Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit..

Pfoe gelukkig maar zeg!
Van Harte Gefeliciteerd! Congratz en enjoy. Dit is de dag dat marvinnen echt toegestaan is.
Geniet ervan, heb je verdiend.![]()
![]()
Thanks!
Thank you!
Gelukkig maar, voor de zekerheid toch maar een stuk taart preworkout, dus nu is er zeker niks aan de hand!Dat zo wie zo, en het meeste onderzoek is gedaan naar aerobische trainingen in een fasted state, niet zo zeer krachttraining.

Thanks

Merci

Komt goed

)
), 8 (TUT & MMC
), 8 (oef!), 8 (nipt, na korte pause..
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Niet heel veel gedaan, maar was prima zo!)Rating:(Niet heel veel gedaan, maar was prima zo!)
eentje extra voor je verjaardag dan... 
Thanks!
Die had ik in de ochtend al opgegeten..
Gelukkig maar! Uiteindelijk best wel spierpijn en verotte poten nu, dus was blijkbaar voldoende..
Jup..ik had weer een extra taartje verdiendGa je nu een taartje meer eten na die verbrande calorie tijdens legday ?
Ik vraag dit voor een vriend....![]()

Thanks! Die bestaan overigens wel hoor..is een soort 4-6 persoons taart, of 1 MarvinDe dag is bijna om, maar ik pak nog even snel de kans om je gewoon nog eens te feliciteren: Gefeliciteeeerd!
![]()
Eigenlijk zou de bakker voor jouw verjaardag volgend jaar een reuze kasteel maken ipv al die kleine kasteeltjes. Moet je 'm wel helemaal alleen opeten![]()
Thanks! Net op de valreep

Jup..
Zie hierboven

Ik zal zo even verslag doen..
Valt enigzins mee..Inderdaad, ben benieuwd hoe het varkentje erbij staat deze morgen![]()
Komt goed!

(Hier klopt vast geen zak van
)
Never grow up!
):die caramel reep uit de jaren 80?

Vind het oprecht 1 van mijn leukste verjaardagscadeaus..
Is ook wel een fijne Griek.
Vind het oprecht 1 van mijn leukste verjaardagscadeaus..
![]()
Meets taart =
![]()