MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

succes vanavond super dude:P

Ryan kennely = dynamic effort manier van trainen?

Lekkere lunges weer! Zelf doe ik ze nu ook steeds op max effort dag, heb nu al hardere glutes :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.103
Thanks!:D
Ryan kennely = dynamic effort manier van trainen?

Lekkere lunges weer! Zelf doe ik ze nu ook steeds op max effort dag, heb nu al hardere glutes :roflol:
Nope..ryan kennely is de sterkste benchpresser ter wereld..hij heeft een 10 weken setup voor een 1RM..het enige wat ik daarvan volg is de gewichten opbouw voor de bench en dit heb ik ook toegepast op de DL en squat...de oefeningen eromheen zijn gewoon een zelf samengesteld feestje..:o:rolleyes:

Tja en met die lunges heb ik een haat-liefde verhouding! Ze voelen aan de ene kant zo goed, maar zijn aan de andere kant zo verrot!..

Laatst bewerkt:
  • #4.104
Nomnom...lekkere training! Kon ook komen door mijn avondeten...shakie...7 pannekoeken + stroop! BAM, knallen!:fire:

4, Benchpress, Armen + zijkant schouders:
Benchpress Ryan Kennelly: 8x3x67.5kg (Easy going)

Single arm side raise: 12x10kg, 10x14kg, 8x14kg, 10x12kg

Dippen: 12xbw, 2x8xbw+20kg, 7xbw+20kg, 17xbw
Hammer curl: 10x18kg, 9x20kg, 10x16kg (Slow, sqeezing reps)
Pressdown: 4 setjes (normal, reverse, close en normal grip)
CG Preacher curl: 12x32.5kg, 10x32.5kg, 9x32.5kg (Killing!)

Behind the back bb wrist curl: 2x20x40kg, 14x40kg, 12x40kg

Zo, nu kan ik lekker het weekend in!:D:D

Have a nice weekend everyone! :rocknana:

Lekker hoor goeie workout en puuuf7pannekoeken hoe dat zo?lekker hoor!zelg gebakken?of kant klaar??

mooie dips :/ me mirin :P

• #4.107
Das toch niet erg?lieve mama heb je:)

Zeer sterke dips!

• #4.110
En toen…was het weer maandag!

1, Borst + schouders (front+presses):
Incline benchpress: 4x8-12
Floorpress: 3x8-12
Incline (cable) fly’s: 3x12

Seated dumbbell schoulderpress: 3x8-12
Arnolpress: 3x8-12
Plate frontraise: 3x8-15

Voeding maandag 21-02-2011: :meal:
7:45 40g whey + 60g brinta + 35g rozijnen + multivit & visolie
9:00 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
11:00 Plakje ontbijtkoek
12:45 2 boterhammen kipfilet + appel
15:00 110g rijst + 155g kipfilet
16:30 handje pinda’s
17:30 Avondeten
19:45 25g dextrojuice
20:30 220ml soya melk light + 30g whey + 110g rijst + 155g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~3270kcals: E/K/V = 255g (32%) / 355g (44%) / 85g (24%)

Laatst bewerkt:
je hebt het er weer goed voorstaan vandaag succes!

succes met je training :D

• #4.113
je hebt het er weer goed voorstaan vandaag succes!
Yes!:D

Thanks, ging aardig!

Het zit er weer op...een barre tocht heen en terug naar de gym lopen, want goddamn wat is het KOUD!

1, Borst + schouders (front+presses):
Incline benchpress: 12x65kg, 10x70kg, 7x65kg+3x65kg (rest-pause), 12x60kg
Floorpress: 8x80kg, 6x80kg, 10x70kg (Elke rep met stop op de grond)
Incline cable fly’s: 12x18kg, 8x23kg, 15x18kg

Seated dumbbell schoulderpress: 10x30kg, 8x30kg, 10x26kg, 8x26kg
Arnolpress: 8x16kg, 8x14kg, 7x14kg+10x7kg (Dropset)
Plate frontraise: 3x12x15kg (Volgende keer andere oefening voor front delts!)

