- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eingenlijk niet..5 is gewoon als ik echt tevreden ben.

Als ik de 6 in het leven ga roepen is het net of mijn rating tot 10 loopt..en dan heb ik dus al jaren een 2, 3, of 4 gescoord met mijn workouts![]()

Daar zullen sommige op het forum het best mee eens zijn overigens

Still there!
Is wel echt een fijn apparaat, maar zou toch graag die hacksquat van @FoxGym ernaast zetten!Lekkere training zeg. Wat een volume en gewichten!Ben benieuwd hoe die V-squat is.
![]()
Tja...wat zal ik zeggen..Mijn ontbijt ligt maar 600kcal lager dan jouw dagtotaal.![]()

Mijn ontbijt ligt maar 600kcal lager dan jouw dagtotaal.![]()

En dat is grappig omdat?..

Pre-workout: 8g Waardeloze preworkout mix (NOS Bomb + Attack + Sterrenstof) + grapefruit
)
)
), 5 (beuken!), 5 (paar flink forced!)
)
)
)
)
)

(Niet te veel klagen..)https://www.stack.com/a/increase-shoulder-strength-and-range-of-motion-with-the-ytwlWaar staat dat YTWL voor? Heb het proberen op te zoeken, maar kom er niet echt wijs uit.
Ps. Heb je nu nog geen stationary bikes gespot in de sportschool? Wel een beetje stom dat je daar geen cardio kunt doen.

Cardi-wat?Waar staat dat YTWL voor? Heb het proberen op te zoeken, maar kom er niet echt wijs uit.
Ps. Heb je nu nog geen stationary bikes gespot in de sportschool? Wel een beetje stom dat je daar geen cardio kunt doen.
Dat dus

Wel best een rare vent om te zien@ScumbagAnnie kijk maar naar Alan Trall YTWL hij heeft allemaal goede educatieve video's

Dat zeker. Achtergrond in powerlifting waarschijnlijk?Hij ziet er uit als een leeuw haha....maar is een kampioen en weet waar hij over praat....hij is een beetje wakko..maar op een leuke manier

Ik heb het even wat scherper gesteldEnfin, vandaag een rustdag..en de vrouw maakt vandaag Roti, dus dat wordt weer een schransfeest vanavond!