MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

FB_IMG_1551182400473.jpg

Valt wel mee. Ofja.. Het zal vast wel weer uit de hand lopen. :emo:
Zaterdag eet ik gewoon volgens schema natuurlijk. Zondag moet ik even een aanpak bedenken. De wedstrijd is in een theater, dus er zal geen magnetron zijn. IIFYM/low carb food zoals salade meenemen. De wedstrijd is pas laat afgelopen en een vriend wilde @wovano op McDonald's trakteren. Ik vermoed dat ik het dan ook niet braaf bij een bakje kwark of salade.... :windup: Of misschien wel, want ik wil niet dik worden.
Sowieso komen er koekjes van Humble & Crumble binnen voor het wedstrijdweekend. Als je niet weet wat dat is, raad ik je zeker aan even de instagram te checken. Fucking grote koeken met lekkere vulling enzo. drool:
Maandag wordt een dagje helemaal niet op macro's letten, maar ik heb niet per definitie zin in vette zooi. Ik verlang naar een omelet met spek en groente. Of naar havermout met nutella erin... Verder uiteten bij 't Zusje, dus dat gaat wel uit de hand lopen. hehhee.

Daarna weer normaal doen en woensdag met vrienden nog AYCE spareribs eten. :eatmeat: Dan weer back on track voor een maand of misschien twee. :pressing:

Ik was even confused wiens log dit nou was :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.806
Nog 10cm te gaan voor een Marvin pens :marvin:
Uhu..maar mijn pens mag wel weer naar omtrek 'meisje'
:roflol:
He? Is hij dan eindelijk eens aan het bulken? Miss dat hij dan toch nog wat massa aanzet :trollface:
Op vakantie bulk ik bij de regel altijd. Dus bulk gemiddeld 3a4 weken per jaar:roflol:
True story!
Valt wel mee. Ofja.. Het zal vast wel weer uit de hand lopen. :emo:
Zaterdag eet ik gewoon volgens schema natuurlijk. Zondag moet ik even een aanpak bedenken. De wedstrijd is in een theater, dus er zal geen magnetron zijn. IIFYM/low carb food zoals salade meenemen. De wedstrijd is pas laat afgelopen en een vriend wilde @wovano op McDonald's trakteren. Ik vermoed dat ik het dan ook niet braaf bij een bakje kwark of salade.... :windup: Of misschien wel, want ik wil niet dik worden.
Sowieso komen er koekjes van Humble & Crumble binnen voor het wedstrijdweekend. Als je niet weet wat dat is, raad ik je zeker aan even de instagram te checken. Fucking grote koeken met lekkere vulling enzo. drool:
Maandag wordt een dagje helemaal niet op macro's letten, maar ik heb niet per definitie zin in vette zooi. Ik verlang naar een omelet met spek en groente. Of naar havermout met nutella erin... Verder uiteten bij 't Zusje, dus dat gaat wel uit de hand lopen. hehhee.

Daarna weer normaal doen en woensdag met vrienden nog AYCE spareribs eten. :eatmeat: Dan weer back on track voor een maand of misschien twee. :pressing:
Klinkt goed allemaal! Bij wedstrijden kun je overigens vaak wel iets redelijk gezonds halen overigens..

@ScumbagAnnie Wovano mag kiezen. Als dat mcdonalds is vind ik dat helemaal prima haha
McDonalds is prima, maar denk dat je na een wedstrijd alles prima vind:o

Ik was even confused wiens log dit nou was :roflol:
Snap ik..:roflol:

Ik heb trouwens op vakantie slechts 1 keer getraind en dat mocht ook geen naam hebben. Nu hoopte ik dat mijn blessure minder zou worden op vakantie, maar het is helaas erger geworden. Het is dus wel enigzins afzien op werk, omdat zitten voor het meeste gezeik zorgt.

Wel alvast een afspraak gemaakt bij de bedrijfsfysio, maar die is er helaas pas volgende week vrijdag weer..:huilen:

De training van vandaag log ik zo denk even..

• #40.808
Als je er een tosti van maakt wel:lick:

Enfin, de training. Pas de tweede na de vakantie en last van mijn blessure, dus maar enigzins rustig aan gedaan..

Push:
Cable fly's (high pulley):

7.5kg: 15
12.5kg: 12, 12 (nice:D)
15kg: 12 (2 licht forced)

Beetje pomp & pre-exhausten

Dumbbell press:
22kg: 20 (easy)
24kg: 15 (top MMC:fire:)
26kg: 12
28kg: 10 (iets over)
30kg: 9
34kg: 6 (prima MMC:fire:), 6 (pittig:o), 5 (t*ring!)

