Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik krijg zo vaak samples dat ik die regelmatig gebruik inderdaadWeer een halve farmaciewinkel die pre en intra-workout![]()
ik sluit het niet uit dat het versterkt is door de pwo, maar voelde het daarvoor op werk al opkomen..Wel respect dat je met barstende koppijn toch door hebt getraind.
Zou het door de PWO gekomen zijn?

Meestal als ik koppijn heb en ga trainen, dan is het in het begin niet te overleven. Ik zie dan zwart na de eerste vier setjes en moet me beethouden om te blijven staan (haast elke zondag, komt denk door het uitslapen, 11uur wakker tov de rest van de week 05.45uur wakker). Na het trainen is vaak me koppijn over (effe afkloppen).Wel respect dat je met barstende koppijn toch door hebt getraind.
Zou het door de PWO gekomen zijn?
Dat is 1 van de redenen dat ik zelden tot nooit uitslaap..Meestal als ik koppijn heb en ga trainen, dan is het in het begin niet te overleven. Ik zie dan zwart na de eerste vier setjes en moet me beethouden om te blijven staan (haast elke zondag, komt denk door het uitslapen, 11uur wakker tov de rest van de week 05.45uur wakker). Na het trainen is vaak me koppijn over (effe afkloppen).

Die moet ik even opzoeken

Ik twijfel nu of het saoto of soto is...
Weet niet of het de Surinaamse of Indonesische was..
+ 2 vega-loempia's + nacho's met kaas/sour cream etc.Maar toch begonnen met strafcardio, want het is eindelijk weer wat rustiger qua wind en regen..
met gemak hoor

Ik hou van snoepjes..dus dan is 1 zak nog het minste wat ik op zou eten..

Helaas wel..
Ik hou van snoepjes..dus dan is 1 zak nog het minste wat ik op zou eten..![]()

Klopt..dan moet je sneller vreten..dan besef je dat pas wanneer de zak leeg is..Als ik een paar van die dingen eet, hangen heel mijn tanden vol. En dan heb ik er al geen zin meer in![]()

4 zakkenHelaas wel..
Misselijk zou ik pas na een zak of 4 zijn denk..
zou ik denk ik niet redden...

Zou toch aardig ziek zijn..