Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik zou eerder zeggen dat iedereen in een reactie het precieze gewicht achterlaat tot een cijfer achter de komma en diegene die het dichtst bij zit wint alle prijzen die @Skatermarvin wint met prijsvragen tot zijn volgende vakantie.

Ik zou eerder zeggen dat iedereen in een reactie het precieze gewicht achterlaat tot een cijfer achter de komma en diegene die het dichtst bij zit wint alle prijzen die @Skatermarvin wint met prijsvragen tot zijn volgende vakantie.

Dan zou ik gokken op een lichaamsgewicht gelijk 1294.63 quarter pounder burgers opgeteld met 3728 deep dish pizza's.

Ik had intussen wel een update verwacht hier met foodpics en een hoop cocktails. :P O ja, en natuurlijk een tussenstand + ##kg en ##cm.
Vermaak je je een beetje en leef je nog? :cool:

Ik had intussen wel een update verwacht hier met foodpics en een hoop cocktails. :P O ja, en natuurlijk een tussenstand + ##kg en ##cm.
Vermaak je je een beetje en leef je nog? :cool:
Op Instagram staat een heleboel. Dan merk je dat die waarschijnlijk al 2kg suiker op heeft.

Op Instagram staat een heleboel. Dan merk je dat die waarschijnlijk al 2kg suiker op heeft.
Aha. Ik ben niet van de social media; dit forum is een uitzondering. 8000 kcal aan suiker, valt mij nog mee. :P
In de bulk pleurt mijn coach ook gewoon dagelijks 80 gram dextro intra-WO in mijn schema.

Volgens mij valt de schade nog aardig mee tot nu toe.

De bolle buik-foto's zullen wel komen... :D

Ik ben tenminste uniek :dunno:

Terug
Naar boven