MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

800kcals... Damn :p
Hopelijk heb je ervan genoten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.023
4 zakken :eek: zou ik denk ik niet redden...
weet wel uit ervaring dat ik na 1 zak snoep, 1 zak chips, 1 pak koekjes en 2 repen chocola misselijk ben:o:o
Ik wordt helaas niet snel misselijk..

Ben benieuwd hoe dat 18 april gaat. Dan heb ik met mijn vrouw en schoonzusje een >10.000kcals challenge gepland..

• #41.025
  • #41.026
:roflol::roflol: denk om eerlijk te zijn dat het vooral de combinatie van alles was... de smaken combineerden nou ook niet echt goed...
Toch raden ze het vaak wel aan om zoet en harting om en om te eten..

Schijn je minder misselijk van te worden..maar lijkt me ook wel persoonsafhankelijk

Ik wordt helaas niet snel misselijk..

Ben benieuwd hoe dat 18 april gaat. Dan heb ik met mijn vrouw en schoonzusje een >10.000kcals challenge gepland..
wil ik ook nog wel een keer proberen denk ik. Doe ik dan wel als ik aan het cutten ben want dan zie ik er meer nut in dan tijdens mn bulk:rolleyes:

• #41.029
Toch raden ze het vaak wel aan om zoet en harting om en om te eten..

Schijn je minder misselijk van te worden..maar lijkt me ook wel persoonsafhankelijk
ja kan wel, maar goudberen, lays barbeque, roze koeken en tony's karamel zeezout hadden bij mij ruzie in mijn buik:o

• #41.037
ja kan wel, maar goudberen, lays barbeque, roze koeken en tony's karamel zeezout hadden bij mij ruzie in mijn buik:o
Haha..can imagine..
Dat is ieder maar 3300 toch, ervan uitgaande dat de dames lekker mee eten?
Per persoon uiteraard:roflol:
Denk het ook wel hoor.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver ik kom wanneer ik echt grenzeloos ga zitten vreten..

Net zoiets als koninginnesoep :roflol:
Haha..
Easy life man, denk dat ik dat nog wel in een sitting zou kunnen doen als je slim planned.
True true..maar dat is ook weer niet de bedoeling
...dus je geniet er niet eens van? :rolleyes: Boulimia.
Nope. Dat heb ik toch al eens gezegd..

Ik beken dat mijn leefstijl daar wel trekjes van heeft..

denk om eerlijk te zijn dat iedereen er 10.000 gaat eten, anders doe ik hem iedere dag:emo:
Uhu..3300 kan als ontbijt:roflol:

10k challenge vind ik zelf niet gek veel voorstellen, Toen ik hem deed was ik om 17:00 al klaar haha.

ik denk trouwens dat de 10k challenge vooral voor "normale" mensen is, is voor de meeste bb'ers een cheat meal:roflol:

• #41.040
10k challenge vind ik zelf niet gek veel voorstellen, Toen ik hem deed was ik om 17:00 al klaar haha.
Denk ik ook hoor

Speaking about that challenge..

Wat zouden jullie eten wanneer er geen grenzen zijn?

Op de lijst staat al:

Cinnabon
McDonalds
Snoep
Pizza
Kapsalon
Snackbar
Donuts?

Terug
Naar boven