hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had interesse in 'de lifestyle',...en ik praat daar graag over..20 min praten? moet wel een aardig persoon zijn om je zolang van je training weg te houden.

Thanks!

Het werden zelfs twee gebakjes vandaag!marvin jij bent wel makkelijk met een x gebakje of taart op het werk ofniet?dat zeg je niet snel af? doe je alleen als je echt in de cut zit ofzo?of zie je er geen kwaad in of hoe werkt zoiets?

20 min praten? moet wel een aardig persoon zijn om je zolang van je training weg te houden.

Goeie mentaliteit marvin je leeft ook ma 1x en we zijn geen pro's

Nope...hij had geen eens t**tenshe probably had big boobs
OT: Hoe lang duurt zo'n Ryan cycle ongeveer?

Het werden zelfs twee gebakjes vandaag!
Het gaat bij mij een beetje in periodes...periodes heel streng (slechts beetje/geen junk in het weekend) en periodes zoals nu, waarbij ik vind dat ik ook lekker moet leven...vind het alllemaal wel best zo, als ik alles moet laten om een fysiek te bereiken dan sla ik over...
Ben al redelijk obsessief met deze sport bezig en vind gewoon dat het enigsinds binnen de perken moet blijven...Echter geeft het me ook op zijn tijd een erg goed gevoel er echt even voor de volle 100% voor te gaan, superstrict te eten..en jaja ook taartjes weigeren..![]()
Goed idee! Of van die crush grippers!nette training....en neem de volgende x ff een stressballetje mee...scheelt weer 20 min. doe je toch nog wat.

Nee..maar slaap vannacht bij m'n vriendin..dus nu al spullen pakken..morgen slapen we wel daar! Was m'n birthday cadeauVeel plezier!!Gaan jullie daar vannacht al slapen?
!