- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Eiwitten zorgen er bij mij vooral voor dat de scheten enorm gaan stinken.
En van brinta moet ik schijten.
![]()
Uiteraard, scheten met POWER dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eiwitten zorgen er bij mij vooral voor dat de scheten enorm gaan stinken.
![]()

Whahaha..can confirm

En van havermout?Eiwitten zorgen er bij mij vooral voor dat de scheten enorm gaan stinken.
![]()

Ook dat gestink is bij mij meer bijvoorbeeld na 10 pannenkoeken ofzo..niet bij veel vlees..Eigenlijk wel als ik eerlijk ben. Had zelf al eens overwogen eens langs een andere fysio te gaan. Dat had ik natuurlijk al eerder moeten doen.Nou dat is wel heel erg van het ene kastje naar het andere kastje gestuurd worden. Voel je je wel goed bij het geboden advies?
Niet helemaal, want als ik nu toch een doorverwijzing wens naar neuroloog of sportarts hoef ik enkel te bellen.Ja in dat opzicht is het inderdaad zoals je zelf al voorspelde verspilde moeite geweest om naar de dokter te gaan![]()
Niet helemaal, want als ik nu toch een doorverwijzing wens naar neuroloog of sportarts hoef ik enkel te bellen.![]()

Ze wilde me eerst gezien hebben..Dat scheelt al, ondanks dat je jezelf weer tegenspreekt![]()

Ik weet niet of je met een assertief-aggressieve houding nu altijd de beste behandeling krijgt....Nou dat is wel heel erg van het ene kastje naar het andere kastje gestuurd worden. Voel je je wel goed bij het geboden advies?
Ik weet niet of je met een assertief-aggressieve houding nu altijd de beste behandeling krijgt....
Wat ook niet wil zeggen dat je je met een kluitje in het riet moet laten sturen.
Rustig, rustig..het was een vrouw van rond de 30..
Zo voelt het gelukkig niet. Nogmaals twijfelde zelf ook over een second opinionIk weet niet of je met een assertief-aggressieve houding nu altijd de beste behandeling krijgt....
Wat ook niet wil zeggen dat je je met een kluitje in het riet moet laten sturen.
Dat kan natuurlijk altijd nog..het is hinderlijk, maar niet ondragelijkNee daarom vroeg ik het ook. Een second opinion van een andere fysio kan zeker waardevol zijn, maar ik zou toch ook het pad van de neuroloog langzaam zijdelings opstarten.

)
)
)
)

)
), 15 (close stance..), 15 (normal), 15 (wide stance), 15 (close stance:
)
)
)
)

(Tja...
)
zweep erover mf
JIJ moet stroef lopen na calf raises
Naar de huisarts geweest vanmorgen..en in eerste instantie doorverwezen naar de volgende fysio/manueel therapeut. Daarnaast adviseerde ze mij als dat niet mocht baten om langs een sportarts te gaan alvorens ik eventueel een neuroloog bezoek.
Dus wordt straks gebeld voor een afspraak bij de volgende fysio..
Verder vandaag legday, maar net als gister nog wat last van mijn onderrug. Even kijken hoe het allemaal gaat..
Legs:
..
..
En de voeding..
Voeding, dinsdag 11-12-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:30 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop pump on the beach
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
14:00:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + blikje bang energy*
16:00 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Kipsalon (~765kcals)
~1825kcals, E/K/V = 210g (46%) / 110g (25%) / 60g (29%)
Beter smeren ze gewoon het apparaat. Dan is die zweep ook niet nodig. Het is super variabel wat dit apparaat betreft. Gisteren struggles met 70kg..maar soms gaat 95kg ook nog prima. En dat lag helaas niet aan mijn kuiten..zweep erover mfJIJ moet stroef lopen na calf raises
#ishetalvrijdag ?![]()

Ja prima! Monster blijft mijn favo, maar is een leuke afwisseling!

Vandaag push-training, maar wil niett gek doen ivm klachten. Daartoe ook een stimloze preworkout mee.
ik eet structureel nog zo'n 35-50kcals minder dan ik al dacht![]()

Waar zat de rekenfout? Mag je nu een rozijntje meer?Vanmorgen maar weer eens gemeten en gewogen. Het low-carb eten van gister met low kcals betaalde zich uit.
Sterf ook van de honger! Verder gister er ook achter gekomen dat ik een foutje in mijn rekensheet had staan..ik eet structureel nog zo'n 35-50kcals minder dan ik al dacht
Weging & meting:
Gewicht: 81.1kg (-0.5kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.0cm (-0.7cm t.o.v vorige week)
Prima weer zo richting het weekendVandaag push-training, maar wil niett gek doen ivm klachten. Daartoe ook een stimloze preworkout mee.
Verder om 14:00uur ook nog langs de bedrijfsfysio..voor een third opinion
Push:
..
...
En de voeding..
Voeding, woensdag 12-12-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 12g NOS bomb + Attack (muscle rage / Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 Avondeten (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)
~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)