MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik ben ooit in Noorwegen walvissen gaan "spotten" en man, man, man ik heb een walvis gezien en daarna ging ik weer benedendeks proberen niet te sterven.

En dat terwijl m'n familie aan m'n moeders kan vol met zeelui zit

Ik ben ooit in Noorwegen walvissen gaan "spotten" en man, man, man ik heb een walvis gezien en daarna ging ik weer benedendeks proberen niet te sterven.

He he, ik ben wel eens zelf bijna misselijk geworden van de zure lucht van braaksel links en rechts van me, toen alle waterdichte luiken dicht moesten op een veerboot in IJsland, omdat de golven over de kajuit heen sloegen. Ze hebben weinig snacks verkocht die dag :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.184
dit doe ik ook, ik hoef die salmonella bacteriën nergens te hebben..:barf::o
Nooit bang voor geweest eigenlijk..

Kipfilet aan een vork prikken --> keukenschaar en boven de pan in stukjes knippen. :D
Zo makkelijk :o
Dat kan ook..ik was gewoon mijn handen na het snijden..of lik ze schoon:rolleyes:
Wat doen jullie moeilijk? Gewoon kant en klare kip blokjes van musclemeat kopen :D
Omdat ik ook weleens iets anders eet als prepbakjes ;)
We hebben niet allemaal zulke gulle sponsors als jij.:p
Je bent je eigen sponsor toch..
Iemand was heel tevreden over zijn training :D
Ja best wel..:D
Zo duur is het niet hoor (8,50/kg kant en klare kip). Geen idee wat je in de supermarkt de kg betaalt maar dat kun je geloof ik factor x1,4 ofzo doen gezien al het vocht dat je nog verliest.
En het is maar net waaraan je je geld wil uitgeven.
Precies dit!
Yeaaaaaah vijf apekoppen!! Keep up the good work :D
Hoe was de barebells milkshake?
Barebells milkshake was wel ok..niet enorm bijzonder ofzo.. (blij dat ik ze gewonnen had ;))
Doe het al een hele tijd net op die manier. Zo easy!
:D
Waar zijn al die mensen zo bang voor? Ik heb nog nooit een voedselvergiftiging van kip gehad. :dunno:
Ik dus ook niet..zelfs niet als het net niet helemaal gaar was..

Mis ik daarom gains? :dunno:
Salmonella is het gevoel of je al je darmen uitkotst....met ondertussen een lege maag en het houd niet op....je wil maar 1 ding....dood gaan!!! :o ja klopt klinkt heftig maar zo is het wel!!!
Nog nooit zo iets gehad..van eten althans

:roflol: dat is ook wel echt ellende trouwens!:eek!:

Herkenbaar..ik heb ook tweemaal een boottripje gehad in mijn leven met een net iets verkeerde deining en golfslag..:kots::vomit:
He he, ik ben wel eens zelf bijna misselijk geworden van de zure lucht van braaksel links en rechts van me, toen alle waterdichte luiken dicht moesten op een veerboot in IJsland, omdat de golven over de kajuit heen sloegen. Ze hebben weinig snacks verkocht die dag :p
Beetje dit.. :kots::vomit::kots::vomit:

Gister voor een keer niet gek gedaan op zaterdag! Bovenop mijn voeding enkel 1B52:zuip:

De training van vandaag moeten inkorten..moest ontzettend nodig naar de plee:toilet:, waren ze buiten gebruik!:scold:

Daarom snel naar huis en daar nog het minimale gedaan..had overigens al vanaf vrijdag last van alles rondom mijn knie aan de bovenkant (beetje te stevig doorgefietst vrijdag denk)

Legs:
Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 15 (warmup)
10kg: 15 (sqeez!)
12.5kg: 13, 12
15kg: 11 (oef!), 9 (:fire::fire:)
17.5kg: 6 (2 lelijk:o)
16.25kg: 6 (t*ring!:fire:)

Seated calfraise:
30kg: 20
40kg: 15 (Au!)
50kg: 12
55kg: 12, 9
60kg: 7 (niet al te netjes:o)
Dropset: 60-55-50-40-30kg: 4, 3, 3, 5, 5 (fik erin! op = op:fire:)
30kg: 14 (slow controlled reps..sommige 3 stappen concentrisch)

V-squat (plate-loaded):
25kg: 15+10 (korte-rust-pause)
50kg: 15
75kg: 15 (nice!)
100kg: 11+8+7+5+3 (rest-pause till failure)

En toen dus al naar huis gegaan:o

Lateral band walk (medium band. knie hoogte):
set 1: 16 stappen links - 16 stappen rechts
set 2: 16 stappen links - 16 stappen rechts

Planking:
Bw: 90sec, 90sec (net aan!), 75sec (pff!)

