- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo lieve Marvin. GEFELICITEEEEEEEEEEERD MET JE VERJAARDAGGGGGG!
33 en nog altijd een jonge Adonis.
Geniet van je kasteeltjes vandaag en van all the Greek food.![]()

een fijne rest van de dag daarna

zou bij mij slecht plan zijn, ik zou slap op mijn benen staan zonder eten en bang zijn dat er alleen spieren afbreken

Thanks!!

Whahaha, mijn benen zijn altijd slap, dus dat excuus kan ik niet gebruiken..en verder, wat je niet hebt kan ook niet wegeen fijne rest van de dag daarna
zou bij mij slecht plan zijn, ik zou slap op mijn benen staan zonder eten en bang zijn dat er alleen spieren afbreken![]()

geloof me, er kan altijd van af, en daar doe je het allemaal niet voor.
Merci!
Je verbrand niet zomaar zuurverdiende massa hoor..geloof me, er kan altijd van af, en daar doe je het allemaal niet voor.
Thanks!

Niet zomaar, maar wel om een te laag bloedsuiker gehalte te voorkomen als je lichaam geen andere korte termijn oplossingen meer heeft
Niet zomaar, maar wel om een te laag bloedsuiker gehalte te voorkomen als je lichaam geen andere korte termijn oplossingen meer heeft
Als je daarna eet gaat er zeker als naturel echt geen reet gebeuren hoor

Dit gebeurt echt niet binnen een dag hoor...

Dat zo wie zo, en het meeste onderzoek is gedaan naar aerobische trainingen in een fasted state, niet zo zeer krachttraining.