hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!

Nope..ryan kennely is de sterkste benchpresser ter wereld..hij heeft een 10 weken setup voor een 1RM..het enige wat ik daarvan volg is de gewichten opbouw voor de bench en dit heb ik ook toegepast op de DL en squat...de oefeningen eromheen zijn gewoon een zelf samengesteld feestje..Ryan kennely = dynamic effort manier van trainen?
Lekkere lunges weer! Zelf doe ik ze nu ook steeds op max effort dag, heb nu al hardere glutes![]()

Mama baked me some fresh panncakes!Lekker hoor goeie workout en puuuf7pannekoeken hoe dat zo?lekker hoor!zelg gebakken?of kant klaar??
wel ruim omhoog geschoten in kcal's en carbs!
Thanks man!

Yes!

Thanks, ging aardig!

Thanks Nightfly!

Sjaak! morgen zijn m'n rear delts aan de beurt...misschien dat ik inderdaad een press (arnold eruit moet halen) en enkel de schoulder press en de frontraise moet doen...vooralsnog geen last van mijn deltsik vind nog steeds dat je echt teveel nadruk op je voorste schouderkoppen richt man. nu ga jij zeggen dat ze achterlopen - dat kan wel zo zijn, maar dit is imo teveel belasting. ik zal er verder over ophouden
verder een mooie workout hoor, ben wel benieuwd naar de effecten van dat Ryan K schema wat je nu volgt

ik bedoel niet in verhouding met de rest heh, maar het algehele en vooral specifieke volume voor je front delts lijkt mij niet de juiste manier om ze die extra groeiprikkel te geven. niet dat ik een alternatief heb hoorSjaak! morgen zijn m'n rear delts aan de beurt...misschien dat ik inderdaad een press (arnold eruit moet halen) en enkel de schoulder press en de frontraise moet doen...vooralsnog geen last van mijn delts![]()
Je hebt denk wel gelijk..ik ga er naar kijken, maar ben redelijk eigenwijs ingesteld...ik bedoel niet in verhouding met de rest heh, maar het algehele en vooral specifieke volume voor je front delts lijkt mij niet de juiste manier om ze die extra groeiprikkel te geven. niet dat ik een alternatief heb hoor![]()
maar je doet dus vandaag 2 press bewegingen voor chest = is dus belasting voor voorste schouderkoppen. een fly-beweging waarin de belasting een tikje lager ligt (afhankelijk van je uitvoering). dan ga je twee press oefeningen doen voor schouders...zware belasting van je voorste kop en vervolgens ook nog eens een hoop front raises. daarnaast doe je op een andere trainingsdag ook al extra BP, dus nog meer belasting.
Als je echt wilt dat die voorste koppen beter aangepakt worden moet je aan je prioriteiten denken. je wilt nu op de grote 3 vooruit, prima...dan komt dit specifieke gedoe later wel. daarna ga je switchen en zorg je dat je óf een press dag hebt waarin je begint met een zware overhead press óf een schouderdag waarin je een zware overhead doet. Daarnaast train je erg strikt en op overhead relatief hoog in reps. kijk daar eens goed na en bedenk je of je niet eens wat zwaarder kan gaan met low reps. een heavy push press zou misschien wel eens heel goed kunnen werken voor je.
nogmaals, prioriteiten. nu gewoon ff focussen op de grote 3 en dan straks opnieuw analyseren en daarop aanpassen