- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Welkom backMijn "beta" aanstellerig gedrag is bijna voorbij dus i'll be back 100%... soon...![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom backMijn "beta" aanstellerig gedrag is bijna voorbij dus i'll be back 100%... soon...![]()
Ik ben blij, maar ook boos, dus ik spreek het niet uit.Mijn "beta" aanstellerig gedrag is bijna voorbij dus i'll be back 100%... soon...![]()
Dat is wel gelukt!
Done!
Thanks!
Haha, door die ene poll optie raadt bijna niemandMoet er niet een nieuwe pol komen, waarin we kunnen stemmen op zijn terugkomstgewicht?
We moeten de tradities hier wel een beetje in ere houden.

Thanks

Dank u

Haha, dat dus
..

Uhu..
Jup..
Niemand durfde te gokken..je zat trouwens goed in de buurtIk zou eerder zeggen dat iedereen in een reactie het precieze gewicht achterlaat tot een cijfer achter de komma en diegene die het dichtst bij zit wint alle prijzen die @Skatermarvin wint met prijsvragen tot zijn volgende vakantie.
Dan zou ik gokken op een lichaamsgewicht gelijk 1294.63 quarter pounder burgers opgeteld met 3728 deep dish pizza's.

Sorry, was te druk met vakantie vieren. En DBB op mijn telefoon is niet te doen wanneer ik veel moet quoten etc..Ik had intussen wel een update verwacht hier met foodpics en een hoop cocktails.O ja, en natuurlijk een tussenstand + ##kg en ##cm.
Vermaak je je een beetje en leef je nog?![]()
UhuOp Instagram staat een heleboel. Dan merk je dat die waarschijnlijk al 2kg suiker op heeft.

Haha, Het ging vrij lang goed op vakantie, tot de laatste 6 dagen all inclusive..Aha. Ik ben niet van de social media; dit forum is een uitzondering. 8000 kcal aan suiker, valt mij nog mee.
In de bulk pleurt mijn coach ook gewoon dagelijks 80 gram dextro intra-WO in mijn schema.
Soooon!Hoog tijd dat hier terug wat leven in de brouwerij komt, zeker op vrijdag![]()
Tot die tijd wel ja..Volgens mij valt de schade nog aardig mee tot nu toe.
Klopt..
Je zag er laatst op de foto zelfs wat mager uit..veel afgevallen?Ik ben benieuwd, mijn buikje is iig strakker geworden![]()

WAhahaha

Das niet helemaal..huub, huub, barbatruc...
Uhu..

Definieer uniek..
Ik heb wel aan jullie gedacht..Dus posten op instagram doet hij wel regelmatig? Zijn vriendjes van dbb laat hij in de steek...
@Skatermarvin: Why dont you love us?![]()

SOOOOOON!Mijn "beta" aanstellerig gedrag is bijna voorbij dus i'll be back 100%... soon...![]()
...
Jup..de laatste 6 dagen all in gaven de genadeslag@Skatermarvin op insta is ze vp al weer 14% minimaal. Dus het gaat lekker
T/m Miami ging het prima..Ik ben blij, maar ook boos, dus ik spreek het niet uit.
maar stiekem: can't wait!

):Teveel moeite..maar dit was voor:Welkom terug
Post eens een foto naast elkaar van pre en post holiday? dan hebben we een beter beeld![]()
Gister was het 86.2kg, dus toen zat je goedYAYYYY Marvin is back! Ik gokte stiekem op 85-90kg (sorry, Marv!), dus dan valt de schade wel mee!

-15kg, zonder echt te cutten, alleen veel minder gejunkt.Je zag er laatst op de foto zelfs wat mager uit..veel afgevallen?
)hahaha, gvd Marvin. Ik kan al dat lekkers niet aanzien. Nog een weekje tot ik weer eens mag bunkeren.Teveel moeite..maar dit was voor:
![]()
Gister was het 86.2kg, dus toen zat je goed
Nog even een deel van de reden dat ik nu dik ben:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik zou hetzelfde gezegd hebben.
Vind je Marvin ook zo lekker dan?
Zeker vind ik Marvin een heerlijke vent.
Snap ik! Al veel gepland?hahaha, gvd Marvin. Ik kan al dat lekkers niet aanzien. Nog een weekje tot ik weer eens mag bunkeren.![]()

Begrijpelijk

Jup..de vakantievetjes er weer af en weer zwembroekproof wordenDat eten ziet er allemaaluit.
Ik had me ook gewoon helemaal volgevreten denk ik
Nu heb je alvast weer een doel om naar toe te werken![]()