- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
jos brech approved
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jos brech approved
Ik wordt helaas niet snel misselijk..4 zakkenzou ik denk ik niet redden...
weet wel uit ervaring dat ik na 1 zak snoep, 1 zak chips, 1 pak koekjes en 2 repen chocola misselijk ben![]()

denk om eerlijk te zijn dat het vooral de combinatie van alles was... de smaken combineerden nou ook niet echt goed...Een kleine 10 minuten toch zeker wel

Toch raden ze het vaak wel aan om zoet en harting om en om te eten..denk om eerlijk te zijn dat het vooral de combinatie van alles was... de smaken combineerden nou ook niet echt goed...
wil ik ook nog wel een keer proberen denk ik. Doe ik dan wel als ik aan het cutten ben want dan zie ik er meer nut in dan tijdens mn bulkIk wordt helaas niet snel misselijk..
Ben benieuwd hoe dat 18 april gaat. Dan heb ik met mijn vrouw en schoonzusje een >10.000kcals challenge gepland..

Een kleine 10 minuten toch zeker wel
Daar mag ik dus 90 minuten voor fietsen..gelukkig deed ik dat vandaag al..en was ik niet heel 'dik' na dit weekend![]()
10 minuten? Dat meen je nu toch niet 
uit te laten 
Jawel..ik kauw zowat niet eens erop..in een soort blinde vlek is ineens de zak leeg.10 minuten? Dat meen je nu toch niet
Weekends zijn gemaakt om je innerlijkeuit te laten
![]()

ja kan wel, maar goudberen, lays barbeque, roze koeken en tony's karamel zeezout hadden bij mij ruzie in mijn buikToch raden ze het vaak wel aan om zoet en harting om en om te eten..
Schijn je minder misselijk van te worden..maar lijkt me ook wel persoonsafhankelijk

Dat is ieder maar 3300 toch, ervan uitgaande dat de dames lekker mee eten?Ik wordt helaas niet snel misselijk..
Ben benieuwd hoe dat 18 april gaat. Dan heb ik met mijn vrouw en schoonzusje een >10.000kcals challenge gepland..
Easypeasy...
Net zoiets als koninginnesoep

Easy life man, denk dat ik dat nog wel in een sitting zou kunnen doen als je slim planned.Ik wordt helaas niet snel misselijk..
...dus je geniet er niet eens van?Jawel..ik kauw zowat niet eens erop..in een soort blinde vlek is ineens de zak leeg.![]()
Boulimia.denk om eerlijk te zijn dat iedereen er 10.000 gaat eten, anders doe ik hem iedere dagDat is ieder maar 3300 toch, ervan uitgaande dat de dames lekker mee eten?

Haha..can imagine..ja kan wel, maar goudberen, lays barbeque, roze koeken en tony's karamel zeezout hadden bij mij ruzie in mijn buik![]()
Per persoon uiteraardDat is ieder maar 3300 toch, ervan uitgaande dat de dames lekker mee eten?

Denk het ook wel hoor.
Haha..
True true..maar dat is ook weer niet de bedoelingEasy life man, denk dat ik dat nog wel in een sitting zou kunnen doen als je slim planned.
Nope. Dat heb ik toch al eens gezegd..
Uhu..3300 kan als ontbijtdenk om eerlijk te zijn dat iedereen er 10.000 gaat eten, anders doe ik hem iedere dag![]()

Denk ik ook hoor10k challenge vind ik zelf niet gek veel voorstellen, Toen ik hem deed was ik om 17:00 al klaar haha.