Het heeft me een minuut of 10 gekost, op het eind heb ik me moeten haasten waardoor de laatste twee alinea's wat minder geschreven zijn (het stukje van tijdens het trainen). Ik heb in de loop van de namiddag nog een paar keer geprobeerd snel een aanpassing te doen maar echt gelukt is het niet. Achteraf gezien zou ik het niet meer posten
Beetje onzin op vrijdag moet natuurlijk kunnen, niet?
Hopelijk kan je sneller een afspraak krijgen bij de neuroloog na doorverwijzing van de huisarts. Hier bij mij in de regio is er meestal een grote wachtlijst als je zelf contact neemt met neuroloog zonder doorverwijzing. Ik help het je hopen!
Ik hoop het ook!
Vond het stukje best vermakelijk eigenlijk!
Vraag een blanco verwijsbrief en zoek privé klinieken aangesloten bij zorgverzekeraars, kun je vaak dezelfde week nog terecht. Check even
www.zorgkaartnederland.nl
Thanks voor de tip! Speel het voor nu even via de huisarts, want ben te lui om auto te rijden..en daar krijg ik ook rugpijn van soms
Zo hinderlijk is het blijkbaar niet. De verzekering vergoedt nauwelijks iets zeker?
Gister een soort van pushworkout gedaan met een maat, maar was meer ouwehoeren dan trainen..daarna nog meer ouwehoeren en burger eten
Push:
Cable fly's:
4 sets
In superset met..
Seated dumbbell side raise:
4 sets
Incline dumbbell press:
4 sets
Incline fly's:
3 sets
In superset met..
Dumbbell pullover (incline):
3 sets
Lying dumbbell tricep extension:
3 sets
In superset met..
Rope pushdown:
3 sets
Frontraise (alternate):
3 sets
Rating: 
(
Matige focus, matige workout..)
En daarna een supergezonde dag gehad
Voeding zaterdag 08-12-2018:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 1.5 scoop the curse + 5g BCAA recovery (
XXL)
Intra-workout: 14g BCAA recovery (
XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (
XXL) + 2 koppen koffie
11:30 De Beren: BBQ burger met cheddar & bacon + twister fries met pindasaus + cola zero (
want wel willen niet dik worden!)

*
14:45 25g whey delicious + 25g nightprotein (
XXL)
* Middagdutje *
18:00 15g whey delicious + 35g nightprotein (
XXL)
19:15 Medium McChicken menu +1/2 McKroket + cola light

22:00 1 B52

+ halve zak zoute popcorn
E/K/V: geen idee, maar voldoende eiwit in ieder geval
*