- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja pannenkoekenPannenkoeken als ontbijt met m&ms, andere choco en b&j als topping en je zit al zo op 40%![]()

kfcDenk ik ook hoor
Speaking about that challenge..
Wat zouden jullie eten wanneer er geen grenzen zijn?
Op de lijst staat al:
Cinnabon
McDonalds
Snoep
Pizza
Kapsalon
Snackbar
Donuts?
Denk ik ook hoor
Op de lijst staat al:
Cinnabon
McDonalds
Snoep
Pizza
Kapsalon
Snackbar
Donuts?

#iksnaperniksvan #herkenbaar #vreetzakPannenkoeken als ontbijt met boter en bruine suiker. Chocoladekoek met cremevulling en croissant met chocoladevulling.
Broodje martino uit mijn favo bakkerij
5-tal normale hamburgertjes uit mcdo met een pakje frietjes met stoofvleessaus uit frituur. Doe er dan meteen ook een curry worst special en kipcorn bij.
Chocoladepudding/mousse
Zure snoepjes tussendoor om de honger tr stillen.
Spaghetti met gebakken gehakt en veeeeel gemalen kaas.
Superchips pickles van lays
Nog een sambal dessertje
Als drank een paar monsters en cola. Wel light uiteraard. Niet te gek doen he...
Nu ja, dat is zowat een normale zaterdag voor me
#waaromhebikgeensixpack?
Klinkt goed! Maar dat is voor mij gewoon een normale weekend dag..
Best een goed idee voor komende week! Het wordt toch al ruim 14°C
Nee...
Niet misselijkmakend? Schiet wel lekker op qua kcals. Net als chocolate chip cookies of een stuk oreo cheesecake van starbucks..Bah, die vind ik dan niet zo eigenlijk
True, true..ik verwacht ook niet erg veel moeite te hebben met 10K10k is niet echt een challenge voor me.. wordt pas een beetje spannend bij de 15k +
Ik ben niet zo een pasta mens, maar de rest kan ik me meer dan prima in vinden..dat gebeurt ook vaak zat in de zomer..Spaghetti carbonara, moelleux au chocolat met ijs, paar cocktails met bijhorende hapjes.

Nee...Niet misselijkmakend? Schiet wel lekker op qua kcals. Net als chocolate chip cookies of een stuk oreo cheesecake van starbucks..
Denk ik ook hoor
Op de lijst staat al:
Cinnabon ?
McDonalds Nee
Snoep Nee
Pizza Ja
Kapsalon Nee
Snackbar Mwwaa
Donuts? Nee
Damn.... dit heeft wel wat losgemaakt.

Ik zat dr serieus van de week een aantal keer over na te denken om m'n minicut op vrijdag 29 maart af te sluiten met een 10k
Ga die dag naar Antwerpen om 's avonds naar Rampage festival te gaan.
Dingen die nu al in me opkomen:
Ontbijt
- 2 stuks chocolate chip koeken van per stuk 150 gram & 639 kcals (www.humbleandcrumble.com vandaag besteld, gaan de vriezer in)
- pannenkoeken met chocopasta, speculoos, bacon, stroop
Lunch
- pizza 2 stuks of xxl
Avond
- waarschijnlijk ayce versgegaard en aan tafel gesneden vlees zoals vorig jaar (https://www.pampas.be)
Tussendoor
- Hoeked donuts stuk of 6
- zoetzure snoepmix
- dingen van de bakker als roombroodje, verse croissant, pecan broodje, berlinerbol
Ik ga slapen anders trek ik dit niet meer![]()