Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nee hoor, ben in een aardige bui ;)
Niet doen! Als ik het doe is het een combinatie, en niet enkel de burners erin.

Ik zou het gewoon niet doen..:thumbs:
Maar, maar, ik moet toch op mijn 40ste nog eens jacked kunnen staan eer ik terug het strijdveld op ga, naar gevoel is het nu of nooit...
Ik bedoel btw een legale burner en geen xamoi ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.742
Maar, maar, ik moet toch op mijn 40ste nog eens jack kunnen staan eer ik terug het strijdveld op ga...
Dan moet je toch schrappen in kcals. De meeste burners zullen hooguit 5%* meer verbranden..

En legale burners nog minder

* Dit is uiteraard uit de lucht gegrepen en niet gemeten..

Schrap zelf in kcals :mad:

Neen serieus, ik heb wel voldoende kcals nodig ivm het werk en die akelige ziekte.

• #40.744
Schrap zelf in kcals :mad:

Neen serieus, ik heb wel voldoende kcals nodig ivm het werk en die akelige ziekte.
Dan zou ik het jacked zijn lekker laten. Je bent al een stuk droger dan voorheen en hebt toch een paar serieuze armen en een goede rug (met weinig rug lovehandles ;) )

Echt zeer degelijke shape weer neergezet! En nu eens zien hoe snel het weer weg is. Ik denk dat er 7,1 kg bij komt in je vakantie.

• #40.746
Echt zeer degelijke shape weer neergezet! En nu eens zien hoe snel het weer weg is. Ik denk dat er 7,1 kg bij komt in je vakantie.
Haha, dat valt nog mee dan. IK ga op vakantie altijd reteveel vocht vast houden, dus mijn shape is altijd binnen no time naar de maan..

Maar goed, even een nieuw startpunt:

Weging & meting ('Before holiday':cool:):
Gewicht: 78.4kg (-0.2kg t.o.v gister)
Taille: 72.0cm (-1.0cm t.o.v gister)

Nice!:woot:

Fijne vakantie :D

Geniet van jullie vakantie!

veel plezier op jullie vakantie! :marvin:

Moet er niet een nieuwe pol komen, waarin we kunnen stemmen op zijn terugkomstgewicht?

We moeten de tradities hier wel een beetje in ere houden.

Veel plezier!

Nou daar weet iedereen de uitkomst wel van :roflol:

Kan er een multi-choice van gemaakt worden ??

Terug
Naar boven