Seated dumbbell shoulder press:
12kg: 15 (slow controlled reps)
14kg: 12 (verzuring, man, man!)
16kg: 10 (prima!:D)
20kg: 8, 8, 6 (pff!)

V-handle pushdown:
10kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
12.5kg: 15
15kg: 12 (MMC)
17.5kg: 11 (2f.)
21kg: 10 (2 flink forced:fire:)

Reverse grip pushdown:
15kg: 13
17.5kg: 10 (2f.)
21kg: 6 (2f.)
17.5kg: 8 (oef:o), 8 (2f.:fire:)

Alternate side raise (seated) ss Alternate frontraise:
3kg: 20+5 met twee armen tegelijk ss 5kg: 20
3kg: 18 +10 met twee armen tegelijk (beetje slingeren) ss 5kg: 20 (prima zo)

Niet te gek doen, anders weet ik het wel weer qua spierpijn..:o

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Ondanks de pijn welk ik nu mee zit wel tevreden..je moet ergens beginnen zullen we maar zeggen!)

Kies je toch zeker Burger King!
Of ff de grens over gaan en Belgische frietjes gaan eten, kun je tenminste echt genieten van die vettige hap :p
Ligt eraan tot hoe laat de wedstrijd duurt. Burger king is tot 22.00u open en mcdonalds vaak tot later. Vanuit Apeldoorn ben je niet even zo in België :p

• #40.814
Ik zou zeker weten akkoord gaan met boterhammies met kaas. Op voorwaarde dat ik die met ketchup mag eten. :D:D
Of pindasaus!:D

McDonalds of Burger King zal het worden denk ik :p
McDonalds!!!:marvin:
Kies je toch zeker Burger King!
Of ff de grens over gaan en Belgische frietjes gaan eten, kun je tenminste echt genieten van die vettige hap :p
Denk niet dat @wovano eerst naar huis rijdt om vervolgens eerst naar Belgie door te rijden..:rolleyes:
Ligt eraan tot hoe laat de wedstrijd duurt. Burger king is tot 22.00u open en mcdonalds vaak tot later. Vanuit Apeldoorn ben je niet even zo in België :p
Dat dus:roflol:

Enfin..de planning voor vandaag!

Legs:
..

...

...

Gewicht vanmorgen: 83.1kg:woot: Maar nog steeds smerig dik:piggy:

De voeding..

Voeding, woensdag 27-02-2019: Trainen
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Aestr-X (Syntech)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 Krieltjes + kipschnitzel + groenvoer (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

Het is alleen een kwestie van hoe graag je iets wil :D :fries:

• #40.816
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #40.818
Dus ook dit log kent binnenkort weer opeens een radiostilte:p
:windup:

Enfin, de training. Had een zakje preworkout van een maat gehad..Bleken achteraf twee scoops te zijn. ZOVEEEEL BETA ALANINE!!!

Dacht dat ik doodging verdomme!

when-the-pre-workout-tub-sald-you-may-feel-a-slight-29166943.png

Legs on tingles:
V-squat (plate-loaded):

50kg: 15, 15
75kg: 12+8closer stance
100kg: 15 (MMC:fire:)
125kg: 6 wide stance + 6 normal stance + 6 close stance (:fire:)

Beta alanine got me like: "Ga ik dood?":help:

Reverse V-squat:
125kg: 15 (easy)
150kg: 12
175kg: 10 (TUT)
200kg: 10 (oef:emo:)

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 10
7.5kg: 10
10kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
11.25kg: 10
12.5kg: 10 (fik erin!)
15kg: 7+5+5 (1f. rest-pause:fire::fire:)

En hier had ik nog steeds overal jeuk!!:scold:

Seated calfraise:
30kg: 12, 12 (slow controlled reps:fire:)
50kg: 10, 9, 10 (2 licht forced), 6 toe's out + 6 toe's in (fik erin:fire:)

Barbell lunge:
15kg: 10 glutes focus + 10 quadfocus, 10 glutes focus + 10 quadfocus, 10 glutes focus + 10 quadfocus (kortere TUT:fire:)

Rating: (Naar omstandigheden best prima:roflol:)

http://www.syntech-nutrition.com/nl/product/aestr-x

6g beta-alanine dus:woot:

HAHAHA, ohhh, Marvin. Lekker kapot gebleven van de pre workout. :roflol:
Ik ben na mijn incident pwo gaan vermijden, tenzij ik echt kapot ben. Dan neem ik een pwo shot of weeg ik het af.

NEVER AGAIN. :fire:

Ik ben eerder benieuwd naar die Engelse pre workouts marvin

Terug
Naar boven