- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..Ik dacht dat het om poopoo ging, had dan echt wel in de wc gedaan. Maar ja ik ben ook echt een hufter
Ik had het al wel gezienIk heb gisteren de beste drol gelegd, ging niet weg bij spoelen en kwam tot aan mijn billen.
IK HEB JE GEWAARSCHUWD!
*verwijderd*
Laat ik ergens hopen dat het wel een plaatje van internet was, want je hebt wel issues als je die zelf had gemaakt
Gozer wtf, jij word echt met de dag raarder. Kan heel goed begrijpen dat je nog maagd bent als je zo irl bent![]()

Haha, was wel wat onsmakelijk ja...Ga je eigen topic vervuilen....man man van mij verdien je een ban
Het ging meer over het hfeit dat je de foto dlde denk..Als ik 'hoe IRL' ben? Het ging hier over aan de schijterij zijn en ik post 1 foto en daar maak je uit op hoe ik IRL ben.![]()

Dit, met die foto die je in foto topic post laat je echt overkomen als de grootste r*tard ooit.

Nou ja..leuk..leuk?wat zijn jullie een jankerds, ik vind hem leuk bert.![]()

Die foto was dus wel echt van jou?Al gedaan, was ook mijn intentie. Maarja, mensen die klikken maken zelf bewust die keuze.
Mijn lichaam is echt megavertiefd sinds de operatie. Ik kan soms 3 dagen niet naar de plee, en dan ineens maximaal. Vervolgens is mijn gewicht ook weer gedropt. Ik denk dat ik maar eens richting de 4000 kcal moet, maar wil niet te veel vet aanzetten, maar moet echt wel weer ff massa maken, want mijn trainingsgewichten gaan nergens over.

Precies!!het gaat meer om het feit dat je niet alles online hoeft te gooien over wat er aan de hand is in je leven, al helemaal niet als het gaat om je feces incl foto
then again, vrouwen puupn nie dus misschien ben ik gewoon in shock van hoe t eruit ziet![]()
Vrouwen stinken wel veel minder hèAls ik bouten ben zetten ze in sjiehiena de vuilnisbakken buiten.

Lijkt me ook sterk

Een foto van Berts poep..

Niet dat het aan mij is iets te zeggen want ik weet oliebollen en pindakaas alleen voor anderen op het internet maar man, man, man what the f**k.........
Dit hoeft echt niet

)
)
)
)
)
)
)
)

(Niet geweldig, maar ook niet slecht..weinig pijntjes!)
Ben blij dat ik dat gemist heb... Er wordt hier op het forum wel gezegd dat in dit topic ALLES kan maar dit ging er dan toch wel over vermoed ik 
bahah, slingerreps is wel een mooie term. Mag ik die overnemen?Beetje druk op werk momenteel, dus mijn excuses voor het verzaken en niet lezen van andere logs.
Hier even snel de training..
Push:
Cable fly's:
10kg: 20, 15 (warmup)
12.5kg: 15
15kg: 12 (2 licht forced), 10, 8
10kg: 15 (TUT & MMC, dikke pomp al!)
Dumbbell press:
16kg: 15
22kg: 15
24kg: 13 (hoppa!)
26kg: 10
28kg: 8
30kg: 6 (hard!)
34kg: 4, 3 (op=op)
Incline smithpress:
40kg: 15
50kg: 12 (TUT & MMC)
60kg: 11 (oef!)
70kg: 8, 6 (op=op)
Standing alternate frontraise ss standing alternate side raise:
3kg: 20, 15 ss 3kg: 20, 15
4kg: 15 (gore pomp!) ss 4kg: 15
5kg: 15+5slingerreps ss 5kg: 15 (niet allemaal even netjes)
Seated dumbbell shoulder press (met back support):
12kg: 20
18kg: 20, 14
24kg: 9, 8, 6
Rope pushdown:
10kg: 15 (TUT & MMC)
12.5kg: 12 (2f.)
15kg: 8 (matige uitvoering..)
17.5kg: 7 (2f.)
Dropset: 17.5-15-12.5-10-7.5kg: 3, 3, 5, 6, 20 (genoeg zo!)
Rating:(Niet geweldig, maar ook niet slecht..weinig pijntjes!)

