- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
In de bajes at ik enkel brinta met melk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de bajes at ik enkel brinta met melk
Die mensen zijn veel te bang voor ongare kipIk wou dat ik zo'n vriendin had!!!!
Ik zelf ben geen fan van koken, ik kan het wel.. kook altijd met veel liefde voor Pun. Maar ik zou zelf nooit zulk iets uitgebreids maken.. kip kan ik daarin tegen wel goed mals houden.. mensen moeten die shit niet zo doorbakken.. die moet je gewoon even goed aanbakken, kleine check of het gaar is en dan van 't vuur.. kip hoeft niet door en doorbakken te zijn brrr.
Gadverdamme brutus. Ik had meer van je verwacht hoor!
Die maat van me snijdt het ook met handschoentjes aan

Dit..
Gelukkig maar!Zeg nooit nooit...maar ik denk nooit
Wasn't even trying...![]()
As we speak heb ik net circa 10-15 snoepjes in mijn mik staan duwen

) laten we maar voor wat het is..
Dat wordt het eens tijd.(sorry, kon het niet laten. Vrijdag....)

#zuivelisdeduivelGadver

nee die kook ik kortstondig in een pannetje met water
Sinds ik in maart ongeveer enorm aan de schijt en kotserdekots ben gegaan van vermoedelijk shoaharmaaA, is natuurlijk ook vloeken in de kerk om die rotzooi te eten ben ik zelf ook PANISCH voor kip en maak ik hem enkel nog klaar zo dat hij zo knapperig is dat hij praktisch direct afbreekt als je er met de vork in steekt @HillRDie mensen zijn veel te bang voor ongare kipDie maat van me snijdt het ook met handschoentjes aan
Dit..
Gelukkig maar!
Die nootjes vanmiddag (a 60kcals) laten we maar voor wat het is..
#zuivelisdeduivel
Gadver![]()
Is dat niets voor jou, een tattoo van een melkpak met duivel hoorntjes?Die mensen zijn veel te bang voor ongare kipDie maat van me snijdt het ook met handschoentjes aan
Dit..
Gelukkig maar!
#zuivelisdeduivel
Gadver![]()
Dat wordt het eens tijd.(sorry, kon het niet laten. Vrijdag....)

zo kennen we je weerAs we speak heb ik net circa 10-15 snoepjes in mijn mik staan duwen
![]()

Gelukkig! Zo klinkt het al meer als een genot!nee die kook ik kortstondig in een pannetje met water
Sinds ik in maart ongeveer enorm aan de schijt en kotserdekots ben gegaan van vermoedelijk shoaharmaaA, is natuurlijk ook vloeken in de kerk om die rotzooi te eten ben ik zelf ook PANISCH voor kip en maak ik hem enkel nog klaar zo dat hij zo knapperig is dat hij praktisch direct afbreekt als je er met de vork in steekt @HillR
verdrietig wordt ik hiervan..
Mwoah..dat gaat ook mij weer net te ver..Is dat niets voor jou, een tattoo van een melkpak met duivel hoorntjes?
crampina of van de zaanse boeven

Hue hue
And counting...

)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Top workout!)
)
dit doe ik ook, ik hoef die salmonella bacteriën nergens te hebben..Die maat van me snijdt het ook met handschoentjes aan![]()

Kipfilet aan een vork prikken --> keukenschaar en boven de pan in stukjes knippen.dit doe ik ook, ik hoef die salmonella bacteriën nergens te hebben..![]()

Wat doen jullie moeilijk? Gewoon kant en klare kip blokjes van musclemeat kopen![]()

Zo duur is het niet hoor (8,50/kg kant en klare kip). Geen idee wat je in de supermarkt de kg betaalt maar dat kun je geloof ik factor x1,4 ofzo doen gezien al het vocht dat je nog verliest.We hebben niet allemaal zulke gulle sponsors als jij.![]()
Yeaaaaaah vijf apekoppen!! Keep up the good workEnfin, vanmorgen toch afgevallen (80.6kg)! Thanks cardio
De training van vanmorgen..
Pull:
Pulldown (front):
33kg: 20
40kg: 20 (top)
47kg: 15 (TUT & MMC)
54kg: 13 (1f.)
61kg: 9.5 (net niet)
68kg: 8 (2 heel lelijk..), 5 (op=op)
Cable row (V-handle):
33kg: 15
54kg: 12 (prima)
61kg: 10, 10 (1f.), 10 (3f.)
40kg: 15 (slow reps..)
High cable row (V-handle) (focus midden traps):
19kg: 15
26kg: 15 (top!)
33kg: 10+10partials, 9+10partials, 8+10partials
Machine shrugs ss Vertical chest press (plate-loaded. gewicht/kant):
10kg: 15 ss 10kg: 15
20kg: 15 ss 20kg 15 (sqeez & hold)
30kg: 15 (t*ring!) ss 30kg: 15 (lekker!)
40kg: 12 (prima!) ss 40kg: 12
45kg: 12 (2f.) ss 45kg: 12 (t*ring)
50kg: 10 (nipt!) ss 50kg: 7 (op=op)
Dumbbell pullover (stretch):
16kg: 20
20kg: 20, 15
Geen tijd meer om verder te loggen. Daarna nog cable rear delt raise (5 sets), Incline dumbbell curls (6 sets) en close grip cable curls (4 sets)
Rating:(Top workout!)
De voeding tot nu toe qua planning..ik moest mijn ouders van schiphol halen..
Voeding zaterdag 15-12-2018:
7:30 Barebells Milkshake (~185kcals, 24g eiwit) + multivit & vit D
8:00 2 koffie
Pre-workout: 1 scoop monster + 1/4 scoop attack + 1/4 scoop NOX Bomb + 15g rozijnen
Intra-workout: 12g BCAA recovery (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
11:45 Reload flapjack (Grenade, 301kcals, 15g eiwit)
12:45 Kop koffie + Appeltaart met slagroom (~450kcals, 6g eiwit)
14:45 150g paprika chili kip + 110g wok verde mix + blikje cola-cocos zero
18:30 XXL Crunchy protein bar (277kcals, 18.6g eiwit)
19:30 1 grote kom pomppoensoep + halve flamkuche (~465kcals, 15g eiwit)
21:00 35g nightprotein (XXL)
~2225kcals, E/K/V: 180g (32%) / 190g (34%) / 85g (34%)

Doe het al een hele tijd net op die manier. Zo easy!Kipfilet aan een vork prikken --> keukenschaar en boven de pan in stukjes knippen.
Zo makkelijk![]()
Salmonella is het gevoel of je al je darmen uitkotst....met ondertussen een lege maag en het houd niet op....je wil maar 1 ding....dood gaan!!!Waar zijn al die mensen zo bang voor? Ik heb nog nooit een voedselvergiftiging van kip gehad.![]()
ja klopt klinkt heftig maar zo is het wel!!!