoon goed en sterk moet varieren
in db/cable bent over laterals /face pulls / rows/traps
en dan komt het altijd goed

Van zuivel (lactose) hou ik erg veel vocht vast, vandaar ook de soya melk.Vanwaar eigenlijk de keus water ipv melk te gebruiken bij je ontbijt? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Vind je t niet verrot om elke dag rijst en kip te koken? Heb t een tijd gedaan, kwam me echt mn strot uit op een gegeven moment![]()
Dat bedoel ik dus..gewoon bulk formaat bereiden!@Mc, ik (Meestal moeders/vaders eigenlijk) Kookt op zondag/maandag gewoon kilo rijst. Helft gaat in de vriezer andere helft in de koelkast, en zo kan ik weer week vooruit
![]()

! Kuiten doe ik niet, want moet zaterdag de hele dag snowboarden en heb nogal snel kuitenkramp!

Zelden eigenlijk..

Ik weeg de boel altijd af..dus kip varieert per week een beetje tussen 150-165g per portie...rijst geld een beetje hetzelfe..

)
)DEnk het wel..probeer nog iets dieper te squaten..maar valt me zwaar, hoewel dit nog easy going was!Haha ff 20 minuten babbelen tussen doorMoet kunnen een keer!
Goede squatvorm te pakken?