Ik heb gisteren de beste drol gelegd, ging niet weg bij spoelen en kwam tot aan mijn billen.
IK HEB JE GEWAARSCHUWD!
*verwijderd*
Ik heb maar niet geklikt, sommige dingen hoef ik niet te weten ....

haha..ik ben een ras pessimist! Bert had schijt aan mijn lig blijkbaar!Ik zou vooral beter willen worden ipv doodgaan... ik ben echter een optimist
Edit: lees ik het nu goed dat @Bert in dit topic gescheten heeft?Ben blij dat ik dat gemist heb... Er wordt hier op het forum wel gezegd dat in dit topic ALLES kan maar dit ging er dan toch wel over vermoed ik
![]()
Jij mag dat! Het is op mijn werk eigenlijk nooit te voorspellen. Beetje rennen of stilstaan..en deze week is rennend begonnen..bahah, slingerreps is wel een mooie term. Mag ik die overnemen?
Goede training verder Marv! Is het druk op werk deze tijd van het jaar?![]()

Thanks Neet..Goeie DB presses Marv!
Ik heb maar niet geklikt, sommige dingen hoef ik niet te weten ....![]()
Bedankt dat je het even uitlegt.het gaat meer om het feit dat je niet alles online hoeft te gooien over wat er aan de hand is in je leven, al helemaal niet als het gaat om je feces incl foto
then again, vrouwen puupn nie dus misschien ben ik gewoon in shock van hoe t eruit ziet![]()
Euh... de foto was allang verwijderd, dus je reactie snijdt weinig hout.Niet dat het aan mij is iets te zeggen want ik weet oliebollen en pindakaas alleen voor anderen op het internet maar man, man, man what the f**k.........
Dit hoeft echt niet
?Kwestie van prioriteiten. Alle andere logjes lezen kost gewoon net teveel tijd dan..Bedankt dat je het even uitlegt.
Euh... de foto was allang verwijderd, dus je reactie snijdt weinig hout.
Lekker training hoor Marv. Zo druk was je toch niet als je wel onder werktijd kan trainen en loggen?

Zit je nu @Bert een beetje te jennen?

Haha..Zit je nu @Bert een beetje te jennen?
Stabiel weer voor een beetje fietscardio idd. Ik probeer er tussen de middag even uit te gaan![]()

Up and down boy!Toch maar wat preventieve strafcardio vandaag..
Preventieve strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals
En de voeding...vanavond dus AYCE bij shizen met vrienden..![]()

Precies! Vandaag weer iets up..

2x14.5km..is net te doen IMO.

Precies! Vandaag weer iets up..
29 totaal is net leuk nog.
boh, Marvin. Ik wist dat je af en toe een beetje uit de bocht kunt vliegen. Maar je hebt me echt verbaasd; je vreet misschien nog wel meer dan @wovano.Precies! Vandaag weer iets up..
Enfin..gewichtstoename valt mee..
Meting & weging:
Gewicht: 81.7kg (+0.8kg t.o.v gister)
Taille: 75.1cm (+0.3cm t.o.v gister)
@Bert ter info: Before
Gister was dus AYCE. Even kijken hoe goed mijn geheugen nog is vandaag..
Is AYCE toch?
Ronde 1:
Carpaccio
Thai spicy chicken
Yakitori
Zalm
Ronde 2:
Beef teriyaki
Gyoza
Black pepper beef
Eendenborst
Ronde 3:
Carpaccio
Caramel chicken
Yakitori
Zalm
Ronde 4:
Thai spicy chicken
Caramel chicken
Ebi tempura
Ebi Karokke
Ronde 5:
Carpaccio (2x)
Caramel chicken
Mini loempia's (2x)
Crispy beef
Ronde 6:
Biefrolletjes
Beef teriyaki
Eendenborst
Zalm
Ronde 7:
Yakitori
Beef teriyaki
Carpaccio
Thai spicy chicken
Ronde 8 (toetjes):
Sweet bun
Fruit in kokos
Spekkoek
Bolletje mango ijs
En drie cola light, want wil niet dik worden..
Er werd weinig shared dining gedaan aan tafel. Er waren er twee welk voornamelijk Sushi aten en de ander tjapte steeds zijn eigen porties. Zodoende deed ik dat ook natuurlijk. Verder nog wat leftovrs van maten op, want hey..zo ben ik.
Vandaag dus even vet in spieren omzetten! Pull it is!
Pull:
..
..
..
En de voeding...
Voeding, woensdag 19-12-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop NOXpump (CTC labs)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 PadThai (~750kcals)
~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

Zo Marvin, nu hoor je het eens van een ander....boh, Marvin. Ik wist dat je af en toe een beetje uit de bocht kunt vliegen. Maar je hebt me echt verbaasd; je vreet misschien nog wel meer dan @wovano.![]()