Preacher curls zijn genadeloos he?
die hakken er wel lekker in ja!

Daar is
@Robke78 de belichaming van
Ik denk dat de meeste belgen van thuis wel meekrijgen wat goed is en waar ze op moeten letten bij de inkopen, terwijl de meeste nederlanders vooral leren dat ze de goedkoopste verpakkingen moeten zoeken
zit wat in! Meer is beter!!
Behalve
@Robke78
Althans, afhankelijk van hoe je tot de definitie "wat goed is" bent gekomen
Kloppen die kcals voor wandelen van jou? Ik verbrand hetzelfde in een uur als ik 6km per uur wandel.. what am i doing wrong
geen idee. Gebruik vaak een calculator op runinfo. Of het ook echt klopt..geen idee, maar mijn wandelen is bijna het tempo waarop sommige joggen (7a8km/uur)
He he, niet noodzakelijkerwijs goed voor hart en bloedvaten en het vetpercentage
uhu..maar het leveb moet ook leuk blijven..
Voor mij hetzelfde op de crosstrainer...30 min 3.5km...gem. hbm 118 350 Kcal
Is jou registratie ok? misschien je hartslag uppen? hoger tempo?
@Skatermarvin
tempo ligt vrij hoog, maar blijft een schatting..
Ik loop 6km per uur, en dan heb ik al een groot deel van de weg kramp in mijn schenen omdat dat eigenlijk wel heel snel is voor mijn korte pootjes, geen idee of mijn registratie okay is tbh, dat is wat “mapmyrun” zegt

maar vind 300kcal in halfuurtje wel super veel, zou mooi zijn als ik dat ook red
Crosstrainer is wel wat intensiever dan wandelen denk ik, dus dat klopt denk ik eerder dan
uiteindelijk is het puur voor een goed gevoel die cardio. Ik kon ook de auto pakken naar de super en het postkantoor, maar ben in plaats daarvan gaan lopen. In totaal wel langer weg geweest, maar ongeveer 30 minuten echt gelopen
Je kan evt nog vergelijken met andere programma's ...wellicht heb je dat al wel gedaan
Anders maar op de crosstrainer dan? hop..hop..hop
Die indicatie op zo een apparaat gaat ook echt alle kanten op. Vind het ook erg lastig om in een cut echt je deficit te bepalen met cardio erbij..
Ik vraag me überhaupt af hoe je je verbranding tijdens wandelen exact berekend. Loop je met een hartslagmeter om? Zo ja, is de nauwkeurigheid nog beperkt lijkt mij. Bij hardlopen zal de indicatie beter zijn.
Op basis van hartslag kun je een redelijke indicatie krijgen. Je lichaamsgewicht (o.a. VVM) heeft best een grote impact, dus jij als kleine dame zal helaas in een uur niet zo veel verbranden als een man die 20 kg zwaarder is. 300 kcal in een halfuur lijkt mij voor wandelen ook erg veel. Op de crosstrainer haal ik dit wel als ik steady-state train. Met interval / HIIT kom ik een stuk hoger.
ook hartlopend kun je slecht voorspelle. Het is allemaal ook erg afhankelijk van je conditie e.d.
Gisteravond erg lekker gegeten. Verse tomaten-paprika soep. ~400g pulled beef, roseval aardappels en gewokte peultjes en groene asperges. Daarbij nog 3 wijntjes en een glaasje licor43 en wat smeersels op tafel..
Vanmorgen dus weer 82.5kg. En dan morgen het typische oudjaars gebeuren..drank, oliebollen..nog meer oliebollen..een kilo oliebollen..nog meer drank en hapjes..dus schat woensdag een kilootje of 84-85
Vandaag een rustdag..beetje Netflix en chill.
De voeding tot nu toe
(Tot nu toe geplande) voeding zondag 30-12-2018:
10:00 3 koppen koffie
12:15 100g fricandeau
13:45 1 pistolet + 3 gebakken eieren
16:00 Grenade reload flapjack + 25g whey isolaat (xxl)
18:00 Pizza (zo een diepvriesgeval van Dr. Oetker)
20:00 35g nightprotein (xxl)
E/K/V geen idee