MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat argument werkt nog bij 10-jarigen, maar daarna niet meer. Zal je heel snel achterkomen :roflol:

Bizar genoeg gelooft idd de overgrote meerderheid dat niet meer. Maar uiteindelijk komt het er toch weer op neer dat ik uiteindelijk gelijk had. Trail and error.

Nee. Kan je niet. Ik weet dat je het denkt, maar nee, het kan niet. Het werkt allemaal samen. Misschien her en der dat je wat voordeel hebt bij oefeningen, maar nee, isoleren is gewoon niet mogelijk.
Maar als het niet allemaal in balans is en een spiergroep domineert, wil je dat toch verbeteren.

Helemaal waar. Maar je rhombs isoleren? Zonder je traps, post delts, noem maar op eruit te laten? Good luck with that.

Het idee is niet isoleren, het idee is om hun workload te maximaliseren. Tuurlijk doet de rest van je rug mee, maar zolang je de rhombs maximaal activeert heb je je doel bereikt toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.908
Laten we het anders formuleren..in verhouding meer focus op rhomboids..

OK, de vraag moet dan zijn: hoe verbeter je de activiteit van de rhomboids als die passief zijn.

Gaat niet. Je Rhombs zitten onder, tussen je traps eigenlijk. Afhankelijk van de persoon gaan die al dan niet ontwikkelen. Genetics.

Gaat niet. Je Rhombs zitten onder, tussen je traps eigenlijk. Afhankelijk van de persoon gaan die al dan niet ontwikkelen. Genetics.
Beetje kort door de bocht. Er zijn ook mensen die hun hams en erectors gebruiken ipv de glutes, maar dat kan je wel verbeteren.
Ik praat over functioneel verbeteren he, niet om zichtbare ontwikkelde romboids te krijgen.

Beetje kort door de bocht. Er zijn ook mensen die hun hams en erectors gebruiken ipv de glutes, maar dat kan je wel verbeteren.
Ik praat over functioneel verbeteren he, niet om zichtbare ontwikkelde romboids te krijgen.

True.

Maar ik denk ook dat dit weer iets is zoals binnenkant borst, onderkant lats... nu ja, je snapt me wel hé. Dikkere rhombs door specifieke oefeningen bestaat niet.

• #40.914
Binnenkant borst is natuurlijk wel een beetje een dingetje in de fitneswereld, maar onderkant lats kun je imo prima op focussen..

Maar wie is MMC?

Onderkant lats focussen :roflol:

• #40.918
:D

Maar als natty ook niet, t is niet alsof je progressie maakt ofzo

Terug
Naar boven