Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Eigelijk wel hè!
Haha, zoveel reacties gehad. Wel grappigAaaa meeen, ik geloofde het ook. Ik wilde bijna reageren op je stories, maar ik ben blij dat ik dat heb gelaten
![]()

Je hebt zeker een punt hoor. Er moet eigenlijk weer even een reset komen waarbij ik inderdaad in ieder geval op trainingsdagen mijn kcals weer omhoog gooi.Maar op 1800 kan je toch niet leven en trainen?
Neem dan op een cheatdag 2 cakejes minder zodat je gewoon 2500 kan eten.
Wat dat betreft heb ik wel een soort eetstoornis. Ik weet gewoon dat er alweer wat vreterijen en shit aankomen en merk gewoon die constante drang om dat vooraf te compenseren..Heb dit al vaker met mensen besproken, maar vind het erg moeilijk om weer voor 'normale' kcals te gaan. Vind mezelf helaas ook altijd al erg snel 'dik'.
Dat compenseren lijkt gewoonweg ook weleens nodig te zijn. Neem nu gister..mijn vrouw is vandaag vrij en ziet dan de avond ervoor gerust als een 'vrijdag'..
Wat krijg je dan, we zitten s'avonds op donderdag aan de likeur, beetje chips en zelfs wat snoepjes..En dan is het vandaag 'echt vrijdag' en morgen weekend...zo kan ik wel even doorgaan

Al met al...je hebt wel gelijk

Enfin, de planning voor vandaag! Wilde echt strafcardio doen, maar ja..regen..teringharde wind...laat maar zitten dus!
Rustdagje dan maar?
Voeding, vrijdag 08-03-2019:
7:30 3 koppen koffie
9:00 6g BCAA Recovery (XXL)
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)
~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)
Morgen naar de meet bij Fox. Zit nog te twijfelen of ik wel ga, want kom een beetje in gedrang qua planning..moet namelijk 18:15 weer in Oudewater zijn en rij gegarandeerd de file in bij Rotterdam rond die tijd.
Daarbij twijfel ik nog of ik mijn legday daar wil doen, of dat ik die in de ochtend al train bij Flexx in Gouda...

. Ik wilde bijna reageren op je stories, maar ik ben blij dat ik dat heb gelaten

1800kcal, damn.