Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.141
  • #40.143
Oh, nee dan snap ik het wel... :D
Ik wil ook altijd wel eten maar als ik dat doe dan weeg ik binnen de kortste keren 80kg en moet ik weer keihard op rantsoen, daar heb ik echt geen zin in.
Ik weet het allemaal redelijk binnen de perken te houden..

Rijsttafel ziet er prima uit zeg .... honger nu :o

Netjes..:rolleyes:

Wel zonde dat je niet het resultaat hebt gehaald wat je wilde. Zal je het nog eens doen? Of pak je dan serieuzere zaken en waarom wel of niet?

Serieuzere zaken? Ik weet eerlijk gezegd niet wat nou 'serieuzer' is :o Qua lange termijn impact zullen we maar zeggen...

Ben sinds 2 weken weer bezig met een 'kuurtje' van MK-677 en Carda-Rage (cardarine/ostarine), aangezien ik ook weer flink aan de bak ben in de sportschool (redelijk blessurevrij :D). Ik denk en hoop dat ik er dit keer dus wel wat uit kan halen :flexgrin: Is overigens wel de laatste keer. Ik ben tevreden met hoe het nu gaat en ervoor staat. Schommel een beetje tussen de 89 en 93kg en dat vind ik prima. Heb er in 20 jaar niet zo goed bij gestaan, dus...Keep you posted!

• #40.147
Rijsttafel ziet er prima uit zeg .... honger nu :o
Was ook echt goed!!:meal:
Serieuzere zaken? Ik weet eerlijk gezegd niet wat nou 'serieuzer' is :o Qua lange termijn impact zullen we maar zeggen...

Ben sinds 2 weken weer bezig met een 'kuurtje' van MK-677 en Carda-Rage (cardarine/ostarine), aangezien ik ook weer flink aan de bak ben in de sportschool (redelijk blessurevrij :D). Ik denk en hoop dat ik er dit keer dus wel wat uit kan halen :flexgrin: Is overigens wel de laatste keer. Ik ben tevreden met hoe het nu gaat en ervoor staat. Schommel een beetje tussen de 89 en 93kg en dat vind ik prima. Heb er in 20 jaar niet zo goed bij gestaan, dus...Keep you posted!
" Is overigens wel de laatste keer. Ik ben tevreden met hoe het nu gaat en ervoor staat." Dat heb ik wel vaker gehoord helaas..

"Heb er in 20 jaar niet zo goed bij gestaan" Dit is natuurlijk meer dan awesome! Ben benieuwd..wanneer shape update in je log?

Dat dus!!

Ik wou dat ik vrienden hadden die zo konden koken.. :sad:

• #40.149
" Is overigens wel de laatste keer. Ik ben tevreden met hoe het nu gaat en ervoor staat." Dat heb ik wel vaker gehoord helaas..

Van mij? Ik doe dit nu alleen nóg een keer, omdat de vorige keer gewoon niet goed was gegaan. Daarna is het mooi geweest... ;)

"Heb er in 20 jaar niet zo goed bij gestaan" Dit is natuurlijk meer dan awesome! Ben benieuwd..wanneer shape update in je log?

Ik vermoed dat de shape update (pas) over een maand of 3 komt...dan is alles op! :hahaha:

:devilnana::devilnana::devilnana: 4 snee brood met een ei en doperwten hoor je me?:punch::punch: :evilred:

• #40.154
Ik eet altijd 4 snee brood met een gebakken ei en doperwten uit de diepvries.
Culinair laagstandje wel:thumbs:
Van mij? Ik doe dit nu alleen nóg een keer, omdat de vorige keer gewoon niet goed was gegaan. Daarna is het mooi geweest... ;)
Ik vermoed dat de shape update (pas) over een maand of 3 komt...dan is alles op! :hahaha:
Nee niet perse van jou. Sporters over het algemeen zeggen snel dat ze iets niet meer doen..

Vervolgens kakt je shape weer langzaam in elkaar...en denk je...ach kan nog wel een keer ;)
:devilnana::devilnana::devilnana: 4 snee brood met een ei en doperwten hoor je me?:punch::punch: :evilred:
JAAAAA!

We horen je niet...we lezen het, maar vinden het tegelijkertijd ook niet zo boeiend! :dunno: :windup:
:roflol: Matige relpotentie..

Enfin..de voeding van vandaag!

Voeding, vrijdag 14-12-2018:
6:30 Iomax (zwarte..:bang:)
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:15 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 Beschaafde portie Roti (~850kcals) :heart:
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1755kcals, E/K/V = 200g (46%) / 120g (26%) / 55g (28%)

Het was ook zijn vriendin. Als hij kookt eten we vaak kip siam van Knorr..en zelfs dan is de kip taai:rolleyes:

Ik wou dat ik zo'n vriendin had!!!! :roflol:

Ik zelf ben geen fan van koken, ik kan het wel.. kook altijd met veel liefde voor Pun. Maar ik zou zelf nooit zulk iets uitgebreids maken.. kip kan ik daarin tegen wel goed mals houden.. mensen moeten die shit niet zo doorbakken.. die moet je gewoon even goed aanbakken, kleine check of het gaar is en dan van 't vuur.. kip hoeft niet door en doorbakken te zijn brrr.

Ik eet altijd 4 snee brood met een gebakken ei en doperwten uit de diepvries.

Gadverdamme brutus. Ik had meer van je verwacht hoor!

Ik wou dat ik zo'n vriendin had!!!! :roflol:

Ik zelf ben geen fan van koken, ik kan het wel.. kook altijd met veel liefde voor Pun. Maar ik zou zelf nooit zulk iets uitgebreids maken.. kip kan ik daarin tegen wel goed mals houden.. mensen moeten die shit niet zo doorbakken.. die moet je gewoon even goed aanbakken, kleine check of het gaar is en dan van 't vuur.. kip hoeft niet door en doorbakken te zijn brrr.

Gadverdamme brutus. Ik had meer van je verwacht hoor!
Want? Dat is toch een prima maaltje lijkt me?

Terug
Naar boven