Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup..

Been there done fat..Of meneer gaat gewoon eens serieus bulken en cutten in plaats van al dat gemarvin. Ik ben er van overtuigd dat Marvin nog lang niet op zijn max zit.
Just my two cents, ik ga weer verder met olijfolie in m'n schouders zetten
Precies. Ik leef naast dit geklooi..omdat ik wel inzie dat ik nooit een topbodybuilder wordMaar wij weten allemaal dat @Skatermarvin veel meer dingen doet dan bodybuilden.
maccen, frituren, onbeperkt cocktails drinken

Haha, graag gedaan..denk..Heerlijke comments weer vandaag in dit log!
Heb vandaag een echte rotdag beleefd, nu net thuis gekomen en na enkele minuten door alle (veel!) Posts te gaan, ben ik op slag weer goedgezind!Thanks @Skatermarvin , @Bert , @neet61, @darude0306 en co for making my day a bit less shitty zullen we maar zeggen

Thanks!

Wow, die shreds op de laatste foto zijn karmawaardig.
Ik heb ook wel strepen lopen trouwens.
Komt dat niet door die 12 gram zout per dag?
Zo heeft iedereen zijn hobby's, beetje respect graag.Sommige mensen zullen ook zo over jou denken als jij in de gym aan het trainen bent. Ik probeer gewoon allebei te kunnen, een soort @Schwarzeneggertje zeg maar.
Ja, goed punt. Het ging me er meer om dat die onderzoeken redelijk generaliserend zijn en in een kwaliteitskrant heb ik nog nooit zoiets gelezen. Gelukkig vindt mijn omgeving (en dan bedoel ik niet de mensen op dit forum, want die kennen mij niet IRL) niet egoïstisch of onprettig, maar juist sociaal.
O ja, daarvoor heb je nog karma te goed. Thanks!
Ik liep maar een beetje te kloten en heb gewoon de neiging dt-fouten te verbeteren. Meestal houd ik me wel in, maar Marvin kan het wel hebben. Het doet mij trouwens oprecht plezier dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren om je humeur wat op te vrolijken. Na regen komt zonneschijn, morgen kan alleen maar beter.![]()
Geen idee of die strepen door zout kwamen. Ik klooi eigenlijk nooit met zout..hou het altijd hoog. Dan heb ik geen enorme vochtschommelingen. Behalve wanneer ik ga zuipen op vakantie, dan is het vaak drama.
Ik loop maar een beetje te geinen joh en doelde enkel op het woord 'verschrikkelijk'.Zolang je maar niet naar hardlopers roept "Ze hebben 'm al hoor!", is het goed; dat heb ik zo vaak gehoord.
![]()
die had ik nog nooit gehoordIk dus ook..

Whahaha, true story! Misschien een keer of 10 inclusief op school..
Het gaat nergens over, maar is altijd wel gezellig hier
Was het in Vlaanderen ook totale verkeerschaos?

True that! Maar dat is in principe alles wat je hartslag een optater geeft..
Was het zo ergThanks @Bert ! En inderdaad, na een dag zoals vandaag kan het morgen alleen maar beter zijn. Zo zie je maar, ieder nadeel heb zijn voordeel![]()

Jup..die wel want die zeg ik natuurlijk zelf regelmatig als ik er eentje voorbij zie rennen..![]()

Gauw weer vergeten!! Hoe gaat het vandaag?Oh ja, ook hier redelijk wat sneeuw gevallen. Ik kon deze avond zelfs met mijn wagen niet meer dat kleine bergje op. Was nogal zielig om zien. Lachen hoor!
Maar goed, de sneeuw was eigenlijk nog het minste van mijn zorgen vandaag. Was gewoon een absolute off day, zo eentje waar blijkbaar alles wat mis kàn gaan, ook effectief mis gaat, en dat dan allemaal op dezelfde dag!
Maar anyway, jullie allen hebben mijn humeur opnieuw een boost gegeven! Waar voor dank!![]()
Jup inderdaad..
Mijn neus loopt soms ook hard. Gelukkig kan ik hem steeds bijbenen.

)
)
)
), 8 (top!), 8 (nipt
)
)
), 8 (2 flink forced), 6+2 (hele korte pauze..
)
)
), 12, 12, 10, 8 (2f.
)
)

(prima!)Hopen dat dit wat doden aan de zeik zet.Bedrijfsfysio:
Zojuist terug van de bedrijfsfysio. Een man met een bak ervaring en geeft altijd een hoop vertrouwen.
Hij heeft wederom mijn sleutelbeen en eerste rib letterlijk rechtgeduwd, zowel horizontaal als verticaal.
Verder denkt hij dat het toch deels veroorzaakt wordt door een disbalans tussen mijn voor- en achterkant. Hij adviseerde daarom iets minder focus op push te doen en des te meer op pull, en dan met name rhomboids.
Daar kunnen we wat mee. Mogelijk ook maar eens proberen om tijdens pushworkouts toch ook maar iets voor rhomboids te doen om de boel in balans te trekken![]()
Hou op schei uit. Dit was voor mijn gevoel hoe dan ook nuttiger!

