dat is ook weer waar....
hell yeah

Jij ook de kerst weer overleefd?
Inderdaad. Ik kreeg thuis te horen dat met Kerst het eten ook niet belangrijk is. Natuurlijk gaat het om de gezelligheid, maar als ik droog sta en het als cheat beschouw en mij de rest van de dag inhoud, ga ik toch wel even lekker genieten van het kerstdiner en veel vreten. Laat dat konijn en alle ovengerechten maar komen. Even niet op de macro's letten.

Zo is het! Lekker genoten van kerst??
Krijgen we nog een zout-rating in apenkoppen?
Zoveel apekoppen heb ik niet vrees ik!
Enfin, eerste kerstdag lekker gegourmet met de vrouw thuis. Verder ontbeten met cinnamon rolls (
http://danerolles.nl/recept/sticky-kaneelbroodjes/) en heel wat drankjes gedurende de dag..
Gister ochtend als ontbijt twee kaneelsterren (
https://bolletje.nl/producten/id-313/kaneelsterren/) en een shake. Daarna gaan brunchen..
Voorgerechtjes: carpaccio, beenham met mosterdsaus, huzarensalade + een berg brood met kruidenboter
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met sukade, aardappelpurree & rode kool met spruiten in knoflookjus + glas sauvignon
Nagerechtjes: appelkruimeltaart, spekkoek, spekkies, brownie met slagroom, pannacotta met rood fruit etc etc.
Van dat alles zoveel gegeten dat ik in eerste instantie 0.0 zin had om nog naar mijn schoonfamilie te gaan voor nog meer eten
Maar goed..duty calls! Daar een hoop spekjes zitten vreten, want tja..zoete zooi gaat altijd. Qua eten bruschetta, surinaams pasteitjes, kipsate, pulled chicken en ongeveer een liter zelfgemaakte bastogne ijs
Meting & weging (post-kerst):
Gewicht: 83.9kg (
+3.8kg)
Taille: 77.0cm (
+3.0cm)
De planning voor vandaag...wel wat spierpijn nog her en der
Legs:
..
..
En de voeding..
Voeding, donderdag 27-12-2018:
8:00 2 koppen koffie