En toen vond ik het wel best! Net nog even naar de stad en supermarkt gelopen

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Omdat de V-squats mijn benen toch aardig de vernieling in hebben geholpen..:o)

En de voeding..

Voeding zondag 16-12-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:45 1 pisolet + 120g rosbief + ei & klein broodje (half filet / half pindakaas) + 2 koppen koffie
Pre-workout: 3/4 scoop 235U (XXL)
Intra-workout: 12g BCAA recovery (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
12:30 50g havermout + 30g whey isolaat + 15g rozijnen + ~100ml verse banaan-sinaasappelsap (leftover) + multivit & vit D
14:30 ~150g kipfilet + 110g fiesta groente mix + blikje Nocco Caribbean
17:30 2 kaneel kerst koekjes (164kcals) + black&white lion (90g) + 35g nightprotein (XXL)
18:45 ~250g rijst + Ajam bali + 100g snijbonen:heart:
21:00 Pot Oppo cinnamon roll:eating: (~360kcals) + zakje naturel chips

E/K/V: geen idee

Laatst bewerkt:
Minder pre nemen of niet dan schijt je ook niet zo. Als ik pre neem moet ik na het opwarmen direct poepen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.187
Minder pre nemen of niet dan schijt je ook niet zo. Als ik pre neem moet ik na het opwarmen direct poepen.
Stom genoeg moest ik alleen pissen..maar wel heel nodig en was gewoon boos dat de wc buiten gebruik was, want had ook stug buiten of in de douche kunnen gaan pissen voordat iemand dat zegt
Doe maar gek .... 1.5 portie vandaag :D
helemaal los vandaag..

Wel een kleine edit gedaan. Werd net met honger wakker na mijn middagdutje..

Ik dacht dat het om poopoo ging, had dan echt wel in de wc gedaan. Maar ja ik ben ook echt een hufter

Ik heb gisteren de beste drol gelegd, ging niet weg bij spoelen en kwam tot aan mijn billen. :toilet:
IK HEB JE GEWAARSCHUWD!
*verwijderd*

Laatst bewerkt:
Gozer wtf, jij word echt met de dag raarder. Kan heel goed begrijpen dat je nog maagd bent als je zo irl bent :emo:

Ga je eigen topic vervuilen....man man van mij verdien je een ban

Gozer wtf, jij word echt met de dag raarder. Kan heel goed begrijpen dat je nog maagd bent als je zo irl bent :emo:
Als ik 'hoe IRL' ben? Het ging hier over aan de schijterij zijn en ik post 1 foto en daar maak je uit op hoe ik IRL ben. :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:

Gewoon verwijderen Bert

• Like
Waarderingen: BB_
Als ik 'hoe IRL' ben? Het ging hier over aan de schijterij zijn en ik post 1 foto en daar maak je uit op hoe ik IRL ben. :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
Dit, met die foto die je in foto topic post laat je echt overkomen als de grootste r*tard ooit.

wat zijn jullie een jankerds, ik vind hem leuk bert. :D

Al gedaan, was ook mijn intentie. Maarja, mensen die klikken maken zelf bewust die keuze.
Mijn lichaam is echt megavertiefd sinds de operatie. Ik kan soms 3 dagen niet naar de plee, en dan ineens maximaal. Vervolgens is mijn gewicht ook weer gedropt. Ik denk dat ik maar eens richting de 4000 kcal moet, maar wil niet te veel vet aanzetten, maar moet echt wel weer ff massa maken, want mijn trainingsgewichten gaan nergens over.

Al gedaan, was ook mijn intentie. Maarja, mensen die klikken maken zelf bewust die keuze.
Mijn lichaam is echt megavertiefd sinds de operatie. Ik kan soms 3 dagen niet naar de plee, en dan ineens maximaal. Vervolgens is mijn gewicht ook weer gedropt. Ik denk dat ik maar eens richting de 4000 kcal moet, maar wil niet te veel vet aanzetten, maar moet echt wel weer ff massa maken, want mijn trainingsgewichten gaan nergens over.
het gaat meer om het feit dat je niet alles online hoeft te gooien over wat er aan de hand is in je leven, al helemaal niet als het gaat om je feces incl foto :emo:

then again, vrouwen puupn nie dus misschien ben ik gewoon in shock van hoe t eruit ziet:o

het gaat meer om het feit dat je niet alles online hoeft te gooien over wat er aan de hand is in je leven, al helemaal niet als het gaat om je feces incl foto :emo:

then again, vrouwen puupn nie dus misschien ben ik gewoon in shock van hoe t eruit ziet:o
Vrouwen stinken wel veel minder hè??? Als ik bouten ben zetten ze in sjiehiena de vuilnisbakken buiten.

Zo vind je hier iig geen vrouw

Terug
Naar boven