Klinkt niet onaannemelijk hoor.Bedrijfsfysio:
Zojuist terug van de bedrijfsfysio. Een man met een bak ervaring en geeft altijd een hoop vertrouwen.
Hij heeft wederom mijn sleutelbeen en eerste rib letterlijk rechtgeduwd, zowel horizontaal als verticaal.
Verder denkt hij dat het toch deels veroorzaakt wordt door een disbalans tussen mijn voor- en achterkant. Hij adviseerde daarom iets minder focus op push te doen en des te meer op pull, en dan met name rhomboids.
Daar kunnen we wat mee. Mogelijk ook maar eens proberen om tijdens pushworkouts toch ook maar iets voor rhomboids te doen om de boel in balans te trekken![]()
Sorry Bert maar van jouw 'geintjes' begrijpt niemand hier iets.Ik loop maar een beetje te geinen joh en doelde enkel op het woord 'verschrikkelijk'.Zolang je maar niet naar hardlopers roept "Ze hebben 'm al hoor!", is het goed; dat heb ik zo vaak gehoord.
![]()
Hopelijk kun je hier weer mee verder.Bedrijfsfysio:
Huh, dat is niet mijn geintje.Sorry Bert maar van jouw 'geintjes' begrijpt niemand hier iets.
Dat is juist een dom geintje wat echt mijn neus uitkomt. 
Jij bent 'iedereen'?Sorry Bert maar van jouw 'geintjes' begrijpt niemand hier iets.
Face Pulls and Bent-Over Lateral Raises moest ik ook gelijk aan denken. Ik zelf heb ook wel een beetje disbalans, ook van nature (bij mij ook links-rechts overigens).Klinkt niet onaannemelijk hoor.
Rear of bent-over lat raises, batwings, face pulls,reverse flyes, dat soort dingen?
Marv, wat fijn dat je (eindelijk?) het gevoel hebt dat je hiermee verschil kunt maken. Nu maar hopen dat dit ook echt zo is. Fingers crossed!Bedrijfsfysio:

Huh, dat is niet mijn geintje.Dat is juist een dom geintje wat echt mijn neus uitkomt.
![]()
Hihi geintje
Nou, hij had het wel minder specifiek over halve isolatie shit. Gewoon row to grow..maar wel met focus op schouderbladretractie (= retractie tochKlinkt niet onaannemelijk hoor.
Rear of bent-over lat raises, batwings, face pulls,reverse flyes, dat soort dingen?
) Sorry Bert maar van jouw 'geintjes' begrijpt niemand hier iets.

Ik hoop het ook! En anders mocht ik na mijn vakantie gewoon terugkomen

Huh, dat is niet mijn geintje.Dat is juist een dom geintje wat echt mijn neus uitkomt.
![]()
triggered!!
Die doe ik al..het is wel echt gewoon het midden van mijn rug wat een stuk sterker moet. Dat is mooi..want dan kan ik weer lekker zwaar rug gaan trainenFace Pulls and Bent-Over Lateral Raises moest ik ook gelijk aan denken. Ik zelf heb ook wel een beetje disbalans, ook van nature (bij mij ook links-rechts overigens).

Fingers crossed inderdaad!Marv, wat fijn dat je (eindelijk?) het gevoel hebt dat je hiermee verschil kunt maken. Nu maar hopen dat dit ook echt zo is. Fingers crossed!![]()

):
verklaart wel waarom ik me zo slap als een vaatdoek voelde gisteravond.. -0.8kg t.o.v gister)
* Heb gewoon al mijn crappy preworkouts in 1 pot gestopt, waaronder: The Curse, Mount Nutrition PWO, Insane PWO en vast nog wel iets![]()

Mijn verwachtingen zijn dus niet al te hoog..
Zoals verwacht..traplopen was al zwaar vandaag..

)
), 6 (
)
)
bijna kuitkramp!), 8 (AU!
), 6 (2f.
)
)
), 10 (2 licht forced..)
bijna buikspierkramp..whut??) ss Bw+5kg: 15 (brand aardig!
), 10 (man, man!)
)
(Ach, ik ben geweest..)
Meestal is het andersom.Zoals verwacht..traplopen was al zwaar vandaag..
Dan gaat legday natuurlijk niet veel beter..![]()