MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.881
Word een sterker marvin. Gooien moet je
Eigelijk wel hè!
Aaaa meeen, ik geloofde het ook:D. Ik wilde bijna reageren op je stories, maar ik ben blij dat ik dat heb gelaten:o
Haha, zoveel reacties gehad. Wel grappig:roflol:

Maar op 1800 kan je toch niet leven en trainen?

Neem dan op een cheatdag 2 cakejes minder zodat je gewoon 2500 kan eten.
Je hebt zeker een punt hoor. Er moet eigenlijk weer even een reset komen waarbij ik inderdaad in ieder geval op trainingsdagen mijn kcals weer omhoog gooi.

Wat dat betreft heb ik wel een soort eetstoornis. Ik weet gewoon dat er alweer wat vreterijen en shit aankomen en merk gewoon die constante drang om dat vooraf te compenseren..Heb dit al vaker met mensen besproken, maar vind het erg moeilijk om weer voor 'normale' kcals te gaan. Vind mezelf helaas ook altijd al erg snel 'dik'.

Dat compenseren lijkt gewoonweg ook weleens nodig te zijn. Neem nu gister..mijn vrouw is vandaag vrij en ziet dan de avond ervoor gerust als een 'vrijdag'..

Wat krijg je dan, we zitten s'avonds op donderdag aan de likeur, beetje chips en zelfs wat snoepjes..En dan is het vandaag 'echt vrijdag' en morgen weekend...zo kan ik wel even doorgaan:roflol:

Al met al...je hebt wel gelijk ;)

Enfin, de planning voor vandaag! Wilde echt strafcardio doen, maar ja..regen..teringharde wind...laat maar zitten dus!

Rustdagje dan maar?

Voeding, vrijdag 08-03-2019:
7:30 3 koppen koffie
9:00 6g BCAA Recovery (XXL)
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

Morgen naar de meet bij Fox. Zit nog te twijfelen of ik wel ga, want kom een beetje in gedrang qua planning..moet namelijk 18:15 weer in Oudewater zijn en rij gegarandeerd de file in bij Rotterdam rond die tijd.

Daarbij twijfel ik nog of ik mijn legday daar wil doen, of dat ik die in de ochtend al train bij Flexx in Gouda...

• #40.883
Morgen naar de meet bij Fox. Zit nog te twijfelen of ik wel ga, want kom een beetje in gedrang qua planning..moet namelijk 18:15 weer in Oudewater zijn en rij gegarandeerd de file in bij Rotterdam rond die tijd.
Over het algemeen valt file op zaterdag wel mee... Gewoon lekker gaan. :D

Marvin je komt verdomme maar gewoon! Dan ga je maar 15min eerder weg. Ik rij 2uren om die koppen allemaal te zien.

• #40.886
Over het algemeen valt file op zaterdag wel mee... Gewoon lekker gaan. :D

Marvin je komt verdomme maar gewoon! Dan ga je maar 15min eerder weg. Ik rij 2uren om die koppen allemaal te zien.
Ok, ok..ik had mezelf al overgehaald..:roflol:

En train dus gewoon benen bij Fox..

Net terug van de bedrijfsfysio..

Bedrijfsfysio:
De bedrijfsfysio heeft alles eerst weer bestudeerd en vroeg ook of ik in het verleden een auto ongeluk had gehad,omdat dit mogelijk invloed kon hebben op mijn klachten nu. Vond het wat vergezocht, maar ach..het klopt wel (ik ben 2 a 3 jaar geleden met ~50km/uur bij iemand achterop geklapt).
Daarna heeft hij de draaiing van mijn nek, schouder en arm bekeken en beoordeeld en vervolgens een flink aantal plekken losgemaakt dmv manipulaties

Zijn advies is en blijft om mijn rhomboids meer te ontwikkelen en hebben dus wat oefening greprobeerd, waar hij al snel zag dat ik geneigd ben mijn latersimus te laten werken.

Dus mijn vraag nu: Hoe focus je maximaal op rhomboids en welke oefening adviseren jullie hiervoor?

%20scapulae%20Deltoid%20Rhomboid%20minor%20Infraspinatus%20Latissimus%20dorsi%20Rhomboid%20major.jpg

facepulls, licht gewicht en goed squeezen? Waarbij het denk ik van belang is om continu spanning te houden,

veel mensen voeren de facepull uit door armen weer helemaal uit te strekken, waardoor je in the end dus spanning verliest.

Maar, geen idee of dit goed genoeg is voor je romboids, dit is meer een antwoord van "ik denk" ;)

YTWL van Alan Thrall Google maar ff.....zit er bij mij ook standaard in als Prehab en Rehab

Voeding, vrijdag 08-03-2019:
7:30 3 koppen koffie
9:00 6g BCAA Recovery (XXL)
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

Flink aan het cutten weer? :eek: 1800kcal, damn.

• #40.892
Precies! Niet zo lamlendig doen :P
Ja ja..:o
Gelukkig :)

Dat vind ik een heel goede vraag. Bij mij is rear raises ed. ook zwak, en ik heb de neiging om daar teveel met mijn traps te werken om het te compenseren.
Ik compenseer dus blijkbaar met mijn lats

facepulls, licht gewicht en goed squeezen? Waarbij het denk ik van belang is om continu spanning te houden,

veel mensen voeren de facepull uit door armen weer helemaal uit te strekken, waardoor je in the end dus spanning verliest.

Maar, geen idee of dit goed genoeg is voor je romboids, dit is meer een antwoord van "ik denk" ;)
Die deed ik inderdaad al..maar is een goede.
YTWL van Alan Thrall Google maar ff.....zit er bij mij ook standaard in als Prehab en Rehab
Dat ziet er best goed uit!:thumbs:

Flink aan het cutten weer? :eek: 1800kcal, damn.
Just a regular Friday!

Dus mijn vraag nu: Hoe focus je maximaal op rhomboids en welke oefening adviseren jullie hiervoor?

Een tijdje geleden poste ik hier nog hoe dat kon dat jij je rhombs kon MMC'en. Kan jij dus zelfs niet :p

Rhombs kan je imo niet isoleren. Je lats, traps, nemen het sowieso over bij eender welke row, pull.

Probeer maar een tijdje ...iom je peut

• #40.895
Het lukt aardig..alleen niet toen ik het net moest voordoen bij de fysio:roflol:

Nee. Kan je niet. Ik weet dat je het denkt, maar nee, het kan niet. Het werkt allemaal samen. Misschien her en der dat je wat voordeel hebt bij oefeningen, maar nee, isoleren is gewoon niet mogelijk.

Nee. Kan je niet. Ik weet dat je het denkt, maar nee, het kan niet. Het werkt allemaal samen. Misschien her en der dat je wat voordeel hebt bij oefeningen, maar nee, isoleren is gewoon niet mogelijk.

Yasmine zou graag argumenten en bewijs zien

Terug
Naar boven