Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ha ha, mooi verhaal man. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je tijdens de vergadering al zat te vervelen en aan dit stuk al hebt zitten werken :p

Het heeft me een minuut of 10 gekost, op het eind heb ik me moeten haasten waardoor de laatste twee alinea's wat minder geschreven zijn (het stukje van tijdens het trainen). Ik heb in de loop van de namiddag nog een paar keer geprobeerd snel een aanpassing te doen maar echt gelukt is het niet. Achteraf gezien zou ik het niet meer posten :o

Beetje onzin op vrijdag moet natuurlijk kunnen, niet? :p

Gister nog gebeld door de fysio. Er was het 1 en ander intern besproken, maar ze wilde me toch doorsturen naar de huisarts/neuroloog. Daartoe heb ik aankomende dinsdag een afspraak bij de huisarts...

Hopelijk kan je sneller een afspraak krijgen bij de neuroloog na doorverwijzing van de huisarts. Hier bij mij in de regio is er meestal een grote wachtlijst als je zelf contact neemt met neuroloog zonder doorverwijzing. Ik help het je hopen!

Vraag een blanco verwijsbrief en zoek privé klinieken aangesloten bij zorgverzekeraars, kun je vaak dezelfde week nog terecht. Check even www.zorgkaartnederland.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.063
Het heeft me een minuut of 10 gekost, op het eind heb ik me moeten haasten waardoor de laatste twee alinea's wat minder geschreven zijn (het stukje van tijdens het trainen). Ik heb in de loop van de namiddag nog een paar keer geprobeerd snel een aanpassing te doen maar echt gelukt is het niet. Achteraf gezien zou ik het niet meer posten :o

Beetje onzin op vrijdag moet natuurlijk kunnen, niet? :p

Hopelijk kan je sneller een afspraak krijgen bij de neuroloog na doorverwijzing van de huisarts. Hier bij mij in de regio is er meestal een grote wachtlijst als je zelf contact neemt met neuroloog zonder doorverwijzing. Ik help het je hopen!
Ik hoop het ook!

Vond het stukje best vermakelijk eigenlijk!

Vraag een blanco verwijsbrief en zoek privé klinieken aangesloten bij zorgverzekeraars, kun je vaak dezelfde week nog terecht. Check even www.zorgkaartnederland.nl
Thanks voor de tip! Speel het voor nu even via de huisarts, want ben te lui om auto te rijden..en daar krijg ik ook rugpijn van soms:roflol:

Zo hinderlijk is het blijkbaar niet. De verzekering vergoedt nauwelijks iets zeker?

Gister een soort van pushworkout gedaan met een maat, maar was meer ouwehoeren dan trainen..daarna nog meer ouwehoeren en burger eten:marvin:

Push:
Cable fly's:
4 sets

In superset met..

Seated dumbbell side raise:
4 sets

Incline dumbbell press:
4 sets

Incline fly's:
3 sets

In superset met..

Dumbbell pullover (incline):
3 sets

Lying dumbbell tricep extension:
3 sets

In superset met..

Rope pushdown:
3 sets

Frontraise (alternate):
3 sets

Rating: :marvins::marvins: (Matige focus, matige workout..)

En daarna een supergezonde dag gehad:marvin:

Voeding zaterdag 08-12-2018:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 1.5 scoop the curse + 5g BCAA recovery (XXL)
Intra-workout: 14g BCAA recovery (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL) + 2 koppen koffie
11:30 De Beren: BBQ burger met cheddar & bacon + twister fries met pindasaus + cola zero (want wel willen niet dik worden!):marvin:*
14:45 25g whey delicious + 25g nightprotein (XXL)
* Middagdutje *
18:00 15g whey delicious + 35g nightprotein (XXL)
19:15 Medium McChicken menu +1/2 McKroket + cola light :mc:
22:00 1 B52:zuip: + halve zak zoute popcorn:popcorn2:

E/K/V: geen idee, maar voldoende eiwit in ieder geval

*

Oja, en mijn huidige 'ik-vreet-en-zuip-teveel-rotzooi-shape'

47574712_2399388740134760_6153768501065547776_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent-ams3-1.jpg

• #40.065
  • #40.066
Hmm, sinds het weekend ook weer wat last van mijn onderrug en het pijntje bovenin werkt ook niet echt mee.

Vandaag legday, maar dat zal ik dan maar weer even op een andere maniet aanpakken.

Legday:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, maandag 10-12-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g 235U (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Chili con carne (~750kcals)

~1835kcals, E/K/V = 220g (49%) / 135g (30%) / 45g (21%)

Chili sheten gains!

• #40.072
  • #40.073
Zo, net weer met een collega getraind en had wederom geen zin om alles op te schrijven..

Het gaat bergafwaarts!!!:fluit:

Pull:
Pulldown (V-handle):

33-68kg: 6 sets

Alternate machine row (plate-loaded. gewicht/kant) ss rear delt fly:
20-40kg: 4 sets ss 5-12kg: 4 sets

Cable row:
40-61kg: 4 sets

Cable curl (midden in kabelstation):
5-12.5kg: 4 sets

Preacher curl:
15-25kg: 5 sets

Dumbbell curl ss Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
8kg: 3 sets ss 20kg: 3 sets

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Niet goed..niet slecht..)

Plus scheetjes laten is "gewoon" geworden.. Nee dat wordt niets meer.. Ik zet mijn geld in op binnen nu en 2 jaar aan kinderen beginnen :o

Elke dag +- 200 gram eiwitten eten = maximum scheetpower...

• #40.078
En langzamerhand begint het getrouwde leven @Skatermarvin parten te spelen... de motivatie zoals voorheen is zachtjes aan het uitdoven
:roflol: Het zijn meer de blessures vrees ik..en het feit dat samen trainen mij meestal niet motiveert. Train zelden met iemand die met een zelfde tempo en/of intensiteit traint..:sad:
Plus scheetjes laten is "gewoon" geworden.. Nee dat wordt niets meer.. Ik zet mijn geld in op binnen nu en 2 jaar aan kinderen beginnen :o
Dat is bij ons gelukkig al jaren gewoon. Hilarisch hoe spastisch sommige daarover doen..

Alleen schijten in elkaars bijzijn vind ik enigzins not done..
Wieeeeeeeeh! Keihard bergafwaarts!!

giphy.gif

Elke dag +- 200 gram eiwitten eten = maximum scheetpower...
Vind het meevallen..veel koolhydraten triggered bij mij veel meer!

iel smeerpijperij! :barf:

Terug
Naar boven