Swissball planck SS swissball rollout: 3 sets ieder

Dat zit er weer op! Nu even een pannetje rijst koken en kip bakken!:thumbs::meal:

nette training weer marvin!

ik vind nog steeds dat je echt teveel nadruk op je voorste schouderkoppen richt man. nu ga jij zeggen dat ze achterlopen - dat kan wel zo zijn, maar dit is imo teveel belasting. ik zal er verder over ophouden ;)

verder een mooie workout hoor, ben wel benieuwd naar de effecten van dat Ryan K schema wat je nu volgt

• #4.117
ik vind nog steeds dat je echt teveel nadruk op je voorste schouderkoppen richt man. nu ga jij zeggen dat ze achterlopen - dat kan wel zo zijn, maar dit is imo teveel belasting. ik zal er verder over ophouden ;)

verder een mooie workout hoor, ben wel benieuwd naar de effecten van dat Ryan K schema wat je nu volgt
Sjaak! morgen zijn m'n rear delts aan de beurt...misschien dat ik inderdaad een press (arnold eruit moet halen) en enkel de schoulder press en de frontraise moet doen...vooralsnog geen last van mijn delts;):D:o

Sjaak! morgen zijn m'n rear delts aan de beurt...misschien dat ik inderdaad een press (arnold eruit moet halen) en enkel de schoulder press en de frontraise moet doen...vooralsnog geen last van mijn delts;):D:o
ik bedoel niet in verhouding met de rest heh, maar het algehele en vooral specifieke volume voor je front delts lijkt mij niet de juiste manier om ze die extra groeiprikkel te geven. niet dat ik een alternatief heb hoor :p

maar je doet dus vandaag 2 press bewegingen voor chest = is dus belasting voor voorste schouderkoppen. een fly-beweging waarin de belasting een tikje lager ligt (afhankelijk van je uitvoering). dan ga je twee press oefeningen doen voor schouders...zware belasting van je voorste kop en vervolgens ook nog eens een hoop front raises. daarnaast doe je op een andere trainingsdag ook al extra BP, dus nog meer belasting.

Als je echt wilt dat die voorste koppen beter aangepakt worden moet je aan je prioriteiten denken. je wilt nu op de grote 3 vooruit, prima...dan komt dit specifieke gedoe later wel. daarna ga je switchen en zorg je dat je óf een press dag hebt waarin je begint met een zware overhead press óf een schouderdag waarin je een zware overhead doet. Daarnaast train je erg strikt en op overhead relatief hoog in reps. kijk daar eens goed na en bedenk je of je niet eens wat zwaarder kan gaan met low reps. een heavy push press zou misschien wel eens heel goed kunnen werken voor je.

nogmaals, prioriteiten. nu gewoon ff focussen op de grote 3 en dan straks opnieuw analyseren en daarop aanpassen

• #4.119
ik bedoel niet in verhouding met de rest heh, maar het algehele en vooral specifieke volume voor je front delts lijkt mij niet de juiste manier om ze die extra groeiprikkel te geven. niet dat ik een alternatief heb hoor :p

maar je doet dus vandaag 2 press bewegingen voor chest = is dus belasting voor voorste schouderkoppen. een fly-beweging waarin de belasting een tikje lager ligt (afhankelijk van je uitvoering). dan ga je twee press oefeningen doen voor schouders...zware belasting van je voorste kop en vervolgens ook nog eens een hoop front raises. daarnaast doe je op een andere trainingsdag ook al extra BP, dus nog meer belasting.

Als je echt wilt dat die voorste koppen beter aangepakt worden moet je aan je prioriteiten denken. je wilt nu op de grote 3 vooruit, prima...dan komt dit specifieke gedoe later wel. daarna ga je switchen en zorg je dat je óf een press dag hebt waarin je begint met een zware overhead press óf een schouderdag waarin je een zware overhead doet. Daarnaast train je erg strikt en op overhead relatief hoog in reps. kijk daar eens goed na en bedenk je of je niet eens wat zwaarder kan gaan met low reps. een heavy push press zou misschien wel eens heel goed kunnen werken voor je.

nogmaals, prioriteiten. nu gewoon ff focussen op de grote 3 en dan straks opnieuw analyseren en daarop aanpassen
Je hebt denk wel gelijk..ik ga er naar kijken, maar ben redelijk eigenwijs ingesteld...;):o

Edit: die pushpress is trouwens een goed idee!

Laatst bewerkt:
Jij moet lekkere borsten hebben :heart:

(no homo)

nice workout :D

Terug
Naar boven